אודות

בוקר טוב מתחיל בלילה טוב

אנו בחברת חלומות בעלי נסיון של שנים רבות, ורשת חלומות מבטיחה לכם מיטה איכותית, יציבה וחזקה לאורך שנים ומזרון אורטופדי המותאם בדיוק לגב ולצרכים שלכם. פס ייצור מדויק ומתקדם המספק עשרות מיטות ביום, מבטיח לכם מגוון מוצרים בלעדיים, מחירים אטרקטיביים ואספקה מהירה.

כמו במרבית התחומים, גם כאן בתחום המיטות והמזרנים: הנסיון הוא הקובע אם תשנו טוב או לא. אלפי הלקוחות שצברנו עם השנים יעידו על איכות המיטות ואיכות המזרנים שהותאמו אליהם אישית.

קטגוריות מוצרים

 

רשת חלומות הנה חברה ותיקה המתמחה שנים רבות בתחום השינה. אנו מתמחים בייצור ושיווק של מיטות, מזרנים אורטופדיים, כריות אורטופדיות ומוצרים נוספים לחדר השינה שלכם. כל המיטות המיוצרות במפעל חלומות בנויות עם בסיס חזק, המורכב מקורות של עץ אורן מלא, ועליו תמיכה אחידה של דיקט – בסיס שמהווה תמיכה נכונה למזרון ויציבות למיטה ללא חריקות.

בין המוצרים השונים בחלומות תמצאו: מיטה זוגית, מיטת נוער בגודל יחיד, מיטה יהודית, מיטה בגודל וחצי, מיטה זוגית עם ארגז מצעים, מזרן זוגי אורטופדי או מזרן אורטופדי יחיד, כרית אורטופדית ועוד.

חנות התצוגה ממוקמת בירושלים ופועלת כבר 34 שנים. מפעל חלומות ממוקם באיזור התעשייה מישור אדומים ומספק מיטות מיטות ומזרונים – רשת חלומותוכן מזרונים לשוק הפרטי וגם לשוק המוסדי – בתי מלון, אכסניות, צימרים ועוד.

לרשותכם אתר מכירות אינטרנטי ארצי בו תוכלו לקבל מידע מפורט על כל דגם שמעניין אתכם, מחירים ברורים ובולטים לכל מידה או מוצר ולבצע הזמנה בטוחה וקלה של מיטה מזרן או כל מוצר שינה שמעניין אתכם. אספקה מהירה לכל חלקי הארץ.

אנו מעמידים לרשותכם מוקד הזמנות פעיל 24 שעות ( ללא שבתות וחגים ) ומחלקת שירות הפועלת 6 ימים בשבוע, אשר תטפל בכל שאלה או בקשה שתתעורר.

אנו שמחים לבשר שהצטרפנו למטה “מיוצר בישראל” ומעתה מוצרי רשת חלומות מסומנים ב”תו ישראלי” מטעם התאחדות התעשיינים בישראל.

אתם מוזמנים לבחור את המיטה או המזרן שמתאימים לכם וליהנות משינה מתוקה ומפנקת!

 

אין מילים לתאר את השירות המקצועי והנעים, האדיבות, ההתחשבות בלוח הזמנים ורוחב הלב - בכמותכם לא נתקלתי באף מקום אחר!

שרית שגב

בשמי ובשם המשתקמים, חברי העמותה ועובדיה, ברצוננו להודות לך על היחס הנדיב, והשירות שניתן על ידך לעמותה מכל הלב, ובאופן ישיר ומקצועי.

שמעון שור מנכ"ל עמותת רעות

ממליץ בחום. הופתעתי מהשירות האכפתיות וההבנה. לא חשבתי שאזכה להתקל ביחס כל כך אדיב. מסתבר שקיימים עוד אנשים טובים באמצע הדרך.

לירון לוי
לכל ההמלצות
× איך אנחנו יכולים לעזור?