אחריות על מזרן אורטופדי

חלומות מיטות ומזרנים / אחריות על מזרן אורטופדי

מזרן אורטופדיעל איכות השינה שלנו משפיעים לא מעט גורמים כמו טמפרטורת החדר, כמות האור, כמות הרעש, האם אנחנו ישנים לבד או עם מישהו נוסף. אך יש עוד דבר אחד שמשפיע באופן משמעותי על איכות השינה כמו גם על בריאות הגוף בכלל והגב בפרט – איכות המזרן עליו אנו ישנים. אז כאשר אנו באים לבחור מזרן, חשוב שנדע ממה מורכב המזרן, מה כדאי לבדוק, וכן חשוב שנוודא שנקבל אחריות על המזרן ונבין מה היא כוללת. 

מזרן אורטופדי הוא מזרן אשר נועד להעניק תמיכה מלאה לגוף, ובין היתר לעמוד השדרה, לשרירי הגב ולכתפיים. מזרנים אורטופדיים בנויים ממערכת מורכבת אשר מאפשרת להם לספוג את הלחץ שאנו מפעילים עליהם בזמן השינה. במזרן אורטופדי משקל הגוף מתפרש בצורה שווה יותר על כל המזרן ואנו לא שוקעים לתוכו.
 
ללא ספק כל צרכן רוצה לרכוש מזרן שישרת אותו נאמנה זמן ארוך. לכן יש חשיבות רבה גם לאחריות
הניתנת עליו. מזרנים אורטופדיים נחלקים למספר סוגים, כאשר בכל אחד מהם מערכת ייחודית התורמת לשינה איכותית, כמו לדוגמה מזרון קפיצים, מזרני ספוג ברמות דחיסות שונות, מזרנים אורטופדיים מלטקס, מזרונים אורטופדיים מויסקו, ג’ל סינטטי שפותח על ידי נאס”א ועוד.

בעת רכישת מזרן אורטופדי, שימו לב שהחברה ממנה אתם רוכשים את המזרן נוהגת אתכם בשקיפות מלאה, ומספקת לכם פרטים לגבי מרכיבי המזרן, החל מהמילוי, החומר ממנו עשויים הקפיצים וכו’ וכלה בסוג הבד ממנו עשויה השכבה החיצונית. כמו כן, חשוב לנסות את המזרן בחנות ולשכב עליו מספר דקות בתנוחת השינה הרגילה שלכם, כדי לוודא שתרכשו מזרן נוח עבורכם.

תעודת אחריות על מזרונים אורטופדיים

לרוב זהו הדבר האחרון עליו חושב הצרכן, אך יש להקדיש לו חשיבות רבה. רצוי לוודא שהמזרן שאתם רוכשים מגיע עם תעודת אחריות, לעיין בה, ולבדוק לאיזו תקופת זמן האחריות תקפה ומה בדיוק כלול בה. לדוגמה, אם רכשתם מזרן קפיצים, וודאו שהקפיצים כלולים באחריות. כך, במידה ויישחקו תוך זמן קצר, תוכלו לקבל מענה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מזרן ללא קפיצים

מזרונים אורטופדיים עם שכבת פילוטופ

× איך אנחנו יכולים לעזור?