איך כדאי למקם את המיטה בחדר השינה?

חלומות מיטות ומזרנים / איך כדאי למקם את המיטה בחדר השינה?
איך כדאי למקם את המיטה בחדר השינה?

בין אם יש לכם מיטה זוגית בחדר השינה או מיטת יחיד, ישנם שיקולים שצריכים לקחת בחשבון בבחירת מיקום המיטה. האם למקמה במרכז החדר או באחת הפינות? לאיפה כדאי להפנות את ראש המיטה? והאם בכלל להצמידה לאחד מקירות החדר?

חדר שינה גדול

 

דבר ראשון שצריך לבדוק הוא מה גודל חדר השינה והאם הוא מאפשר למקם את המיטה באמצע חדר השינה. ככל שהחדר השינה גדול יותר, כך יש לנו את המותרות לשחק יותר עם מיקום המיטה. מיקום המיטה הזוגית באמצע חדר השינה יכולה להביא לחדר שינה בעל מראה ייחודי, המאפשר פינות “חמד” שונות ברחבי החדר, אם זה פינת איפור, פינת ישיבה עם כורסאות או פינת הלבשה. מי מאתנו לא רוצה חדר שינה מרווח בעל מראה ייחודי ויוקרתי. אם הדבר מתאפשר, נצלו את חלל החדר והרשו לעצמכם להתפרע עם העיצוב.

מיטה זוגית במבצע של חלומותמיטות זוגיות לחדר שינה

 

חדר שינה בינוני

 

רוב חדרי השינה לעומת זאת, אינם כוללים חלל מרווח, מה שמאלץ אותנו להצמיד את המיטה לאחד מפינות החדר בכדי שעדיין יישאר לנו מקום מרווח לשאר הדברים. אין זה אומר שצריך להצמיד את המיטה לאורך הקיר אלא אפשר למקם את ראש המיטה לאחד מהקירות, כך שהיא עדיין תהיה ממוקמת במרכז החדר. הקפידו לוודא כי המיטה אינה צמודה לקיר חיצוני של הבית, מאחר ובעונת החורף, הדבר הופך להיות משמעותי ביותר. ראש מיטה המוצמד לקיר חיצוני לבית יכול לקרר באופן משמעותי את אזור המיטה והראש בעת השינה ולהפריע לבריאות השינה.

 

בנוסף לכך, אם ראש המיטה יהיה צמוד לקיר הגובל עם חדר מרכזי בבית כגון הסלון או חדר הטלוויזיה, אתם תהיו קרובים הרבה יותר למקור רעש פוטנציאלי שיפריע למהלך השינה. לכן, העדיפות היא להשאיר את המיטה במרכז החדר ולהצמיד את ראש המיטה לקיר המשותף לחדר פנימי בבית שאינו רועש בדרך כלל ולהימנע מהצמדת ראש המיטה לקיר חיצוני של הבית בכדי למנוע קור במהלך השינה.

מזרן אורטופדי למיטה זוגיתמזרונים בירושלים למיטות זוגיות

חדר שינה קטן

 

חדרי שינה קטנים מצמצמים לנו את אופציות העיצוב ולכן המקסימום שתוכלו לעשות ברוב המקרים הוא להצמיד את גוף המיטה לקיר פנימי בבית. וודאו כי החלון נמצא באחד מצדי המיטה ולא בראש המיטה. גם עם חדר שינה קטן אפשר להביא לעיצוב ייחודי. עם פינה ישיבה קטנה באחד מפינות החדר, ארון קומפקטי ומיטה תואמת אפשר ליצור חדר שינה מעוצב לא פחות.

 

אנו בחלומות, רשת מיטות ומזרונים אורטופדיים, מתמחים ומייצרים מזה שנים רבות מיטות בכל הגדלים והצבעים, מיטות עם או בלי ארגז מצעים ומיטות עם או בלי ראש מיטה לבחירתכם.

מיטה זוגית מעוצבת לחדר שינהמיטה זוגית עם ברזלים ומזרן אורטופדי

 

הדינאמיות שבעיצוב מיטה בהזמנה אישית, מאפשרת לכם לנצל את מלוא החלל של חדר השינה ולעצב אותו לפי טעמכם האישי.

 

ייצור המיטות נעשה לפי הזמנה, במחירים אטרקטיביים ובאספקה מהירה לכל חלקי הארץ. אנו מזמינים אתכם להתרשם באתר ממבחר דגמי מיטה זוגית במבצע, מיטות נוער ומיטות יחיד באתרנו, וכן ספות נפתחות ומוצרים משלימים לחדר השינה כמו שידות, הדומים ועוד.

× איך אנחנו יכולים לעזור?