איך להתעורר מהר יותר בבוקר?

חלומות מיטות ומזרנים / איך להתעורר מהר יותר בבוקר?

הרבה אנשים נלחמים מידי בוקר עם השעון המעורר, ומגלים פעם אחר פעם שההתעוררות היא האתגר היומיומי הכי מעצבן שעומד בפניהם. בעוד שיש אנשים שאוהבים למשוך את שנת הבוקר, יש שמושכים את שעות הערות וזקוקים ליותר שעות שינה, ואילו אחרים פשוט מתקשים לפקוח את העיניים ולצאת מהמיטה, לא משנה מה.

איך מצליחים להתעורר מהר יותר?

אספנו 12 טריקים ליקיצה קלה יותר עבור המנמנמים, הישנוניים, המתרפקים והמתקשים להקיץ. גזרו ושמרו.

  1. שאפו אוויר צח- טריק השכמה מרענן ומוצלח, שיכול לעשות פלאים. השאירו את החלון פתוח מעט והניחו לאוויר בוקר קריר לחדור לחדר, התעוררות בחדר חם ומחניק הרבה יותר קשה. כאשר אתם מתעוררים, פתחו את החלון ושאפו אוויר צח. עליית החמצן במוח ובדם תורגש מיד.
  2. עשו תרגילי בוקר- אם אתם לא אנשים של בוקר, זה עלול להישמע כמו רעיון גרוע, אבל הוכח כי רמות האנרגיה עולות כשעושים אימון בוקר קליל, גם כאן הודות לעליית רמות החמצן בדם ובמוח. אתם לא צריכים אימון ארוך ומסיבי, מספיק שתקדישו לכך 5 דקות בלבד. אם אין לכם זמן, עלו במדרגות או שתעשו סיבוב מסביב לשכונה.
  3. שחקו במשחקי חשיבה- הגוף מתחמם כשהמוח פעיל. נסו להיות פרודוקטיביים, קראו ספר, עברו על הדוא”ל או אתגרו את עצמכם עם חידת בוקר יומית.
  4. הזיזו את השעון המעורר- הצבת השעון המעורר במקום רחוק מהישג ידכם בהחלט תגרום לכם לצאת מהמיטה מהר יותר, אולם תעמיד את כוח הרצון שלכם בפני מבחן. האם תחזרו למיטה?
  5. קנו “שעון מעורר לאור השמש”- שעון מעורר מסוג זה יש מנורות קטנות שמתבהרות אט אט ומדמות את הזריחה. ככל הנראה זה עובד על ייצור המלטונין (הורמון השינה) בגוף, ומאותת לגוף שהגיע הבוקר. סביר להניח שהשעון הזה יעיל במיוחד בימות החורף הקרים, כשאור השמש נחבא מאחורי ענן אפור.
  6. כבו את כל המכשירים בלילה- כיבוי מכשירים ונורות יבטיח שגופכם ייצר מלטונין במהלך הלילה, כך שתרוויחו שינה איכותית ומועילה יותר. ייתכן שזה מה שנחוץ לכם כדי להתעורר בקלות. למעשה, שמירה על היגיינת שינה היא מרכיב חיוני, שיסייע לכם להרוויח שנת לילה איכותית. אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שינה מפנקת, דאגו גם לישון על מיטה איכותית עם מזרון אורתופדי, שיבטיחו לכם צלילה נעימה לעולם החלומות ויקיצה קלה ונעימה עוד יותר.
  7. הילחמו במוח שלכם- זה יכול להיות אימון מנטלי מצוין, בעוד המוח אומר לכם לנמנם 5 דקות נוספות, תייצבו מולו בנחישות ועמדו בדחף. הזכירו לעצמכם, ש- 5 דקות נוספות ממילא לא יעזרו לכם להיות פחות עייפים.
  8. עשו מקלחת- זה גם מרענן וגם אחד הדברים הכי כייפים לפתוח איתם את היום. מקלחת במים פושרים או קרים בוודאות תעיר אתכם. אם זה קשה מידי עבורכם, שטפו את הפנים במים קרים, זה לא יעשה אתכם חולים, ויעזור לכם להתעורר, במיוחד בחורף.

 

זה יכול להיות הרגע הקשה ביותר של היום שלכם, אך אתם יכולים להפוך אותו לשעה הקסומה של היום שלכם. אמצו טכס או שניים והתמידו בהם באדיקות. התרגול יהפוך להרגל, ותוך זמן קצר תכירו מציאות חדשה, שכיף להתעורר אליה מידי בוקר.

× איך אנחנו יכולים לעזור?