איך לחדש את חדר השינה

חלומות מיטות ומזרנים / איך לחדש את חדר השינה

חידוש חדר השינה לא חייב לגרור הוצאות גדולות, ולפעמים שינויים קטנים עשויים ליצור מראה חדש ומרענן. לפניכם טיפים לחידוש חדר השינה שלא יכבידו לכם על הכיס ויגרמו לכם ליהנות מחלל נעים במראה חדש.

  1. רפדו את ראש המיטה

ראש מיטה מרופד למיטה זוגית מוסיף אלמנט של טקסטיל לחדר, ובכך תורם לתחושת חמימות, רוך ואינטימיות. פרט לכך, הוא מוסיף לחדר השינה שלכם אלמנט מתוחכם שמזכיר מלון בוטיק. מזרון אורתופדי עבה גם יתרום לשינה טובה וגם יוסיף גובה למיטה, ובכך ייצור מראה מרשים, אלגנטי ואפילו אריסטוקרטי במידת מה.

  1. תלו נברשת

נברשת בחדר השינה תהפוך אותו לחלל מעוצב עם מראה יוקרתי, שלא בהכרח ישתה לכם את התקציב. מומלץ לשלב תאורה חמימה ליצירת אווירה אינטימית וחמימה.

  1. זרקו כריות

כריות שזרוקות על המיטה רק הופכות אותה למזמינה יותר, ובאמצעותן ניתן להוסיף מרקמים וצבעים נוספים. אפשר להתפרע עם צורות שונות של כריות בגדלים שונים ולהוסיף נפח למיטה, שבלעדיהן תיראה ערומה ושטוחה.

  1. צבעו את התקרה

התקרה הלבנה המסורתית נהדרת להחזרת האור לחלל התחתון של החדר, אבל אם אתם רוצים להתחכם, צבעו את התקרה בצבע זהה לזה של הקירות. הטריק הזה ישנה את מצב הרוח והאווירה בחדר השינה שלכם לטובה, יגרום לו להיראות גדול יותר ויעלים את קווי התקרה והצל.

  1. חיפוי או כיסוי לרצפה

כיום ניתן לחפות את הרצפה בדק עץ או בדק סינטטי, ושילוב של שטיחים במוקדים שונים יגדירו את החלל ויהפכו את החדר למקום מזמין לא תרצו לצאת ממנו.

  1. פינת ישיבה

חדש שינה צריך גם פינת ישיבה נוחה. אם החדר שלכם קטן מכדי להכיל טרקלין נוח בסגנון הוליוודי מובהק, תוכלו לשלב בו כורסה מרופדת לפי טעמכם האישי.

  1. שלבו מצעים מתאימים

וודאי הבנתם שטקסטיל הוא אלמנט ששולט בחדר השינה, ואין דרך טובה יותר להשתמש בו משילוב מצעים שמתאימים לקו העיצוב, לגוונים ולאלמנטים השונים בחדר. היתרון האדיר שבשימוש במצעים לצורכי עיצוב החדר הוא, שהאפשרויות בלתי מוגבלות, ובכל פעם שתחליפו את המצעים תרוויחו מראה חדש בחדר השינה.

  1. הוסיפו וילונות

טקסטיל נוסף שמוסיף חמימות לחדר ומרכך את החלל הוא וילונות, שמאפשרים ליצור מראה חדש לקיר ובאמצעותם ניתן לשחק לאורך שעות היממה עם האור והצל ולהתאים את התאורה לפעילות בחדר. על ידי התאמת הצבע, הדפוס או המרקם של הווילונות שלכם עם המצעים ויתר פריטי הטקסטיל בחדר תוכלו ליצור שפה עיצובית ייחודית לחדר השינה ותיצרו מראה מרהיב שלא ניתן להישאר אדיש מולו.

לסיכום,

מרבית האלמנטים שישדרגו את חדר השינה שלכם נוגעים לצבע ומרקם ומשלבים הרבה מאוד טקסטיל. אף על פי שטקסטיל לחדר השינה עלול להיות יקר, ניתן למצוא פריטים מרהיבים ואיכותיים מאוד. הסוד הוא ללקט בפינצטה את הפריטים הייחודיים, שיפיחו חיות ורעננות בחדר השינה שלכם, יתרמו לתחושה האישית שלכם ויבטאו את מי שאתם בצורה מיטבית, על מנת שתצליחו ליצור בצורה מושלמת את החדר האינטימי שלכם.

× איך אנחנו יכולים לעזור?