איך תדעו איזה גודל מיטה כדאי לכם לקנות ?

חלומות מיטות ומזרנים / איך תדעו איזה גודל מיטה כדאי לכם לקנות ?
מידות מיטה

מיטותגודל המיטה הינו אחד השיקולים החשובים שיש לקחת בחשבון בבואכם לרכוש מיטה. בעוד המיטה הנכונה יכולה לתרום לבריאות ולחיוניות שלכם, מיטה קטנה מדי תהיה לא נוחה, תפריע לשינה רצופה ואיכותית הנחוצה לכל אדם לשמירה על אורח חיים בריא וחיוני. לעומת זאת, מיטה גדולה מדי עלולה להוות בעיה בחלל קטן יחסית. לכן, כאשר שוקלים איזה גודל מיטה לרכוש יש לקחת בחשבון הן את צרכי האדם או הזוג שישתמש בה, והן את גודל חדר השינה. לעתים גם התקציב אשר עומד לרשותכם יהווה שיקול בבחירה זו.

מידות מיטת יחיד

מיטת יחיד היא הגודל הסטנדרטי הקטן ביותר שמשמש אנשים בוגרים. מיטת יחיד, כשמה כן היא, יכולה לשמש אדם יחיד, והבחירה תיעשה לרוב במקרים בהם חדר השינה מהווה חלל קטן, והצבת מיטה זוגית בו תיצור הרגשת צפיפות ותקשה על התנועה בחדר. אורך מיטת יחיד סטנדרטית הוא 190-200 ס”מ, ורוחב מיטת יחיד, הוא 80 או 90 ס”מ ולעתים גם 100 ס”מ. אפשרות נוספת עבור אדם יחיד היא מיטה ברוחב שבין מיטת יחיד ומיטה זוגית שרוחבה בדרך כלל הוא 120 ס”מ. תוכלו למצוא מיטות מסוג זה באתר חלומות – מיטות חלום וחצי .

מידות מיטה זוגית

מיטה זוגית היא בגודל טוב עבור אדם יחיד אשר רוצה ליהנות ממרחב שינה גדול יותר ממיטת יחיד. אורכה של מיטה זוגית סטנדרטית אינו נבדל מאורך מיטת יחיד (190-200 ס”מ), וההבדל ביניהן הוא ברוחב המיטה; רוחב סטנדרטי של מיטה זוגית הוא  140 ס”מ. עם זאת, ברשת ‘חלומות’ ניתן להזמין מיטות במידות מותאמות אישית, כך שלדוגמה אנשים גבוהים יכולים להזמין מיטה זוגית ברוחב סטנדרטי אך באורך רב יותר לפי צורכיהם. כמו כן, זוגות אשר ישנים יחד במיטה זוגית ומרגישים “צפיפות”, יעדיפו מיטת קווין סייז או קינג סייז.

גודל מיטת קווין סייז ומידות מיטת קינג סייז

מיטת קווין סייז, שרוחבה 150-160 ס”מ ואורכה בד”כ 190-200 ס”מ, מושלמת עבור זוגות רבים אשר מבקשים מיטה רחבה יותר ממיטה זוגית רגילה, אך במחיר נמוך יותר ממיטת קינג סייז. עם זאת, זוגות אשר רוצים להתפנק במרחב מקסימלי יעדיפו מיטות זוגיות במידת קינג סייז, אשר מקבילה ברוחבה לשתי מיטות יחיד זו לצד זו (180-200 ס”מ רוחב, 200-220 ס”מ אורך). יש אשר טוענים כי מיטה זוגית “רגילה” אינה באמת מספיקה לזוג, ולכן אינה יכולה להבטיח שינה איכותית כמו מיטת קינג סייז. במידה ואתם שוקלים רכישת מיטת קינג סייז, אל תשכחו למדוד את חלל חדר השינה לפני כן, בכדי לוודא שהוא מסוגל להכיל את המיטה, וניתן יהיה ללכת בחדר השינה סביב המיטה. אם חדר השינה שלכם יכול להכיל מיטה זוגית גדולה בסגנון קינג סייז, מעבר לשינה טובה ומפנקת, מיטות קינג סייז תהווה אלמנט בעל נוכחות דומיננטית ותתרום למראה חדר שינה יפיפה ויוקרתי.

דגמים מומלצים:                 

 

 

 

 

 

 

× איך אנחנו יכולים לעזור?