בחירת הכרית הנכונה עבורכם

חלומות מיטות ומזרנים / בחירת הכרית הנכונה עבורכם
כרית אורטופדית

לרוב, כאשר אנו חושבים על שינה מפנקת ובריאה, תשומת הלב שלנו מופנית למיטה איכותית וכן מזרן אורטופדי נוח. בכדי להבטיח שינה טובה תוך שמירה על בריאות פיזית, יש לקחת בחשבון גם את הכרית בה אנו משתמשים. כרית נכונה עבורכם לא תספק רק נוחות במהלך השינה. יש לה תפקיד חשוב במתן תמיכה נכונה לראש, הצוואר, הכתפיים, האגן ושלד הגוף. כרית איכותית תעזור לכם בהקלה או מניעת כאבים ומיחושי שרירים ומפרקים.

כרית אורטופדית

כרית איכותית שומרת על מנח נכון של הגוף העליון, מאזנת ומקלה על הלחץ בנקודות שונות בגוף. חשוב לרכוש כרית שתהיה נוחה עבורכם ותתאים בין היתר לתנוחת השינה שלכם. בין הדברים שיש לתת עליהם את הדעת הוא גובה הכרית. הצוואר שלנו מתעקל מעט קדימה באופן טבעי, וחשוב לשמור על כך גם בעת המנוחה. אם הכרית גבוהה מדי כאשר אתם ישנם על הצד או על הגב, הצוואר יהיה כפוף בצורה לא נכונה קדימה או הצידה. כתוצאה מכך, אתם עלולים לחוות מתח וכאב בשרירי הגב, הצוואר והכתפיים, ואף חסימה מסוימת בנשימה, לגרום לנחירות ולהפריע לשינה רציפה. כרית נמוכה מדי עלולה גם היא לגרום למתח וכאב בשרירי הצוואר.

בין הסוגים הנפוצים של כריות ניתן למנות:

  • כרית אורטופדית – בעלת מבנה מיוחד, בו האזור אשר תומך בצוואר גבוה יותר מהאזור עליו נח הראש. לרוב הכרית עשוי מחומר המכונה קצף זיכרון (memory foam). יש שחשים שכריות אלו מעניקות להם תמיכה ונוחות מירביים, בעוד אחרים מוצאים אותן לא נוחות.
  • כריות נוצות – הודות למילוי, ניתן לגרום לכרית להעניק תמיכה היכן שאנו צריכים. עובדה זו יעילה במיוחד לאלו אשר נוטים להחליף תנוחת שינה פעמים רבות במהלך הלילה.
  • כרית קצף זיכרון – מטרת כרית זו להעניק נוחות לראש ולהחזיק אותו במקום.

הכרית שתבחרו, בין אם כרית אורטופדית, כרית נוצות או כרית קצף זיכרון, צריכה להיות מספיק גמישה כדי להתאים עצמה לתזוזת הגוף שלכם בלילה. בדרך כלל מציאת הכרית הנכונה לכם היא על ידי ‘ניסוי וטעיה’. לאחר כשבוע עד 10 ימים של שינה על כרית, תוכלו להסיק אם היא נוחה וטובה עבורכם.

חלומות, רשת מיטות, מזרנים אורטופדיים ומוצרים נלווים לחדר השינה, מציעה סוגים שונים של כריות איכותיות, ביניהן כריות ויסקו, לטקס ופוליפיל. אנו מזמינים אתכם להזמין מיטה מעוצבת, יציבה וחזקה, מזרן אורטופדי וכרית איכותית וליהנות משינה מעולה וחלומות מתוקים!

× איך אנחנו יכולים לעזור?