בסיס מיטה מרופד

חלומות מיטות ומזרנים / בסיס מיטה מרופד
בסיס מיטה מרופד

בסיס מיטה מרופדבסיס מיטה מרופד יכול לשדרג את המראה של כל חדר שינה. בין אם מדובר בחדר ההורים ובין אם מדובר בחדרי ילדים או נוער, מומלץ להזמין בסיס מיטה במידות המתאימות למזרון שלכם ולמידות החדר שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שבסיס המיטה לא יתפוס מקום עודף או לחלופין, לא יהיה קטן מידי.

רשת חלומות, מיטות ומזרונים, מציעה מגוון דגמי בסיסי מיטה מרופדים בהתאמה אישית כך שיתאימו לסגנון החדר שלכם ולטעמכם. ניתן לבחור כל דגם במידות הספציפיות הדרושות לכם, וכן להזמין מזרן אורטופדי תואם ובכך ליהנות ממוצר נוח ואסתטי שיספק לכם מנוחה איכותית.

מהו בסיס מיטה מרופד

בסיס מיטה מרופד משמש לתמיכה במזרון המונח על גביו, ויכול להתאים למי שזקוק למיטת יחיד, מיטה זוגית, או מיטה בכל מידה שהיא. על הבסיס מניחים את המזרון, כשלרוב כולל הבסיס גם מסעד הצמוד לקיר ועליו אפשר להישען בעת קריאה, צפייה בטלוויזיה וכדומה. אנו בחברת חלומות מציעים בסיסי מיטה במגוון עיצובים.

בסיס המיטה בנוי ממסגרת סנדוויץ’ ועליה פלטה חזקה של דיקט, ריפוד בד או דמוי עור. אפשר לתכנן את רגלי בסיס מיטה מניקל או מעץ, בהתאמה לסגנון החדר ושאר הרהיטים הממוקמים בו. תוכלו לבחור בין ריפודים ממגוון חומרים, החל מריפוד בד ועד לריפוד דמוי עור, בהתאם לעיצוב שאר הטקסטיל בחדר ובהתאמה לטעמכם. בנוסף, אפשר לבחור בסיס מיטה עם או בלי ארגז מצעים. בסיס מיטה עם ארגז מצעים נוח יוכל לשמש אתכם לדוגמה לאחסון שמיכות הקיץ והחורף בהתאמה לעונות השנה. בחדרי ילדים ונוער, בסיס מיטת נוער יכול לשמש גם לאחסון חפצים כמו צעצועים, משחקי מחשב ועוד. חלומות מציעה גם מבחר רחב של דגמים של ראשי מיטה מרופדים, כך שתוכלו לבחור ריפוד בד או דמוי עור תואם או משלים לריפוד בסיס המיטה.

אם ברשותכם מזרן, חשוב כמובן לבחור בסיס מיטה במידות מתאימות, ואם לא, הרשת מציעה כאמור מבחר מזרונים אורטופדיים איכותיים הנבדלים בחומרי הגלם שלהם, במידותיהם ובדרגות הקושי שלהם, ונציגיה ישמחו לעזור לכם לבחור את המזרן המתאים ביותר עבורכם.

יתרונות ברכישת בסיס מיטה בהזמנה אישית

הזמנה של בסיס מיטה בהזמנה אישית מבטיחה כי הבסיס יענה על כל צורכיכם. לדוגמה, אנשים רבים מזמינים מזרון בהתאמה אישית במידות מיוחדות ולכן זקוקים לבסיס המותאם במדויק למזרון שהזמינו. במקרים אחרים מידות חדר השינה או המבנה שלו ייחודיים ולכן מצריכים מידות מיטה שאינן סטנדרטיות. ולבסוף, יש בינינו את אלו שפשוט רוצים מוצר ייחודי שיבטא את האופי המיוחד שלהם.

בנוסף לבסיס מיטה ומזרן, המעוניינים בכך יכולים לרכוש ברשת חלומות מוצרים נוספים תואמים לחדר שינה מושלם דוגמת שידות מרופדות תואמות, הדום לרגליים ועוד. בין אם אתם מעוניינים במיטת ילדים, מיטת נוער או מיטה זוגית, רכישת בסיס מיטה בחלומות תבטיח שתיהנו ממיטה איכותית וחזקה עם גימור ברמה גבוהה במחיר משתלם ואספקה מהירה עד הבית.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מזרן ללא קפיצים

בסיס מיטה איכותי

 

× איך אנחנו יכולים לעזור?