הדום לחדר שינה

חלומות מיטות ומזרנים / הדום לחדר שינה
הדום לחדר שינה

הדום לחדר שינההדום לחדר שינה הוא מוצר אסתטי ופונקציונאלי כאחד. השימושים של הדום הם רבים, החל ממקום אחסון לחפצים שונים ועד לישיבה. נהוג להניח הדום לחדר שינה לרגלי המיטה, אך למעשה ניתן למקמו בנוחות בפינות שונות בחדר השינה, וכך אפשר לאחסן בו דברים, לשבת עליו, להניח עליו רגליים, לשים עליו חפצים שונים ועוד. 

ניתן למצוא מגוון דגמים של הדום לחדר שינה, בצורות וגדלים שונים ובשלל ריפודים, ומומלץ לבחור הדום אשר יתאים לעיצוב ולסגנון החדר. התאמה בין סגנון ריפוד ההדום לווילונות, לכריות, לכיסוי המיטה או לעיצוב המיטה, בייחוד אם מדובר על מיטה זוגית מרופדת, יוצר קו אחיד בין מוצרי הטקסטיל בחדר השינה. התאמת הדום חדר שינה לסגנון החדר ולשימושים המיועדים לו, מבטיח רהיט יפה ושימושי, אשר יענה באופן מיטבי לצרכים שלכם.

מהו הדום חדר שינה?

הדום הוא רהיט ללא משענת, הבנוי לרוב בצורת מלבן, ובדרך כלל מרופד. אלו השימושים העיקריים של הדום:

  • אחסון – הדום מתוחכם ניתן לפתיחה וכך אפשר לאחסן בו חפצים שונים. למשל נעליים, מגזינים, שמיכות קיץ או חורף, מצעים ועוד. לרוב הדום כזה מגיע בצורת מלבן וניתן לפתוח אותו כמו תיבה.
  • ישיבה – במידה ואתם רוצים לרכוש הדום בכדי שישמש אתכם גם לישיבה, יש לשים לב שהוא מצויד בריפוד נוח המאפשר ישיבה לאורך זמן. הדום לישיבה יכול להגיע בצורות הנדסיות שונות, החל מאליפסה, עיגול ועד להדום בצורת מלבן מוארך שכמה אנשים יכולים לשבת עליו בנוחות.
  • מנח לרגליים – לרוב הדום המשמש כמקום לרגליים, הוא עגול ולא משמש במקביל כמקום אחסון. הדום מהסגנון הזה מגיע בגדלים שונים, החל מהדום קטן וקומפקטי ועד להדום עגול ומרווח. מומלץ להתאים את הריפוד שלו לריפוד הכורסא שעליה יושבים, וכך מתקבל רהיט מתוחכם, מסוגנן ויפה.

בחרו הדום בגודל אשר יתאים לשימושים המיועדים לו, לגודל החדר והחלל בו הוא אמור להיות מוצב. הדום מוסיף סגנון ויופי לחדר השינה ויכול להוות פתרון פונקציונלי מצוין לאלו אשר רוצים לשהות בחדר השינה גם למטרות פנאי כגון קריאה, שיחת טלפון, פינת אירוח ועוד.

היתרונות של הדום לחדר שינה

הדום לחדר שינהבעבר חדרי שינה מילאו תפקיד פונקציונלי בלבד וכללו לרוב מיטה, ארון בגדים ולפעמים גם שידות קטנות. כיום מקובל לתכנן את חדר השינה כחדר מפנק המיועד למנוחה ולפנאי, לא רק בשעות הלילה. בדרך זו אפשר לכלול בחדר השינה גם מקום לישיבה ואף לאירוח. עם זאת, לא תמיד חדרי השינה הם חללים גדולים ולכן יש לתכנן אותם בקפידה כדי שאפשר יהיה ליהנות בהם ולא לחוש דוחק או צפיפות. מבחינה זו, הדום אשר יכול לשמש גם לאחסון יהווה פתרון אידיאלי, שכן האפשרות לאחסן בו דברים, לשמור על סדר וניקיון ולפנות מרחב הודות לכך יכפר על המרחב שהוא יתפוס. לדוגמא, אפשר להצמיד הדום מוארך מתחת לחלון, אשר יכול לשמש הן כמקום ישיבה והן כמקום אחסון.

כאמור, מומלץ להקפיד על בחירת הדום שיתאים לעיצוב חדר השינה בכדי ליהנות מרהיט יפה שמשתלב בסגנון חדר השינה כולו. הדום מרופד, שסגנונו וריפודו מתאם לכיסוי או לריפוד מיטה זוגית  אליה הוא מוצמד יקנה לחדר קו עיצובי ברור.

חלומות מציעה דגמי הום לחדר שינה וכן מגוון רחב של דגמי מיטות זוגיות איכותיות וחזקות, מותאמות אישית, כך שניתן לבחור את מידות המיטה, סגנונה העיצובי, לבחור ראש מיטה מעוצב, עם או בלי ריפוד ועוד. בנוסף, חלומות מציעה מגוון דגמי שידות לחדר שינה, בסגנונות שונות, ביניהם גם שידות מרופדות. הודות לכך, תוכלו לעצב את חדר השינה של חלומותיכם. בנוסף, חלומות מציעה מבחר רחב של דגמי מזרונים אורטופדיים איכותיים, כך שתוכלו ליהנות משינה נעימה ולקום רעננים ליום החדש.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

ספה נפתחת למיטה זוגית

מיטה יהודית

× איך אנחנו יכולים לעזור?