הזמן הנכון ביותר לקנות מיטת נוער

חלומות מיטות ומזרנים / הזמן הנכון ביותר לקנות מיטת נוער
מיטת נוער לכל נער ונערה

מכירים את הרגעים הקטנים שבהם אתם מבינים כי הילדים שלכם כבר ממש -אבל ממש – גדולים? זה לא רק החולצות שחושפות בטן או המכנסיים שמשחקות ברוגז עם הנעליים, זה בעיקר במיטה!

הילדים גדלים וגבוהים, ונראים קצת כמו גוליבר כשהם מנסים להשתרע על המזרן האורתופדי, וגופם הארוך משתפל ממנו. אז מעבר לגודל הפיזי, כיצד תדעו שעכשיו הזמן הנכון לעבור למיטת נוער אמיתית?

בגיל ההתבגרות חדר השינה של ילדיכם הופך להיות המקום המרכזי והמשמעותי עבורם. זהו המרחב הפרטי שלהם, שבו הם גם מארחים את חבריהם. אם כל רהיט נבחר בו בקפידה ובהתאמה אישית – אז למה שמיטת הנוער לא תהיה כזאת?

השלב הראשון: חפשו נוחות מקסימלית

גם מזרון איכותי במיטת נוער לא ימנע את מצבי הרוח המשתנים בגיל ההתבגרות, אבל בהחלט יקל על ילדיכם ועל סביבתו. כולנו יודעים שכאשר הילד המתבגר ישן טוב, כל היום שלו נראה טוב. הוא מרוכז בלימודים, הוא רגוע ונעים לסביבתו. אז, אם כן, הצעד הראשון הוא כמובן בחירת מיטה נוחה, בשילוב עם מזרן אורתופדי איכותי, הנרכש מחברה בעלת שם ומוניטין. מזרון איכותי ובסיס מיטה היכולים לשרת את ילדיכם לכמה שנים טובות קדימה.

אם כן, הרהיט המשמעותי ביותר בכל חדר שינה הוא כמובן המיטה, התופסת את מרבית המקום. כל עוד הילדים היו צעירים, המיטה שבה ישנו היתה מן הסתם קטנה וצרה, אולם כעת כשהם בוגרים – מיטת הנוער החדשה ארוכה וגדולה יותר. על כן, על מנת להמשיך ולשמור על תחושת מרחב ורווחה בחדר, מומלץ בשלב הראשון למדוד את החדר ואת החלק המיועד למיטה ולמזרון האיכותי שישכב על בסיס המיטה. במידה והחדר אינו רחב, ניתן לבחור באופציה של 1+1 ספת נוער, המאפשרת גם ספה נוחה ומזמינה לאירוח במהלך היום, וגם מיטת נוער הנפתחת לקראת שינה. הכול הולך, כל עוד בסיס המיטה יציב וחזק, ומעניק תמיכה מקסימלית למזרון איכותי.

 

השלב השני: השקיעו בפונקציונלית אופנתית

מעבר לכך שמיטת הנוער גדולה וארוכה יותר ממיטת ילדים, חדר השינה של המתבגר בכללותו משנה את יעדו. לא רק מקום ללינה ומשחק, אלא בעיקר מקום ללימוד, לאירוח ובילוי עם חברים וחברות. זו הסיבה שחשוב להשקיע במזרון אורתופדי איכותי, שיכול לשאת משקל של כמה בני נוער שיושבים עליו, רובצים עליו בזמן שמכינים יחד שיעורי בית או סתם מדברים. כמו כן, קחו בחשבון שמדובר במזרון התומך בתקופת הגדילה המשמעותית של ילדיכם, והשקיעו במוצר איכותי. עם זאת, הקפידו על מראה שאינו ילדותי או מיושן, אלא בעל קו עיצובי פשוט ונעים לעין, כזה שיוכל לשרת את המתבגרים שלכם גם בשנים הבאות.

 

השלב השלישי: התייעצו באנשים החשובים ביותר

נכון, אתם אלו שמשלמים עבור מיטת הנוער או ספת הנוער וכמובן – מזרון איכותי ובסיס מיטה חזק. אבל חשוב לשמוע כמובן את דעתם של “הלקוחות” שלכם, ילדיכם המתבגרים אשר יבלו את מרבית זמנם בחדר זה. מהו הסגנון שהם היו רוצים לראות במיטת הנוער, או אולי הם בכלל מעדיפים ספת נוער? הדרך הטובה ביותר לגלות זאת היא לקחת אותם אתכם למסע הקניות. תנו להם להתרווח על מבחר המזרנים בחנות, לחוש את הנוחות ולבחור את רמת הקושי המתאימה להם, בזמן שאתם אחראים על בחינת הפונקציונליות של המוצרים. שירות אדיב ומקצועי הוא גם חלק מהחבילה; העדיפו עסק משפחתי המייצר ומשווק מוצרים תוצרת הארץ, והעבירו להם בהזדמנות זו גם מסר ערכי, כחלק מחינוך נכון.  

× איך אנחנו יכולים לעזור?