היתרונות של מיטה יהודית על פני מיטה זוגית

חלומות מיטות ומזרנים / היתרונות של מיטה יהודית על פני מיטה זוגית

נהוג לחשוב, שמיטה יהודית מתאימה רק לבני זוג ששומרים על הלכות הנידה, אולם בשנים האחרונות מתגלים עוד ועוד יתרונות של המיטה עם ההפרדה, וגם אפשרויות הבחירה הרבה יותר גדולות מאשר בעבר.

מהי מיטה יהודית?

מיטה יהודית, או בשמה השני, מיטה כשרה, היא מיטה שמיועדת לצורכי הציבור הדתי, שכן היא מיועדת לאפשר לבני הזוג להפריד את שני צידי המיטה בעת תקופת הנידה, כך שיוכלו לישון זה לצד זה מבלי לעבור על איסור הנגיעה במהלך ימים אלו.

במיטה זוגית יהודית שלד המיטה הנו אחיד, והמיטות מופרדות. לכל אחד מבני הזוג מזרן נפרד. הדרישה הנפוצה היא למזרנים רחבים, שיאפשרו מרחב תנועה רחב במהלך הלילה ושינה נינוחה.

מה היתרונות של השימוש במיטה יהודית?

זה עשוי להפתיע רבים מכם, אך המיטה היהודית לא נועדה רק למנוע את המגע בין הבעל והאישה במהלך ימי הנידה. לפניכם היתרונות, המגובים במחקרים, שמדווחים עליהם זוגות, שבחרו לשמור נידה, וגילו את נפלאות המיטה היהודית הכשרה.

  1. פוריות

שמירת הנידה מונעת מבני הזוג לקיים יחסי אישות בימים הקודמים למועד הביוץ בגוף האישה, מה שמגדיל את סיכוייה להתעבר, בעיקר משום שבמהלך תקופה זו ספירת הזרע של הגבר עולה.

  1. געגוע, כמיהה ותשוקה

הריחוק הפיזי שבין בני הזוג יוצר באופן טבעי כמיהה לקראת המפגש הבא. בעוד שגרה שמאפשרת גישה בלתי מוגבלת עלולה להוביל לשעמום ואדישות, תקופת הנידה, שאורכת בממוצע כ- 12 יום מעצימה את הגעגוע ואת התשוקה שבין בני הזוג.

  1. תקשורת

הריחוק הפיזי שבין בני הזוג בתקופת הנידה מאפשר לבני הזוג לתקשר בדרכים נוספות שאינן כוללות מגע. בדרך כלל בימים אלו בני הזוג משוחחים יותר ומנצלים את הימים הללו להצית את אהבתם על ידי מילות חיזור, אהבה ורוך.

לא רק לשומרי נידה

מכיוון שלכל אחד מבני הזוג יש מזרון אישי, המיטה היהודית מציעה יתרונות נוספים, גם עבור זוגות שלא שומרים על מצוות הנידה.

  1. מזרנים מתכווננים

מכיוון שהמזרונים במיטה היהודית הם אישיים, ניתן להתקין לכל אחד מהם מנגנון לכוונון המשענת והרגליים, כך שאם אחד מבני הזוג רוצה לקרוא, והשני לנמנם, כל אחד יכול לבחור את התנוחה הרצויה לו מבלי להפריע לבן/ בת הזוג.

  1. תנוחת שינה מותאמת אישית

מזרונים מתכווננים מאפשרים לכל אחד מבני הזוג לבחור את תנוחת השינה שנוחה להם. אם האחד סובל מכאבי צוואר וזקוק להגבהה בחלקו העליון של המזרן, הוא לא צריך לכפות על בן/ בת הזוג לישון כך, ובאופן דומה, אם מפאת כאב גב תחתון אחד מבני הזוג רוצה להפחית עומס מהגב על ידי הגבהת חלקו התחתון של המזרון, הוא יכול לעשות זאת מבלי להפריע לבן/ בת הזוג.

  1. מזרן בהתאמה אישית

במיטה יהודית כל אחד יכול לבחור את המזרן שנוח לו באופן אישי. אם האחד מעדיף מזרון קשה, והאחר מעדיף מזרון רך יותר, זו אפשרות נהדרת להתאמה אישית שתגרום לכל אחד מבני הזוג להיות מרוצים.

לסיכום,

המיטה היהודית הופכת יותר ויותר פופולרית. היא מותאמת באופן אישי, מאפשרת לשמור על שינה בריאה ונוחה, חיי זוגיות ומשפחה פורים, וככל שהביקוש לה עולה, כך אפשרויות הבחירה מתרחבות.

× איך אנחנו יכולים לעזור?