המדריך לרכישת ספה נפתחת

חלומות מיטות ומזרנים / המדריך לרכישת ספה נפתחת
ספה נפתחת

ספה נפתחת, ספת אירוח או ספה מיטה הינם כינויים לספה אשר במצב סגור משמשת לישיבה ובמצב פתוח משמשת כמיטה לכל דבר. ספה נפתחת היא דרך מצוינת להפיכת חדר לדו-תכליתי. ספה נפתחת בסלון או באחד מחדרי השינה תשמש הן לישיבה והן לשינה עבור בני הבית או אורחים.

ספה נפתחת נוחה לישיבה ולשכיבה

הדבר החשוב ביותר לזכור אם אתם מתכוונים לרכוש ספה נפתחת היא לנסות אותה. שבו על המיטה באולם התצוגה של החנות וכן בקשו לפתוח אותו ושכבו עליה בכדי לבדוק אם היא נוחה גם במצב הפתוח. חשוב לבחור ספה נפתחת עם מזרן איכותי ונוח. אם שכבתם על הספה במצב פתוח ולא היה לכם נוח, גם לאורחים שלכם לא יהיה נוח. הדבר קריטי עוד יותר אם הספה אמורה לשרת אתכם לעיתים תכופות ואף באופן יומיומי.

מנגנון פתיחה נוח של ספה מיטה

אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר בוחנים ספות נפתחות הוא מנגנון הפתיחה שלהן. גם בהיבט זה, חשוב לנסות ולפתוח את הספה בעצמכם בחנות בכדי להימנע ממצב שתגלו שקשה מאד לפתוח ולסגור את הספה רק אחרי שתסופק לביתכם.

ספה נפתחת מעוצבת

מעבר לפן הפונקציונלי, חשוב לבחור ספה שגם תענה על הצרכים והטעם העיצובי שלכם. החליטו מראש היכן תוצב הספה ובחרו ספה שתתאים בעיצוב שלה לסגנון הכללי של החדר. חשוב לדעת שכיום ניתן למצוא ספות נפתחות מעוצבות שתוכלו להציב בגאווה גם בסלון הבית, בין היתר גם ספות נפתחות עם מסעדי יד.

לפני רכישת ספה נפתחת

חשוב ביותר למדוד מראש את החדר והחלל הספציפי בו אמורה להיות מוצבת הספה, וכן את פתח דלת החדר כדי לוודא שתרכשו ספה במידות מתאימות. קחו בחשבון בבחירת ספה הן את המידות שלה במצב סגור, אבל בעיקר את מידותיה במצב פתוח, שכן כל המטרה היא שבעת הצורך תוכל לפתוח אותה כך שתשמש כמיטה. מדידת פתח הדלת חשובה שכן עליכם לוודא שתרכשו ספה נפתחת שתוכלו להכניס לחדר…

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מיטת נוער נפתחת

מיטת נוער היי רייזר

ספות נוער נפתחות

× איך אנחנו יכולים לעזור?