חדר שינה לבן

חלומות מיטות ומזרנים / חדר שינה לבן

חדר שינה לבןחדר שינה לבן הוא מקום שמזמין להגיע אליו בסוף היום, להתפנק ולהירגע. השילוב המיוחד בין הפריטים השונים, החל מהריצוף, דרך הטקסטיל ועד לצבע הבהיר של הרהיטים יוצר אווירה רגועה ואלגנטית. כל אחד יכול לעצב עבור עצמו חדר שינה לבן, וליצור את המראה המבוקש באמצעות בחירה נכונה של אריחי הריצוף, הריהוט, הטקסטיל ופריטי הנוי השונים.

טיפים לעיצוב חדר שינה לבן

רבים חושבים שבתהליך עיצוב חדר שינה לבן יש לדאוג שכל האלמנטים בו יהיו לבנים, אולם זו טעות. אפשר להגיע לתוצאה המבוקשת על ידי חלוקה נכונה של הצבעים, הגוונים והטקסטורות. להלן מספר דוגמאות:

  • מיטה זוגית מעץ מלא – השילוב בין הצבע הטבעי של עץ המלא לבין טקסטיל לבן הוא נפלא. וילון לבן מתנפנף, מצעים וכריות לבנים, הם המראה המושלם לחדר שינה כפרי מעוצב.
  • שילוב של גוונים בהירים – אפשר להגיע לתוצאה המבוקשת באמצעות שילוב מוצלח של כמה גוונים בהירים, החל מצבע שמנת ועד לצבע לבן מלא. המשחק בין כל הגוונים יתרום ליצירת חדר שינה מעניין יותר, אך עדיין מרגיע ומזמין.
  • שילוב טקסטורות שונות – השילוב בין טקסטורות שונות יכול לבוא לידי ביטוי בין פריטי טקסטיל בעלי מרקמים שונים, כגון מרקם חלק למצעים ומרקם מחוספס לווילון. אפשרות נוספת היא לבחור מיטה עם מסגרת במראה מחוספס ולשלב זאת עם מצעים בדוגמה חלקה. כך מקבלים מראה בהיר מגוון, היוצר עיצוב מעניין לחדר.

לפני רכישת רהיטים ופריטים אחרים לחדר השינה, מומלץ לתכנן בפרוטרוט את עיצוב החדר מראש בהתאם למטרה הסופית הרצויה. חשבו על כל האלמנטים השונים כגון הריצוף, צבעי הקירות, פריטי הריהוט השונים, טקסטיל, תאורה ופריטי נוי. ניתן לרכוש פרקט או אריחי ריצוף בצבעים בהירים ואף בצבע לבן. השילוב בין צבע הריצוף וצבעי הריהוט והטקסטיל ישפיע במידה רבה על המראה הכולל של חדר השינה.

כיום עומד לרשות כל אחד מבחר גדול של רהיטים לחדר שינה, כגון מיטות זוגיות, ארונות, כורסאות, שידות חדר שינה ועוד. חלומות מציעה דגמים בלעדיים של מיטות מותאמות אישית. כך לדוגמה, ניתן לבחור את מידות המיטה והצבע שלה, להתאים לה ראש מיטה עם או בלי ריפוד בדוגמה הרצויה, וכן לרכוש מזרן אורטופדי איכותי במידות הרצויות.

יתרונות חדר שינה לבן

כאשר מעצבים חדר שינה לבן, יש לכך יתרונות וחסרונות. היתרונות של חדר שינה לבן הם רבים. חדר שינה לבן מגדיל ויזואלית את חלל החדר, וכך גם אם יש לכם חדר שינה קטן יחסית, השימוש בגוונים הבהירים יקנה לו מראה רחב יותר. יתרון נוסף הוא הרוגע שמשרה הצבע הלבן. אנשים חוזרים הביתה לאחר עמל יומם והשהיה בחדר שינה בהיר מספקת חוויה נעימה ומרגיעה.

חסרון אפשרי עולה כאשר מעצבים חדר שינה לבן לגמרי, מה שעלול להוביל למראה ‘משעמם’ וחסר חיות. עם זאת, ניתן לפתור זאת באמצעות שילוב של כמה גוונים בהירים. חסרון נוסף של חדר שינה לבן הוא שלכלוך יראה בקלות ויבלוט על גוונים בהירים, ולכן יהיה צורך יותר להיזהר בחדר השינה.

חלומות מציעה מגוון רחב של מיטות איכותיות לחדר השינה וכן שידות חדר שינה במגוון דגמים בלעדיים. בנוסף, חלומות מציעה מבחר גדול של מזרנים אורטופדיים איכותיים. ניתן להתאים אישית את המוצרים בהתאם למידות הרצויות, צבע המיטה, בחירת ראש מיטה בעיצוב הרצוי ועוד. נציגי חלומות ישמחו לעזור ולייעץ בכדי שתעצבו את חדר השינה המושלם עבורכם.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מיטה זוגית מעץ מלא

בסיס מיטה איכותי

× איך אנחנו יכולים לעזור?