טיפים להפיכת המיטה שלכם למפנקת במיוחד

חלומות מיטות ומזרנים / טיפים להפיכת המיטה שלכם למפנקת במיוחד
מיטת אפיריון

מיטה

המיטה הינה אחד מפריטי הריהוט החשובים בבית, שכן האיכות שלה מכתיבה במידה רבה את איכות השינה והמידה בה תהיו עירניים ומלאי מרץ במהלך היום. מעבר לנוחות במהלך הלילה, מיטה מפנקת תזמין אתכם ליהנות ממנוחה באמצע היום או התפנקות עם ספר טוב. אמנם מיטה זוגית רחבה תאפשר לכם מרחב להתפנק גם באלכסון, אך גם מיטת יחיד סטנדרטית יכולה להעניק חוויה מפנקת. אז איך תוכלו להפוך את המיטה שלכם למפנקת במיוחד?

1. מזרן אורטופדי

חשוב לרכוש מיטה איכותית, חזקה ויציבה, אך לא פחות חשוב להשקיע במזרן אורטופדי, עליו ינוח גופכם. מזרן אורטופדי יעניק לגוף את התמיכה הנכונה, יאפשר לשרירים ‘לנוח’ וימנע לחצים מיותרים על עמוד השדרה והמפרקים. מומלץ לרכוש מזרן אורטופדי עם שכבת פילוטופ, שכבה מובנת במזרן שמעניקה תמיכה טובה למרכזי הכובד בגוף דוגמת הכתפיים והאגן ומעניקה תחושה מפנקת במיוחד, גם כאשר מדובר במזרן עם דרגת קושי גבוהה.

2. סדינים

השקיעו בסדינים איכותיים ונעימים, שכן אלו יהיו במגע ישיר עם גופכם. בחרו סדינים מבד נעים ונוח, רצוי מכותנה מלאה. הכותנה הינה חומר טבעי אשר מתאפיין ביכולת ספיגת נוזלים גבוהה. לכן, סדינים מ-100% כותנה ימנעו תחושת הזעה ויבטיחו שינה ענוגה בייחוד בחודשי הקיץ החמים.

3. שמיכה

התאימו את השמיכה לעונה – שמיכה קלה מכותנה תתאים לקיץ, בעוד שמיכת צמר כבדה תחמם אתכם בחורף. באשר לצבע ולטקסטורה, תוכלו להתאים את השמיכה לסדין או דווקא ליצור קונטרסט.

4. כרית אורטופדית

רכשו כרית אורטופדית אשר מתאימה למבנה הצוואר שלכם, בכדי להבטיח תמיכה מושלמת לראש. כרית איכותית תפחית לחצים על חוליות הצוואר ותאפשר הרפיה ומנוחה לשרירי הצוואר. היא תאפשר מנוחה אמיתית, כך שתקומו רעננים ומלאי מרץ, ללא כאבי צוואר, כתפיים או גב.

5. כיסוי מיטה

במהלך היום, כיסוי מיטה יעניקו למיטה מראה מסודר ומזמין ויעניקו לה עוד שכבת נוחות. בנוסף, זוהי הזדמנות ליצירתיות וביטוי אישי, שכן כיום ניתן למצוא כיסויי מיטה במגוון עיצובים. תוכלו לבחור בכיסוי מיטה בצבע אחיד סולידי, כיסוי מיטה עם הדפסים נועזים או ליצור שילוב ייחודי משלכם בין כמה סגנונות. המיטה מהווה נקודת פוקוס בחדר השינה וכיסוי מיטה יכול להעניק לחדר מראה דרמטי, רומנטי או צבעוני ועליז.

6. כריות נוי

כריות נוי הינן תוספת מבורכת ליצירת מיטה מזמינה ומפנקת והזדמנות נוספת להפליג עם הדימיון ולתת ביטוי לטעם האישי שלכם בחלל החדר. מספר אי זוגי של כריות ימשוך יותר את העין מאשר ה’סטנדרט’ של זוג כריות. בחרו כריות מאותה משפחת צבעים, או ערבבו צבעים שונים ליצירת מראה אקלקטי. אם המיטה והמצעים מעוצבים במראה צבע אחיד, כדאי להשתמש בכריות נוי בצבע מנוגד או במספר צבעים כדי ליצור עניין רב יותר.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מזרן ללא קפיצים

מזרונים אורטופדיים עם שכבת פילוטופ

× איך אנחנו יכולים לעזור?