טיפים לחידוש וריענון חדר השינה

חלומות מיטות ומזרנים / טיפים לחידוש וריענון חדר השינה

מיטה זוגיתבכדי לחדש את חדר השינה, אין בהכרח צורך בשיפוץ יקר. בעלות נמוכה יחסית ומחשבה יצירתית, ניתן להגיע לתוצאות מדהימות, להעניק מראה חדש לחדר השינה, ולהכניס אנרגיות חדשות.

להלן כמה טיפים לריענון חדר השינה:

מיטה זוגית

ללא ספק, מיטה זוגית היא אחד מן האלמנטים הדומיננטיים בחדר השינה. לכן, במידה וברשותכם תקציב לכך, שקלו רכישת מיטה חדשה. במידה ואין באפשרותכם לרכוש מיטה חדשה, תוכלו להעניק לה מראה חדש על ידי צביעת המיטה מחדש. אפשרות אחרת לריענון מראה המיטה הוא רכישת ראש מיטה מעוצב. מיטה זוגית עם ראש מיטה מעוצב תוסיף יוקרה ועניין לחדר השינה. רשת ‘חלומות’ מציעה מגוון דגמים
של ראש מיטה, במראה עץ טבעי או ראש מיטה מרופד במגוון אפשרויות של בדים וטקסטורות, בשילוב כפתורים או אבני חן וכו’.
אחת הדרכים הפשוטות והזולות ביותר להעניק מראה חדש למיטה זוגית היא רכישת מצעים אופנתיים או כיסוי מיטה מרשים. כריות נוי משדרגות גם הן כל מיטה זוגית. השקעה קטנה כזו יכולה להביא לשינוי משמעותי במראה חדר השינה כולו.

להכניס צבע לחדר השינה

אפשרות מעולה לשינוי מראה חדר השינה והכנסת אווירה אחרת היא שימוש בצבע. חדר שינה סטנדרטי עם קירות לבנים אינו מעורר השראה כמו חדר שינה שהושקעה מחשבה בצבעוניות הקירות שלו. אין חובה להשתמש בצבעים נועזים כדי “להכניס צבע” לחדר השינה. שימוש בגווני אפור או שמנת יכולים להשרות בחדר השינה מראה יוקרתי תוך שמירה על אווירה רגועה ונעימה.
כמו כן, ניתן לצבוע רק את אחד הקירות בצבע שונה או באמצעות אפקט מיוחד בכדי להוסיף עניין וליצור נקודת פוקוס בחדר. כאמור, מיטה זוגית הינה פריט דומיננטי בחדר השינה, ורצוי לבחור את הקיר אליו צמוד ראש המיטה. אפשרות חלופית לצביעת הקיר היא שימוש בטפט. תוכלו לבחור להדביק טפט סולידי, טפט בצבע נועז, או טפט בעל דוגמה או טקסטורה מעניינים.

רהיטים

לעיתים שינוי סידור הרהיטים בחלל החדר יכול להוות שינוי מהותי בעיצובו. כמו כן, הוספת פריטי ריהוט מעניינים כגון שידות חדר שינה, הדום או כורסה מעוצבת ישדרגו את חדר השינה, ויצרו מראה חדש לחלל כולו. עם זאת, יש להיזהר מיצירת עומס רב מדי בחדר, ולהשאיר את חדר השינה מרווח ככל האפשר.
במידה ואין ביכולתכם להשקיע ברכישת רהיטים חדשים, ניתן לשדרג את הריהוט הקיים. לדוגמא, החלפת חזית ארון חדר השינה יכולה לשנות באופן משמעותי את מראה חדר השינה כולו.  

אביזרים

ניתן לשנות את האווירה בחדר באמצעות אביזרים שונים כגון גופי תאורה חדשים, וילונות בהירים ואוויריים, שטיח קטן, מנורה או מראה עם מסגרת מעוצבת. תמונות יכולות גם הן להוסיף עניין רב בחדר השינה, ותוכלו לבחור תמונה המתאימה לאופי הייחודי שלכם: תמונת נוף, תמונה משפחתית או כזו הקשורה בזוגיות, תמונה אבסטרקטית או כל תמונה אחרת שיהיה לכם כיף להתבונן בה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מיטה זוגית מתכווננת

ספה נפתחת למיטה זוגית

× איך אנחנו יכולים לעזור?