טיפים לרכישת מזרן אורטופדי

חלומות מיטות ומזרנים / טיפים לרכישת מזרן אורטופדי

מזרן אורטופדיכיום ידועה לכל ההשפעה של איכות המזרון עליו אנו ישנים על בריאותנו ואיכות החיים שלנו. לכן רבים בוחרים לרכוש מזרנים אורטופדיים, אשר מתאימים עצמם למבנה הגוף, מפזרים את משקל הגוף באופן שווה ותורמים לשינה ערבה לאורך הלילה.

כיצד לבחור מזרן אורטופדי שמתאים לצרכיכם

  • ראשית, עליכם להחליט איזה סוג מזרן ברצונכם לרכוש: מזרן אורטופדי יחיד, מזרן אורטופדי זוגי, מזרן המתאים למיטה ברוחב 1.20 מ’, מזרן בגודל קינג סייז וכו’. לכאורה, ההחלטה פשוטה, אך למעשה עבור כל אחד מן הגדלים שציינו מציעות חנויות רבות מגוון מזרנים בעלי מידות שונות מבחינת האורך והרוחב. לדוגמא, מזרן אורטופדי זוגי יכול להגיע במידות 140X190, 140X200, 150X190, 160X200 וכו’.
    מעבר לכך, אין זה מובן מאילו כי זוג יבחר במזרן אורטופדי זוגי. זוגות רבים מעדיפים לרכוש שני מזרני יחיד. לדוגמא, זוגות מסורתיים או דתיים בוחרים לעיתים לרכוש מיטה יהודית , כלומר מיטה הניתן להפרדה לשתי מיטות יחיד. זוגות אחרים בוחרים באופציה של רכישת שני מזרנים אורטופדיים מתוך שיקולי נוחות, כאשר כל אחד מבני הזוג מעדיף דרגת קושי שונה.
  • חשוב להבין כי בחירת מידות המזרן צריכה להיות מושפעת גם ממידותיכם, ויש לקחת בחשבון את הגובה והמשקל שלכם. במידה ואתם מתכוונים לחלוק מזרן אורטופדי זוגי, וודאו כי גודלו יאפשר לכם להסתובב במהלך הלילה מבלי להפריע לבן או בת הזוג.  
  • אם כבר רכשתם בסיס מיטה, וודאו כי המזרן שבחרתם מתאים לו בגודלו. הצטיידו במידות מדוייקות של בסיס המיטה בהגיעכם לחנות, ושימו לב כי מדדתם את הגודל הנכון במידה וישנה מסגרת למיטה. במידה ועדיין לא רכשתם בסיס מיטה, הצטיידו במידות חדר השינה. חשוב לבחור בבסיס מיטה חזק ויציב, אשר יחזיק את משקל המזרן ומשקל גופכם.
  • בדקו את נוחות המזרן במקום. מומלץ לשכב על המזרן בתנוחה בה אתם בדרך כלל ישנים, ולא רק באמצעות ישיבה על המזרן או בדיקת הרכות שלו באמצעות הידיים.
  • התייעצו עם המוכרים במקום, שאלו שאלות ושתפו אותם בצרכים הספציפיים שלכם. המוכרים במקום יוכלו לפרט בפניכם את כל המוצרים העומדים לרשותם ולהמליץ על המתאימים לכם.
  • מומלץ לרכוש מזרן בעל רשת אוורור המונעת הצטברות של לחות. כך המזרן ישמר לאורך זמן רב יותר, ותיהנו מאיכות שינה טובה יותר.
  • התקציב הינו ללא ספק אחד השיקולים ברכישת מזרן. עם זאת, מומלץ שלא להתפשר ולרכוש מזרן אורטופדי איכותי, שכן מזרן טוב יחזיק מעמד וישרת אתכם במשך שנים.
  • רכשו מזרן אורטופדי מחברה אשר מספקת תעודת אחריות למספר שנים.

 

 

× איך אנחנו יכולים לעזור?