כורסא נפתחת למיטה

חלומות מיטות ומזרנים / כורסא נפתחת למיטה
כורסא נפתחת למיטה

כורסא נפתחתפתרונות שינה לאירוח נחוצים כמעט בכל בית. הורים שמגיעים לבקר, חברים שנשארים לישון, משפחה שמגיעה לעשות בצוותא את השבת. הישראלים אוהבים לארח וכמעט כל משפחה מוצאת עצמה במהלך השנה מארחת חברים ובני משפחה. אם פעם הפתרונות המוצעים היו מיטות מתקפלות לא נוחות, מזרנים או שמיכות שפורשים על הרצפה, הרי שהיום יש פתרונות שינה מגוונים ונוחים שחוסכים מקום אחסון. הפתרונות הנוחים והנפוצים ביותר הם ספות נפתחות וכן כורסאות שנפתחות למיטה בנוחות ובקלות.

מהי כורסא נפתחת?

כורסא נפתחת נראית ממש כמו כורסא רגילה שיש בכל סלון. היא בעלת מושב ומשענת מרופדים בריפוד איכותי, ובעלת רגליים מעוצבות ויפות. עם זאת, בניגוד לכורסה רגילה, מנגנון פתיחה מתוחכם מאפשר לפתוח אותה בקלות ולהפוך אותה למיטה, כך שכל חלקי הכורסה המרופדים, המשענת, המושב וחלק מרופד נוסף הנמצא מתחת למושב, מתאחדים למשטח אחד נוח לשכיבה.

כורסא נפתחת היא פתרון מעולה למי שזקוק למיטת יחיד נוספת בבית מעת לעת, בעוד שעבור מי שמעוניין למצוא פתרון שינה במידות של מיטה זוגית, ספה נפתחת דו-מושבית או תלת-מושבית תהיה פתרון מתאים יותר. במקרים מסוימים, הפתרונות אינם סותרים אחד את השני, ויש שיעדיפו לקנות מערכת סלון שלמה בדמות ספה נפתחת וכן כורסא נפתחת ובכך להרוויח פתרונות שינה לשלושה אנשים המתארחים בבית.

דגמי כורסאות נפתחות נבדלים בעיצוב ובמנגנון הפתיחה. מומלץ לוודא לפני הרכישה כי מנגנון הפתיחה של הכורסא איכותי ונוח, בכדי שתוכלו לפתוח אותה בקלות ובמהירות כאשר מגיע אורח. במרבית המקרים, מצעים שיש בכל בית יוכלו להתאים לכורסא, ולאחר שתוסיפו כרית ושמיכה, האורח שלכם ייהנה מפתרון לינה מושלם ומפנק.

היתרונות של כורסא נפתחת למיטה

כורסא נפתחת למיטה מציעה יתרונות רבים:

  • חסכון במקום – בהשוואה לספה נפתחת, כורסא תתפוס חלל מצומצם יותר, ולכן אם אין לכם צורך בפתרון שינה שנפתח למיטה זוגית או מדובר בחדר קטן בבית, כורסא נפתחת תהווה פתרון מתאים יותר.
  • ספה וכורסה נפתחות – כאמור, לבתים המחפשים כמה פתרונות שינה, אפשר למקם ספה נפתחת ובצמוד אליה כורסא נפתחת ובכך בעת הצורך אפשר לארח כמה אנשים בנוחות.
  • דו-שימושיות – כורסא נפתחת מספקת שני פתרונות במוצר אחד – גם כורסה לישיבה וגם מיטה לשכיבה. זהו פתרון מצוין לחדרי נוער ולסלון כאחד. בחדרי השינה כורסה נפתחת לא תתפוס מקום רב מדי ובני הנוער יוכלו להציע לחברים מקום ישיבה נוח ולפתוח אותה בערב אם הם מארחים חברים למשך הלילה. גם בסלון הכורסה לא תתפוס מקום רב, תשמש במהלך היום כמקום ישיבה נוסף ובעת הצורך תשמש כמיטה.
  • התניידות – את הכורסא הנפתחת אפשר לנייד בקלות מחדר לחדר, מה שפחות נוח עם ספה נפתחת. זהו יתרון גדול לניהול הבית, שכן אפשר להשתמש בכורסא הנפתחת בסלון ככורסא ובשעת הלינה להעבירה לאחד החדרים ולהשתמש בה כמיטה.
  • פינוק – רבים מאיתנו אוהבים לצפות בטלוויזיה במצב מאוזן… כורסא נפתחת תאפשר לשני בני הזוג ליהנות ממנוחה מפנקת, האחד על הספה והשני על הכורסא הנפתחת.

חלומות – רשת מיטות ומזרונים

בעת בחירת מוצרים לחדר השינה או לאירוח, חשוב לחשוב הן על העיצוב והן על הנוחות ולוודא שתבחרו מוצר איכותי וחזק שישרת אתכם נאמנה זמן רב, וכן יקלע לטעמם האישי שלכם ולסגנון העיצובי של הבית.

חלומות מציעה מגוון רחב של פתרונות שינה לבית ביניהם מיטות, מזרונים אורטופדיים, ספות נפתחות, כורסאות נפתחות, שידות לחדר שינה, כריות אורטופדיות ועוד. ניתן להתרשם מן המוצרים באולמות התצוגה או באתר האינטרנט של החברה.

כורסא נפתחת למיטה מבית חלומות תאפשר למשפחה לארח בנוחות גם בעת הסבה בסלון וגם בעת הלינה. נציגי חלומות ישמחו לסייע לכם בבחירת פתרון השינה המתאים לסגנון הדירה ולצרכי המשפחה שלכם.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

ספות נוער נפתחות

מיטת נוער היי רייזר

× איך אנחנו יכולים לעזור?