כיצד לשמור על מזרן בעת הובלה?

חלומות מיטות ומזרנים / כיצד לשמור על מזרן בעת הובלה?

כיצד לשמור על מזרן בעת הובלה
כל אחד מאיתנו חווה מעבר דירה לפחות פעם אחת בחייו, ובעידן הנוכחי בו רבים שוכרים דירה ולא בהכרח רוכשים דירה, מעבר דירה שכיח הרבה יותר. גם הצורך להסתייע בשירותי אחסון תכולת דירה בתקופת מעבר שבין דירות הופך שכיח יותר ויותר. חלק מתהליכים אלו כולל גם הובלת תכולת הבית, ובכלל זאת המזרן. צרכנים רבים גם בוחרים באפשרות לרכוש מזרן בשיטת ‘שלם וקח’, כלומר לשלם על המזרן בחנות ולהוביל אותו בעצמם הביתה.

כך או כך, הובלה של המזרן בצורה נכונה תשמור על המזרן עצמו כך שתגיעו לבית החדש ללא כל קרע או פגם במזרן. ללא ספק, פגיעה במזרן תגרום עוגמת נפש, בעיקר אם מדובר על מזרן אורטופדי איכותי שמשרת אתכם נאמנה, ולעיתים אף תצריך רכישת מזרן חדש. לא פחות חשוב מכך, הובלה נכונה תשמור על בטיחותכם בעת הנסיעה ברכב.

להלן כמה טיפים להובלת מזרונים בדרך נכונה ובטוחה:

הובלת מזרן ברכב מתאים

רוב המזרונים לא ייכנסו לתא המטען של הרכב. עם זאת, ישנם רכבים שניתן להוביל בהם מזרן יחיד או מזרן זוגי, ואפילו מזרן בגודל קינג סייז. ניתן להוביל את מרבית המזרנים ברכב טנדר מסחרי, ואם אין כזה ברשותכם, בדקו אם יש רכב כזה לבן משפחה או חבר או האם ישנן חברות השכרה שמציאות רכבים כאלו. כמו כן, רכב מסחרי (ואן) בו ניתן לקפל את המושבים יוכל להתאים להובלת מזרן יחיד ללא בעיה. רכב פנאי-שטח יוכל להתאים להובלת כמעט כל מזרן על גבי הגג, אך כמובן חשוב לקשור אותו היטב. על גג מכונית נוסעים רגילה כדאי להוביל מזרנים יחסית קטנים יותר.

ציוד דרוש להובלת מזרונים

ישנו ציוד שחשוב שתוודאו שברשותכם לפני הובלת מזרן. בין היתר תזדקקו לניילון עבה לעטיפת המזרן ונייר דבק, מספריים וחבלים. כדאי גם להצטייד בכפפות עבודה, והכי חשוב חבר או בן משפחה שיעזור לכם לשאת את המזרן לרכב ומהרכב ליעד הסופי.

הובלת מזרן על גג הרכב

בהנחה שאין ברשותכם משאית, טנדר או רכב מסחרי גדול, תצטרכו להוביל את המזרן על גג הרכב. אתם אמורים להסתדר, בהנחה שאתם לא צריכים להוביל מזרן בגודל קינג סייז עם רכב מיני…



הניחו את המזרן על הגג וודאו שהוא ממוקם באמצע הגג. חשוב לעטוף את המזרן בניילון עבה ולהשתמש בנייר דבק כדי למנוע מצב בו הניילון ייקרע ויעוף בדרך. בכל מקרה, לא מומלץ להוביל מזרן ביום סוער או גשום. רכשו חבל חזק וארוך מספיק לפי גודל המזרן, תוך שאתם לוקחים בחשבון מספיק אורך לקשירה עצמה, והשתמשו בו כדי לקבע את המזרן לאורך ולרוחב.

נסיעה עם מזרן על הגג

חשוב ביותר לנהוג לאט ובזהירות. אם ניתן, הימנעו מדרכים ראשיות מהירות ככל הניתן, ומומלץ שלא לנסוע עם מזרן על הגג למרחקים ארוכים. בקשו מחבר או בן משפחה לנהוג ברכב נוסף מאחוריכם כדי שיוכל לעדכן אתכם אם המזרן מתחיל להחליק או יש בעיה אחרת.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מזרון קפיצים מבודדים

מזרן ללא קפיצים

 

× איך אנחנו יכולים לעזור?