כרית אורטופדית

חלומות מיטות ומזרנים / כרית אורטופדית

כרית אורטופדיתזוגות רבים משקיעים מאמץ רב בבחירת מיטה זוגית מושלמת עבורם, הן מבחינת סגנון המיטה והן מבחינת נוחותה עבור כל אחד מבני הזוג. בהמשך לכך, רבים מודעים לחשיבות של מזרן איכותי לשינה ערבה ולחיוניות בבוקר שלמחרת, ומשקיעים ברכישת מזרן אורטופדי. בנוסף, יש לזכור כי שינה בריאה ונכונה מושפעת במידה רבה גם מאיכותה של כרית השינה. לכן, מומלץ לבחור כרית אורטופדית, אשר מתאימה עצמה לפי המבנה והכובד הראש.

כרית אורטופדית איכותית אשר מתאימה למבנה הצוואר שלכם תספק תמיכה מושלמת לראש, תפחית לחצים על חוליות הצוואר ותאפשר לשרירי הצוואר להרפות, לנוח ולחדש את האנרגיה. מטרת הכרית היא להבטיח לכם שינה עמוקה ונוחה, כך שתקומו רעננים ומלאי מרץ, ללא כאבי צוואר, כתפיים או גב. כמו בבחירת מזרן אורטופדי, ללא ספק אחת הנקודות החשובות ביותר אליה יש לתת את הדעת בבחירת כרית אורטופדית היא הנוחות שלכם. כמו כן, יש לבחור את הכרית בהתייחס למבנה הגוף ולמשקל שלכם.

אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת כרית אורטופדית הוא תנוחת השינה המועדפת עליכם. במידה ואתם רגילים לישון על הצד, מומלץ שתבחרו כרית אורטופדית אשר מותאמת לגובה שבין הראש המונח עליה והכתף המונחת על המזרן. כך עמוד השדרה יישמר ישר, ויופעל פחות לחץ על חוליות הצוואר שלכם. כמו כן, כרית כזו תמנע לחץ על הכתף והזרוע שלכם. במידה ואתם ישנים על הגב, בחרו כרית נמוכה בכדי לשמור על עמוד שדרה ישר ולהבטיח תמיכה נכונה לצוואר. כמו כן קיימות כריות אורטופדיות מחומר הויסקו ג’ל בעלות שיפוע של גל, אשר מתאימות הן לישנים על הגב והן לישנים על הצד. כריות אלו בנויות כך שצד אחד שלהן מעט נמוך יותר, להתאמה מקסימלית. עבור הישנים על הבטן, מומלץ לבחור בכרית אורטופדית שטוחה ורכה.

בעוד כרית נוצות נדחסת בקלות ויכולה לאבד במהלך הלילה את יכולת התמיכה המתאימה לצווארכם, כרית ויסקו אורטופדית תתאים את צורתה למבנה הצוואר והראש שלכם, ותיתן תמיכה נכונה לצוואר לאורך הלילה. בחומר ויסקו נעשה גם שימוש בייצור מזרונים אורטופדיים הודות לתכונתו לקלוט את חום הגוף. הודות לאלסטיות שלו, החומר מתאים עצמו למבנה הגוף, מפזר את משקלו ובכך מונע לחצים. בנוסף החומר מעניק לכרית מגע נעים ומפנק אשר עוטף את הצוואר.

בכדי להבטיח שינה בריאה ונוחה יש לבחור בחוכמה מיטה זוגית, מזרן אורטופדי זוגי וכן כריות אורטופדיות איכותיות.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מזרן ללא קפיצים

מזרונים אורטופדיים עם שכבת פילוטופ

× איך אנחנו יכולים לעזור?