לצאת מהקופסה – עיצובי מיטה ייחודיים מבית חלומות

חלומות מיטות ומזרנים / לצאת מהקופסה – עיצובי מיטה ייחודיים מבית חלומות

מיטה זוגיתאחד מפריטי הריהוט החשובים ביותר בבית היא המיטה הזוגית בחדר השינה. אנשים מאוד מקפידים לרכוש מיטה זוגית שהופכת למיטת החלומות שלהם, כי זהו באמת מקומם של החלומות, תרתי משמע.

בחירה של מיטה זוגית היא עניין אישי לגמרי. חדר השינה צריך להיות מעוצב בדיוק לפי טעמכם, שכן זהו המקום אליו אתם בורחים מכל המולת היום, מחפשים קצת פרטיות ותופסים שלווה. לכן גם מיטה זוגית צריכה להיות בדיוק בטעם שלכם.

אנשים מאוד מתחברים למיטה הזוגית שלהם, כמו אישה שקשורה לתיק האישי שלה (ואורזת בו את כל החיים שלה…). הרבה מאוד אנשים אחרי יום עבודה אומרים “אני חולם כבר להיכנס למיטה…”. הם חולמים על זה, על המקום הפרטי, הנוח והרגוע שלהם.

ראשי מיטה – אלמנט מודרני מהסגנון הקלאסי

אחד הטרנדים הכי חזקים היום בתחום המיטה הזוגית, הן מיטות זוגיות עם ראש מיטה. העיצוב הזה במקור שייך לסגנון הקלאסי “המלכותי”, המאופיין בעודף של פיתוחים, עושר טקסטואלי, הרבה עץ כבד, זהב ועוד, כפי שנהגו בעבר לרהט את הארמונות ובתי האצילים.

היום ראש המיטה מהווה אלמנט עיצובי מודרני, והוא בעצם המוטו של עיצוב המיטה הזוגית. ראשי המיטה במיטות של חלומות עשויים מלמין איכותי ומרופדים בעור או בד בצבע אחיד או בהדפסים מודרניים. בין היתר ניתן למצוא בחלומות מיטות זוגיות עם ראשי מיטה מרופדים בצבעים רכים, פסטליים, שילובים של עור ובד, הדפסים דוגמת זברה, פרחים עדינים ועוד.

הריפוד של ראש מיטה, יכול להפוך לאלמנט ההשראה המרכזי בעיצוב חדר השינה שלכם, בהתאמת הוילונות, הכריות למיטה הזוגית, פריטי ריהוט משלימים ועוד. אלו ימשיכו את הקו העיצובי של ראש המיטה ברמת הטקסטורה, הגוון, האלמנטים הגרפיים ועוד. אם מדובר למשל בראש מיטה של בד ועור המעוצב בצורה גיאומטרית, זה יכול להוביל אתכם לעיצוב שלם של חדר שינה שיש בו אלמנטים גיאומטריים, בבחירת סוגי הבדים והן בפריטי הריהוט הנוספים.

זברה, מראה ותאורה מובנית – כל החידושים בתחום ראשי המיטה

הליין החדשני של המיטות הזוגיות של חלומות מציע לכם מיטות עם ראשים מאוד מעניינים, במגוון של בדים, טקסטורות וגוונים רכים ונעימים שמתאימים לאווירה הרגועה שרוצים להשיג בחדר שינה. ניתן לבחור בין ריפודים בצבעים חלקים של שחור, לבן, שמנת ועוד, בדוגמת פרחים עדינה, בדוגמת זברה ועוד.

חידוש נוסף הם ראשי מיטה המשמשים גם מראה, ובאים עם תאורה מובנית. הכי נוח כשאתם רוצים לסגור את האור ולא בא לכם לצאת מהמיטה…

נוחות היא מילת המפתח

נוחות היא מילת מפתח בייצור של מיטות זוגיות מבית חלומות. מדובר על מיטות יציבות וחזקות, עשויות מלמין יצוק, עם משטח של קורות עץ אורן ודיקט להנחת מזרונים ואין ספק שמיטה מבית חלומות מבטיחה לכם שנים ארוכות של שינה וחלומות נעימים.

למיטות של חלומות אתם יכולים להתאים מזרן אורטופדי על פי דרגת הקושי שאתם מעדיפים, כל אחד והנוחות האישית שלו. מדובר במזרנים אורטופדיים התומכים בגב, ומעניקים לכם שינה ארוכה וטובה למשך כל הלילה, שתאפשר לכם לקום בבוקר עם כוחות ואנרגיה, כמו חדשים.

אתם מוזמנים להתרשם ממגוון מיטות זוגיות מבית חלומות, ביניהן גם מיטות זוגיות במבצע בעיצובים מיוחדים וחדישים. אנו בטוחים כי תמצאו את המיטה החלומית שלכם… 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מיטה זוגית מעץ מלא

מיטה זוגית עם ארגז מצעים – יתרונות ושיקולים ברכישת מיטה

× איך אנחנו יכולים לעזור?