מה הופך מיטה זוגית לאיכותית?

חלומות מיטות ומזרנים / מה הופך מיטה זוגית לאיכותית?

מיטה זוגיתרכישה של מיטה זוגית איננה עניין שמתרחש מדי יום. ישנם אנשים שאף מחליפים מיטה אולי פעמיים במהלך חייהם הבוגרים, ולכן זה כל כך חשוב להבין מהי מיטה זוגית איכותית ואיך להסתכל לא רק על המזרן אלא גם על מה שיש מתחתיו…

עיצוב זה דבר שכמובן משפיע על בחירה של מיטה זוגית, אך יש להיזהר מרכישת מיטה עם עיצוב חיצוני מושך אך חומרי גלם ובנייה לא איכותיים. מומלץ להשקיע ברכישת מיטה זוגית איכותית מחברה ותיקה אשר מחזיקה במעגל לקוחות מרוצים, ומקפידה להתעדכן במגמות האופנה בתחום ועל עיצובים מיוחדים. הבטחת איכות בייצור מיטה מתחילה בשלב התכנון והעיצוב, ממשיכה בבחירת חומרי גלם איכותיים, ועד לתהליך ייצור המיטה, בלי להתפשר על ביצוע מעולה. מיטה איכותית תוכל לשרת אתכם לאורך שנים.

מיטות חלומות מיוצרות בישראל – איכות כחול לבן!

אין ספק כי היבוא מסין חשף את עם ישראל לשפע של מוצרים מיובאים, זולים, אך לא תמיד איכותיים. כמו כל דבר שמיוצר בצורה המונית, קשה להגיע לאיכות, כשמדובר בפס ייצור שמנסה לענות על כמות אדירה של יצוא, וכך גם בתחום של מיטות זוגיות.

מיטות רשת חלומות מיוצרות במפעל במישור אדומים, ומסופקות מזה שנים ללקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ. מיטה זוגית של חלומות עשויה מחומרי גלם איכותיים שמבטיחים איכות לאורך כל תהליך הייצור משלב החיתוך ועד שלב בניית המיטה והכל כאמור- כחול לבן, עבודת נגרות איכותית מוקפדת. פס הייצור המתקדם של הרשת מספק עשרות מיטות ביום, ומבטיח מגוון מוצרים בלעדיים, במחירים אטרקטיביים ואספקה מהירה.

מזרן אורטופדי מותאם לעיצוב מושלם

בחלומות תוכלו למצוא מבחר רחב של מזרנים מהם תבחרו את המזרן שהכי יהיה נוח לכם לישון עליו. יש אנשים שאוהבים מזרנים רכים, יש שאוהבים מזרנים חצי קשים או קשים מאוד. לכל אחד נוח משהו אחר, וכל אחד יודע על מה יהיה לו נוח לישון. המיטות הזוגיות של חלומות מבטיחות לכם יציבות וחוזק בזכות הקורות העשויות מעץ אורן מלא, עליו מונח משטח דיקט איכותי ועליו מניחים מזרן אורטופדי. מאוד חשוב שמתחת למזרן תהיה תמיכה רחבה וחזקה כדי שהמזרן יונח באופן יציב, לא יזוז, ולא יווצרו בו שקעים ובליטות.

בחירת המלמין, קורות העץ למשטח שמתחת למזרון, משטח הדיקט ובניית המיטה עצמה נעשים בקפידה, בלי פשרות. בקרת האיכות מבטיחה שהמיטות הזוגיות יצאו ברמת איכות וגימור מעולים, כך שתיהנו ממיטה זוגית עמידה ויציבה לשנים רבות.

שימו לב לגימור!

אחד הדברים החשובים ביותר בכל תחום ייצור הוא הגימור. לעיתים בעלי מקצוע משקיעים בתהליך של יצירת רהיט אבל לקראת הסוף, בגלל עומס, לחץ, שיקולים כלכליים או חוסר הקפדה, הגימור משתבש והפריט נראה חובבני, לא גמור או פגום.

בחלומות אנו רואים חשיבות במקצועיות ואמינות, ומקפידים לאורך כל תהליך ייצור המיטות על איכות. כל מיטה זוגית שיוצאת מפס הייצור איכותית כקודמתה ועוברת בקרת איכות ברמה הגבוהה ביותר. גימור מעולה מעיד על איכות, ובמיטות הזוגיות של חלומות הוא בא לידי ביטוי בכל מיטה ומיטה, בלי שום פשרות, גם במיטות זוגיות שבמבצע

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מיטה זוגית מרחפת

מיטה זוגית מעץ מלא

× איך אנחנו יכולים לעזור?