מה המיטה שלך אומרת עליך?

חלומות מיטות ומזרנים / מה המיטה שלך אומרת עליך?

מיטה זוגית

לכל דבר בבית שלכם, בין אם בסלון, בכניסה, מבואה, מטבח או שירותים, יש משמעות במובן העיצובי והתדמיתי. מי שמגיע אליכם הביתה, באופן טבעי מסתכל, בוחן ומגבש דעה לגביכם בהתאם. הריהוט, התמונות על הקיר אביזרי הנוי, כל אלו “אומרים” עליכם משהו, ובכלל זאת גם המיטה. אז מה בדיוק אומרת עליכם המיטה שלכם? איזה סוג של תדמית היא מייצרת? האם היא מבטאת את האופי הייחודי שלכם, או שהיא נראית מוזנחת וסתמית?

מיטה זוגית עם אישיות

מיטה זוגית משרתת אותנו יום יום במשך שנים, לרוב לא רק לשינה ומנוחה, אך לעיתים גם לצפייה בטלוויזיה, לעבודה על המחשב הנייד ועוד. המיטה היא פריט ריהוט חשוב ביותר בחדר השינה, אם לא החשוב ביותר, והיא מספרת עלינו הרבה מאוד. למשל, מיטה זוגית מעוצבת משדרת יוקרתיות, השקעה, אכפתיות, יציבות ועוד. לעומת זאת, מיטה פשוטה וסטנדרטית, עם מצעים סתורים עלולה לשדר חוסר השקעה, חוסר תשומת לב וכו’. גם הסגנון של המיטה מעיד על אופי בעליה. לדוגמא, מיטה בעיצוב מודרני משדרת מינימליזם, אורבניות ועכשוויות, בעוד מיטה בסגנון כפרי משדרת חמימות, חיבור לטבע ועוד.

מעבר לרושם שעלולים לחוות אחרים, מיטה זוגית אשר תבטא את האופי שלכם תגרום גם לכם לחוש יותר בנוח בחדר השינה וליהנות מהשהייה בו. רשת חלומות מציעה מיטות בהזמנה אישית, כך שתוכלו לבחור את הדגם הרצוי לכם, את מידות המיטה, הצבע שלה, תוכלו להתאים לה ראש מיטה אם תרצו ועוד. חומרי הגלם האיכותיים מהם עשויות כל המיטות של רשת חלומות מבטיחים שתיהנו מן המיטה שתרכשו למשך שנים. כמובן שחשוב להקפיד על תחזוקה נכונה של המיטה בכדי שתשמור על מראה חדש ותוכל לשרת אתכם זמן רב. בנוסף, מומלץ להשקיע ברכישת מספר סטים של מצעי מיטה איכותיים ונוחים בכדי לשמור על מראה יוקרתי ורענן בחדר השינה ולאפשר שינה נעימה.

מיטה בהזמנה אישית אין משמעה בהכרח עלות גבוהה יותר מהזמנת מיטה מפס ייצור קבוע ללא אפשרות לבחור את מידות המידה או הצבע שלה. בין הדגמים הרבים שמציעה רשת חלומות תוכלו למצוא דגמים שונים של מיטה זוגית במבצע, וליהנות מכל היתרונות של מיטה שתתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלכם, במחיר אטרקטיבי. בנוסף תוכלו לקנות ברשת חלומות גם מזרן אורטופדי איכותי, בכדי להבטיח שינה איכותית ממנה תתעוררו בתחושת חיוניות, ללא כל מיחושים או כאבים. אל תהססו להתייעץ עם אחד מנציגי הרשת, אשר יוכל להמליץ לכם על מזרן שיהיה מושלם עבורכם, ועל המידות שיתאימו למיטה שבחרתם.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

ספת ספר

מיטת נוער נפתחת

 

× איך אנחנו יכולים לעזור?