מה עדיף למיטה זוגית – 2 מזרני יחיד או מזרן זוגי?

חלומות מיטות ומזרנים / מה עדיף למיטה זוגית – 2 מזרני יחיד או מזרן זוגי?
מזרן זוגי מפנק דגם future

זוגות רבים מתלבטים בנוגע לשאלה האם לאחד שני מזרנים יחידיים עבור המיטה הזוגית או לרכוש מזרן זוגי אחד. כולנו מכירים את התחושה בבוקר כשאחד מבני הזוג קם מוקדם יותר ומפריע לשני להמשיך לישון. הדבר רלוונטי במיוחד עבור מיטות קפיצים רועשות או מיטות בעלות מנגנון לא מפותח במיוחד.

מזרונים באיכות ירודה בנויים כך שכל תזוזה באחד מצדי המיטה, מרעידה את המזרן כולו. שעות השינה חשובות בכל גיל, אך במיוחד לגילאים בוגרים יותר בהם הקושי לשינה עמוקה גדל.

מאחר ורבים מבינים את חשיבות בריאות השינה לאיכות החיים, הבחירה של מיטה זוגית ולא פחות חשוב מכך, המזרן הזוגי, הופכת להיות מאתגרת במיוחד.

מיטה זוגית במבצע של חלומותמיטות זוגיות מבית חלומות

אז מה באמת כדאי לבחור

האם 2 מזרנים יחידיים עבור מיטה זוגית יפתור לנו את הבעיה? ובכן, כן ולא. מטבע הדברים 2 מזרנים יחידיים יפתרו את עניין תזוזת המיטה כולה כשאר אחד מבני הזוג קם לפני השני, אך הם גם יכולים ליצור לנו שקע באמצע המיטה, שכל תזוזה קטנה במהלך השינה ואתם עלולים למצוא את עצמכם ישנים על קרש המיטה עצמה.

הפתרון החכם ביותר הוא להשקיע במזרן זוגי באיכות גבוהה שיבטיח יציבות וחוסר תזוזה, בעל מנגנון נפרד לשני צדי המיטה. מזרנים אורטופדיים איכותיים במיוחד כאלו המכילים מערכת של קפיצים מבודדים יוכלו להבטיח לכם את השינה המתוקה שתמיד ייחלתם לה, ויפתור לכם את הצורך שבקניית 2 מזרנים נפרדים.

מזרן אורטופדי למיטה זוגיתמזרונים בירושלים של חלומות

בדיקת איכות המזרן

חשוב לוודא את איכות המזרן לפני רכישתו, בין אם אתם מכירים את שם המותג ואת איכותו או בבדיקה עצמית בחנות. אל תהססו לבחון את המזרן ובדקו את רמת היציבות שלו. מעבר למנגנון חכם המפריד בין שני חלקי המיטה, בדקו את המשטח של המזרן עצמו. ישנם אנשים המעדיפים מזרן אורטופדי קשיח יותר, בעוד אחרים יעדיפו את המזרן הרך. פתרון אידיאלי עבור בני זוג בעלי העדפות שונות הוא לרכוש שני מזרנים שונים אתם ניתן להגיע לשתי תחושות שונות עבור בני הזוג – אחד שמעדיף מזרן רך והשני שמעדיף מזרן קשה יותר. אורטופדי חכם ישלב בין רמת הקשיחות לרכות כך  שיתאים לנוחות של מרבית האנשים.

מזרנים אורטופדיים לבריאות הגבמיטה זוגית עם מזרן אורטופדי

חיבור מזרנים אורטופדיים

לאלו המתעקשים על מזרנים אורטופדיים יחידיים, תמיד אפשר ליצור חיבור בין המזרנים שלא יהיה ניתן להסרה בקלות. כך תוכלו להבטיח כי גם תוך תזוזה באמצע השינה, 2 המזרנים לא ייפרדו זה מזה. קחו בחשבון כי קניית 2 מזרנים יחידיים וחיבורם, כן יצור גבשושית לאורך אמצע המיטה, מה שיפריע לכם להתפרש כרצונכם לרוחב המיטה. בסופו של דבר כך כך, לבחירת איכות המזרן ישנה חשיבות רבה לאורך זמן ויש לשקול בכובד ראש איזה מזרן יהיה הכי נוח עבורכם. אל תמהרו לרכוש, התייעצו עם חברים ואף הגיעו פיזית לחנות לבדוק את נוחות המזרן.

מזרונים אורטופדייםמזרונים של חלומות

אנו בחלומות- מיטות ומזרנים, מבינים את חשיבותה של שינה בריאה לשיפור התפקוד היומיומי ושיפור איכות החיים. אנו מתמחים שנים רבות בתחום השינה ובפרט בייצור ושיווק מיטות ומזרנים אורטופדיים באיכות גבוהה. מזה שנים רבות חברת חלומות משתפת פעולה עם חברת המזרנים מדי קומפורט, ואתם מרוויחים מכך מיטות איכותיות וחזקות , מזרנים זוגיים אורטופדיים נוחים.

חשוב לנו שתיהנו ממיטה חזקה ומזרון מושלם בשבילכם, שהרי אין כמו לשקוע בשינה נוחה ומפנקת. אנו מציעים מגוון מוצרים באיכות גבוהה עבור חדר השינה ביניהם תוכלו למצוא גם מיטה זוגית במבצע. כל שעליכם לעשות הוא לבחור באתר חלומות את המיטה שמתאימה לכם ואת המזרן שיפנק אתכם ותתחילו ליהנות מלילות של שינה מתוקה.

× איך אנחנו יכולים לעזור?