מזרון אורטופדי מומלץ לגיל הזהב

חלומות מיטות ומזרנים / מזרון אורטופדי מומלץ לגיל הזהב

שינה איכותית הנה חלק משמעותי מאיכות החיים של האדם, והיא תלויה במרכיבים שונים, ביניהם הרגלי השינה שהוא מסגל לאורך חייו, הרגלי התזונה והפעילות הגופנית והיגיינת השינה. אך פרט לכל אלו, ישנו מרכיב אחד, שיכול לעשות את ההבדל בין שינה טובה לאיכותית או בין בעיות שינה לשנת לילה רצופה וערבה- המזרון שעליו תבחרו לישון.

את מזרון המיטה יש להתאים לכל אחד באופן אישי. יש שאוהבים מזרון קשה, ואחרים מעדיפים אותו רך, עבור רבים המזרון נועד לתת מענה לבעיות אורתופדיות שונות וכו’, אך האם ידעתם שצריך להתאים את המזרון גם לגיל של מי שישן עליו?

הבחירה במזרון כזה או אחר הופכת להיות מאוד קריטית כאשר מדובר בגיל של מי שישן עליו, ומי שלא טורח לבדוק היטב על איזה מזרון הוא ישן עלול לפתח בעיות אורתופדיות שונות, במיוחד כאשר מדובר בילדים שנמצאים בשלבי גדילה והתפתחות שונים ובאוכלוסייה מבוגרת, שכן דווקא בגיל מבוגר הגוף נוטה לפתח רגישויות, להיות פגיע ומועד לפורענויות, העצמות ומערכת החיסון נחלשות והשלד זקוק לתמיכה טובה יותר.

היתרונות של מזרונים אורטופדיים לגיל הזהב

  • מזרון איכותי מבטיח שינה רגועה, רצופה ועמוקה יותר. אנשים שישנים על מזרון איכותי מדווחים על חלימה צלולה ונעימה יותר ועל ירידה בחומרת נדודי השינה והיקיצות הליליות מהם הם נטו לסבול.
  • מזרון איכותי מקל את היקיצה בבוקר, ורבים מדווחים על התעוררות קלה ותחושת רעננות.
  • מזרון אורטופדי שמותאם לגיל הזהב מסייע לנטרל בעיות אורתופדיות שנובעות ממזרונים לא איכותיים, הוא מפחית כאבים ותורם לבריאות הכללית ותחושת הרווחה של מי שישן עליו.

איך תדעו שעליכם להחליף מזרון?

שינה לא איכותית, טרופה או יקיצות מרובות, התעוררות עם כאבי שרירים ועצמות וקושי להתעורר בבוקר הם חלק מהסימנים שמעידים כי עליכם להחליף את המזרון עליו אתם ישנים. פרט לכך, מזרון ישן, שאינו אחיד במרקם או במידת הרכות שלו, הופעת בליטות וגושים וקפיצי מזרן שננעצים באופן לא נעים במי ששוכב על המזרון הם סימנים חד משמעיים לכך שהמזרון התיישן ושצריך להכניס לחדר השינה מזרון חדש ואיכותי.

כיצד בוחרים מזרון איכותי לגיל הזהב?

  1. חשוב לוודא שהמזרון עשוי מפולימרים איכותיים שהנם עמידים לאורך זמן.
  2. יש לוודא שהמזרון מכיל את חומר הויסקו, שמאפשר לו להתאים את עצמו למנח של מי ששוכב עליו, למשקל ולמבנה הגוף שלו.
  3. המזרון צריך להכיל גם לטקס, שידוע ביכולתו לדחות אבק, ולכן יעיל במניעת מחלות ואלרגיות, אך גם בגמישותו ובתחושת הריחוף שהוא מעניק למי ששוכב עליו.
  4. את המזרון רוכשים רק מחברה בעלת מוניטין, שמעניקה אחריות של 10 שנים לכל הפחות.
  5. מומלץ לרכוש מזרון עם תקופת ניסיון על מנת לבחון את ההשפעה של המזרון על איכות השינה והיקיצה.
  6. חלק מהחברות מאפשרות להתאים מזרנים באופן אישי על מנת להבטיח מוצר מושלם לכל אחד ואחת.
  7. בחירת מזרון בחנות צריכה להיעשות לאחר ששכבתם עליו כרבע שעה בתנוחות שונות. מומלץ לקרוא לבן/ בת הזוג להצטרף על מנת לבחון את ההשפעה של המשקל המשותף על המזרון.
  8. מומלץ לבחור מזרונים לקראת הערב, כאשר הגוף פחות נמרץ וזקוק למנוחה.

לסיכום,

מזרון איכותי לא נקבע על פי החברה שמייצרת אותו או שם המלצת המומחים, ולכל אחד עשוי להתאים מזרון אחר. על מנת לבחור את המזרון הטוב ביותר עבורכם בחנו מספר מזרונים שונים, ושתפו את יועץ המזרונים באשר לבעיות אורתופדיות או מחלות מהם אתם סובלים. רוב הסיכויים, שהם יוכלו להמליץ לכם על חומרים ומאפיינים נוספים שתמצאו מאוד מועילים לאיכות השינה ולרווחה הכללית שלכם.

× איך אנחנו יכולים לעזור?