מזרן אורטופדי עם קפיצים

חלומות מיטות ומזרנים / מזרן אורטופדי עם קפיצים

ידוע כי מזרן אורטופדי תמזרן אורטופדי עם קפיצים - מזרונים בירושלים - חלומותורם לשמירה על בריאות הגב ולשינה עריבה. כיום קיימים בשוק סוגים רבים של מזרונים אורטופדיים, אך רובם הגדול של מזרנים אלו הם מזרני קפיצים. בחנויות המתמחות בתחום המזרנים ניתן לבחור בין דרגות קושי שונות של מזרן אורטופדי עם קפיצים, והמזרן יגיע עם אחריות למספר שנים.

המבנה של מזרן אורטופדי עם קפיצים

מזרן אורטופדי מסוג זה הוא מזרן בעל ליבה אשר מורכבת ממערכת קפיצים מתוחכמת. מערכת זו נושאת את משקל הגוף. מזרן קפיצים מבודדים נחשב למזרן האיכותי ביותר, הודות לכך שכל קפיץ במזרן נמצא בתוך כיס נפרד משלו. תכונה זו גורמת לכך שכל קפיץ מגיב באופן אינדיבידואלי למשקל המונח עליו, ולכן ניתן לישון על מזרן אורטופדי זוגי מסוג זה ללא הפרעה, גם כאשר בן הזוג זז במהלך השינה.

השכבה שמעל הליבה וזו שתחתיה היא שכבת ריבונד, שתפקידה להגן על הקפיצים, לבודד אותם ולשמור על צורת המזרן לאורך שנים. שכבה זו עשויה ספוג עמיד וחזק במיוחד אשר מיוצר למעשה מכמה ספוגים שונים שנדחסו יחדיו. מעל שכבת הריבונד נמצאות שכבות פולימר אלסטי. השכבה העליונה במזרן עשויה לטקס או ויסקו. חומרים אלו הינם אלסטיים, והם מסייעים לפזר את משקל הגוף ובכך לשפר את התמיכה בגוף במהלך השינה. חומר הויסקו אף ידוע בכך שהוא “זוכר” את מבנה הגוף הייחודי של האדם. השכבות השונות של המזרן עטופות בבד. רצוי לבחור במזרן מבד נושם אשר מאפשר איוורור ומונע הזעה במהלך השינה. מזרן אורטופדי יוקרתי יגיע כיום גם עם שכבה כפולה נוספת משני צידי המזרן (PILLOW TOP).

רשת ‘חלומות’, רשת חנויות מיטות ומזרונים בירושלים ובמעלה אדומים, מספקת מוצרים איכותיים ללקוחות ברחבי הארץ. הרשת מציעה מגוון דגמי מזרונים אורטופדיים עם קפיצים, המיוצרים בשיתוף פעולה עם חברת ‘מדי קומפורט’. חלק מן המזרונים הם דגמים בלעדיים ל’חלומות’. ניתן לרכוש מזרן אורטופדי דרך אתר הרשת, לבחור את המידה הרצויה של המזרן ואף להזמין הובלה עד בית הלקוח.

 

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מהו מזרן אורטופדי

מזרון קפיצים מבודדים

מזרן ללא קפיצים

× איך אנחנו יכולים לעזור?