מזרן ללא קפיצים

חלומות מיטות ומזרנים / מזרן ללא קפיצים
מזרן ללא קפיצים

מזרן ללא קפיצים

כיום רבים כבר מבינים את החשיבות הבריאותית שבבחירת מזרן אורטופדי איכותי. מזרן איכותי מסייע לשמירה על בריאות הגוף והנפש, הודות לעובדה שהוא מעניק לגוף את התמיכה הנכונה, מונע לחצים מיותרים על הגוף, כאבים ושרירים תפוסים, ומאפשר לנו מנוחה אמיתית, שמאפשרת לנו לקום במצב רוח טוב, עירניים ומרוכזים לאורך היום. ממדרגה ראשונה. 

כיום מוצעים מגוון רחב של סוגים ודגמים של מזרונים, בדרגות קושי שונות, וחשוב שכל אדם יבחר את המזרן המתאים ביותר עבורו ויספק לו שנת לילה מרגיעה וטובה. יש האוהבים מזרוני קפיצים ויש המעדיפים מזרן ללא קפיצים. מזרן ללא קפיצים מגיע בדרגות קושי שונות, ומומלץ לנסות את המזרן בחנות בתנוחות שינה שונות, כגון שכיבה על הגב וגם על הצד,  ולבחור את המזרן הנוח ביותר עבורכם. מעבר למזרן, בין אם מדובר על מזרן קפיצים או מזרן ללא קפיצים, חשוב לרכוש מיטה איכותית, חזקה ויציבה, אשר תתמוך במזרן מלמטה, תשמור על יציבותו ותאפשר למשתמש בו ליהנות ממנו למשך שנים ארוכות.

מהו מזרן ללא קפיצים?

מזרן ללא קפיצים עשוי לרוב מספוג בדרגות קושי שונות, בניגוד למזרן קפיצים המכיל בתוכו קפיצים ברמות אלסטיות שונות. אם במזרן קפיצים מה שמספק את דרגת הקושי זו אלסטיות הקפיצים, הרי במזרן ללא קפיצים מה שמעניק את דרגת הקושי היא צפיפות הספוג.

את פנים המזרן העשוי מספוג עוטפת מעטפת נוחה ונעימה למגע. ישנם מזרנים ללא קפיצים המצוידים במעטפת בדרגת קושי שונה בכל אחד מהצדדים שלהם, מה שמאפשר להפוך את המזרן בכל זמן נתון וליהנות מדרגת קושי שונה בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם.

במרבית המקרים הבלאי של מזרן ספוג ללא קפיצים איטי יותר מזה של מזרן קפיצים, בו הקפיצים עלולים להשתחרר או לאבד מגמישותם. במידה ומקפידים להפוך ולסובב אותו מדי פעם, תוכלו ליהנות ממזרן ללא קפיצים לזמן ממושך.

רכישת מזרן

מזרן איכותי יכול למנוע בעיות גב, כתפיים וצוואר והתכווצויות שרירים ולספק שנת לילה טובה ותפקוד מלא למחרת. מומלץ לרכוש מזרן בעזרת איש מקצוע שיוכל לייעץ לכם ולסייע לכם לבחור את סוג המזרן ודרגת הקושי המתאימים לכם, בהתאם למצב גופכם ובריאותכם. איש מקצוע גם יוכל להתאים את המזרן בהתאם למיטה שברשותכם או שבכוונתכם לרכוש. כאמור, אם ברשותכם מיטה שאינה חזקה ויציבה, חשוב ביותר לרכוש מיטה איכותית, שתתמוך במזרן מלמטה ותסייע לשמור על איכותו לאורך זמן. בדרך זו לא ייווצרו בו שקעים או קרעים, והאדם המשתמש במזרן יוכל ליהנות משנת לילה טובה וארוכה.

חלומות מציעה מגוון רחב של מזרונים אורטופדיים מסוגים שונים – מזרנים ללא קפיצים, מזרוני קפיצים, מזרוני לטקס, ויסקו ועוד. נציגי המכירות המקצועיים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולעזור לכם לבחור את המזרן המושלם עבורכם. בנוסף למזרונים, תוכלו להתרשם באתר האינטרנט של חלומות כמו גם באולמות התצוגה ממגוון רחב של דגמי מיטות זוגיות, מיטות יהודיות, מיטות חלום וחצי (רוחב 1.20 מ’), מיטות נוער, ספות נוער, שידות לחדר השינה ועוד, לרכוש מוצרים איכותיים במחירים משתלמים, וליהנות מאספקה מהירה עד הבית.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מהו מזרן אורטופדי

מזרון ספוג לשינה איכותית

מזרונים אורטופדיים עם שכבת פילוטופ

× איך אנחנו יכולים לעזור?