מזרן מזוודה מתקפל לטיולים ולאירוח

חלומות מיטות ומזרנים / מזרן מזוודה מתקפל לטיולים ולאירוח

מזרן מתקפלמזרן מזוודה מתקפל הוא פתרון מצוין לטיולים ולאירוח. בכל משפחה ובכל בית מתעורר הצורך לארח אנשים, בין אם אלה חברים של הילדים שנשארים לישון ובין אם אלה בני המשפחה שמגיעים לביקור. מידות המזרון ותכונותיו מעמידות אותו כפתרון שינה נוח ופרקטי אשר ניתן לאחסנו ולהעבירו בקלות ממקום למקום.

מזרן מתקפל – פתרון אירוח ולינה

כל אחד מאיתנו מלין אורחים מפעם לפעם. לפעמים חברים של הילדים נשארים לישון בסופי שבוע ובחופשים, ולפעמים בני משפחה מוזמנים להישאר לאורך כל הסוף שבוע. במקרים כאלה בדרך כלל יש פתרונות אירוח כגון ספה נפתחת או הספה הרגילה בסלון שמציעים לשינה. עם זאת, פתרונות אלה לפעמים לא מספיקים במקרים ובהם מספר האורחים גדול מפתרונות השינה הקיימים. נוסף על כך, ספה נפתחת וספה רגילה הם רהיטים שקשה  להזיז ממקום למקום וכך אם רוצים לארח בחדר אחר, מומלץ להשתמש במזרן מתקפל כפתרון לינה.

מזרן מתקפל הוא גם פתרון נוח מאוד כאשר יוצאים לטיולים ובהם מתוכננת לינה בשטח והוא עדיף על פני מזרוני היוגה או שקי השינה הדקים שהיו נוהגים לקחת פעם. בשל מידותיו הקטנות כשהוא מקופל ומשקלו הקל, אפשר אף לקחת לטיול אף כמה מזרונים מתקפלים וכך כל המשפחה יכולה לישון בשטח בנוחות המרבית. יש לדעת כי ניתן לפתוח את מזרונים מתקפלים גם בתוך האוהל עצמו, כך שהלינה הופכת לפינוק של ממש.

מהו מזרן מזוודה?

רשת חלומות מציעה מזרן מתקפל הידוע גם בשם “מזרן מזוודה” הודות לצורתו המרובעת לאחר הקיפול. פנים המזרן עשוי מספוג כחול בעובי 8 ס”מ והוא עטוף בבד נוח לאחסון ולשימוש. המזרן מתקפל לשלושה חלקים, המופרדים במעין מפרקים התפורים אחד לשני. מפרקים אלה מקנים למזרון את ייחודיותו כי בדרך זו ניתן לקפלו בקלות לשלושת חלקיו והוא הופך לאביזר שלא תופס מקום –  לאחר הקיפול מידות המזרן הסגור הן 24 ס”מ X 70 ס”מ X 63 ס”מ.

למזרן המתקפל כמה יתרונות בולטים הגורמים לו להיות אחד מפתרונות השינה פופולאריים שיש כיום:

  • מזרן איכותי במיוחד ומאפשר שינה טובה ונוחה, אפילו בתנאי שטח.
  • כאשר הוא מתקפל, מידות המזרן קומפקטיות ומאפשרות אחסון שלו בקלות במקומות כגון תא המטען של הרכב, תחתית ארון הבגדים, ארגז מצעים וכדומה.
  • מזרן קל לנשיאה שניתן להעביר בקלות ממקום למקום.
  • קל לפתוח ולסגור את המזרן באמצעות סקוץ’.
  • בד המזרן עמיד וקל לניקוי.

חלומות – רשת מיטות ומזרונים

רשת חלומות מציעה מגוון פתרונות שינה מהם ניתן להתרשם באולמות התצוגה המרווחים בסניפים וכן באתר האינטרנט. בין מגוון פתרונות השינה ניתן למנות מיטות במידות ועיצובים שונים – מיטה זוגית, מיטה חלום וחצי, מיטת ילדים, מיטת נוער, מיטה יהודית ועוד. לכל דגם מיטה ניתן להתאים מזרן אורטופדי איכותי.

בנוסף, חלומות מציעה מגוון רחב של דגמי ספות נפתחות, ספות נוער ומערכות ישיבה לסלון, שידות לחדר שינה, כריות אורטופדיות ועוד.  נשמח לעזור לכם לבחור את הריהוט המתאים לכם, לפי סגנון חייכם וצורכי האירוח שלכם.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מזרן ללא קפיצים

מזרונים אורטופדיים עם שכבת פילוטופ

× איך אנחנו יכולים לעזור?