מזרנים אורטופדיים איכותיים מבית חלומות

חלומות מיטות ומזרנים / מזרנים אורטופדיים איכותיים מבית חלומות

מזרנים אורטופדייםחלומות מציעה מגוון דגמי מזרונים אורטופדיים המיוצרים בשיתוף פעולה עם חברת מדי קומפורט. מזרני חלומות מותאמים למבנה הגוף ומתוכננים לשמור על תנוחת שינה בריאה ורצופה. תוכלו להתרשם ממבחר המזרנים באולמות התצוגה ולקבל ייעוץ מנציגי המכירות המנוסים לגבי המזרן המתאים לכם. בחירה נבונה של מזרן איכותי, תאפשר שינה בריאה, נוחה ורציפה, שמירה על בריאות הגוף ועל החיוניות במהלך היום.

מגוון דגמי מזרונים מבית חלומות

כאמור, חלומות מציעה מגוון רחב של סוגי מזרונים בשיתוף עם מדי קומפורט, חברה בעלת מוניטין וותק רב. מדי קומפורט מתמחה בייצור דגמים חדשים של מזרונים, תוך שימוש בטכנולוגיה מודרנית וחומרי גלם איכותיים. החברה שמה דגש רב על ותכנון וייצור דגמים חדשים כל העת.

 
חלומות בשיתוף עם מדי קומפורט מציעה מספר סוגי מזרנים, ביניהם:
  • מזרני קפיצים – המזרנים בנויים משורות קפיצים בדרגות קשיחות שונות. אופי הקפיץ והעובי שלו מאפשרים לקבוע את רכות המזרן, כאשר יש אנשים המעדיפים מזרן קפיצים רך מאוד ולעומתם כאלה המעדיפים מזרן קפיצים נוקשה ואחיד בכל שטחו.
  • מזרני קפיצים מבודדים – במזרנים מסוג זה כל אחד מן הקפיצים מבודד כך שאין חיבור או מגע בין הקפיצים. בדרך זה הם יוצרים התנגדות גדולה יותר ומאפשרים תמיכה במשקלים גבוהים יותר. נוסף על כך, הדבר מונע העברת תנודות בין חלקי המזרן השונים, וכך בני הזוג לא חשים אם השני מתהפך או זז על גבי מזרן זוגי.
  • מזרוני ספוג (ללא קפיצים) – קיימים מגוון דגמים של מזרוני ספוג, למשל מזרן ספוג פשוט ולעומתו מזרן ספוג עם שכבת פילוטופ מפנקת.

מזרונים אורטופדיים מבית חלומות הינם מזרנים איכותיים, אשר מורכבים מבד נושם ועדין ומחזיקים מעמד שנים רבות ללא היווצרות שקעים, בליטות או בעיות. כל אחד יכול לבחור את המזרן הנוח לו, בהתאם למבנה גופו, תנוחת השינה אליה הוא רגיל, דרגת הקושי הנכונה ועוד.

מזרן בהתאמה אישית

אנו מציעים כל דגם מזרונים במגוון מידות שונות, כך שניתן להתאים את המזרן לסוגי מיטות שונות, למשל מיטת יחיד, מיטת נוער, מיטה זוגית וכך הלאה, גם כאשר אין מדובר על מידות שגרתיות.

אנו מספקים גם מיטות בהן מזרן אורטופדי הוא חלק מהמיטה עצמה, כמו במקרה של ספות נוער או דגמים ספציפיים של מיטות נוער נפתחות. בדגמים מסוימים יכולים הנער או הנערה לבחור את סוג הריפוד החביב עליהם, הצבע והדוגמה. בדרך זו הם מקבלים מיטה המורכבת מחומרים איכותיים ופרזול מעולה, בצבעים אהובים ומתאימים לסגנון כל החדר, ועליה מונח מזרן אורטופדי יחיד או בהתאם למידות המיטה.

חלומות מציעה מגוון רחב של מוצרים לחדר השינה, החל ממיטות במידות שונות, ספות נפתחות, שידות לחדר השינה, מזרנים אורטופדיים, כריות אורטופדיות ועוד. הודות לפס ייצור מתקדם, תוכלו ליהנות ממוצרים איכותיים עם רמת גימור גבוהה ביותר, באספקה מהירה עד הבית. ניתן לרכוש את מוצרי חלומות באחד מסניפינו בירושלים או להזמין את המוצרים און-ליין. ולא פחות חשוב מכך, תיהנו משירות אישי בכל שלב, גם אחרי הרכישה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מזרן ללא קפיצים

מזרונים אורטופדיים עם שכבת פילוטופ

× איך אנחנו יכולים לעזור?