מיטה זוגית בעיצוב זברה ייחודי

חלומות מיטות ומזרנים / מיטה זוגית בעיצוב זברה ייחודי
מיטה זוגית

מיטות זוגיות כבר מזמן אינן “נכנסות” לתוך עולם העיצוב הסטנדרטי. עם השנים אנו יכולים לראות יותר ויותר מיטות נועזות בעיצובים ייחודיים כיד הדמיון. אנשים רבים בוחרים לעצב את המיטה שלהם, ובכלל את חדר השינה כולו, בעיצובים על פי נושאים מסוימים שהם מתחברים אליהם.

כך למשל, אנשים האוהבים מאוד עיצוב פסיכודאלי יבחרו במיטה זוגית בעלת צבעים חזקים ואף ישלבו צבעי ניאון, עבור אנשים המתחברים לעיצוב הכפרי, יבחרו לשלב אלמנטים מעולם העץ והברזל ועוד.
אלו רק כמה מן הדוגמאות הרבות בהן אפשר לעצב את חדר השינה – לכל אדם יש את התשוקות והאהבות שלו בעולם העיצוב.

מיטה זוגית בעיצוב זברה

עיצוב חדר השינה

עיצוב חדר השינה הוא אחד האתגרים הכיפיים ביותר. חדר השינה מהווה עבור כולנו את מקום המפלט, תחושה של בית ממש, בו אנו מניחים את הראש על המיטה לאחר יום עבודה ארוך. הוא המקום בו אנו אמורים להרגיש באזור הנוחות שלנו ולכן החשיבות בעיצוב החדר על פי ההעדפות האישיות שלנו עולה לאין ערוך.

מאחר והמיטה הזוגית היא הפריט הכי מרכזי בחדר, היא צריכה להביא לידי ביטוי את רוב האלמנטים העיצוביים שבחרנו. לאלו מכם המתחברים לעולם הפראי של הטבע, עיצובים מעולם החיות יכולים להתאים ככפפה ליד. מיטות זוגיות יכולות לכלול עיצוב חברבורות דמוי נמר פרא, עיצובים דמוי נמר, נחש, זברה ועוד.

ראש מיטה זוגית זברה

מיטת “זברה” לאוהבי הטבע הפראי

לאלו המעדיפים צבעים סולידיים יחסית יכולים ללכת על עיצוב הזברה עבור המיטה הזוגית. שילובים של שחור ולבן לרוב, ילכו עם כל חדר שינה בעיצוב מסוים. גם אם בחרנו לשלב כונניות, מדפים, שידות או ארון בצבעים נועזים יותר, שילוב צבעי השחור- לבן של “מיטת הזברה” ישתלבו יפה מבלי ליצור תמונת כלאיים של מגוון עיצובים.

חלומות, מזרונים אורטופדיים ומיטות זוגיות,  מציעה לכם את מיטת הזברה המושלמת, עם ראש מיטה העשוי בד דמוי עור זברה בטקסטורה ייחודית. תוכלו להזמין את גוף המיטה בכל גוון שתחשקו בו, ההמלצה שלנו היא להמשיך את הגוון העיצובי של ראש המיטה ולבחור בצבע השחור או הצבע הלבן עבור גוף המיטה. אך, אין נכון או לא נכון בעולם העיצוב, כל אחד והטעם האישי שלו בעולם העיצוב.

ראש מיטות זוגיות זברה עם מזרן אורטופדי

שילוב צבעים וטקסטורות

חשוב כמובן להיזהר שלא להעמיס יותר מידי צבעים וטקסטורות שונות על חדר השינה, מאחר ואתם עלולים לקבל בסופו של דבר תוצאה של חוסר הרמוניה. אם בחרתם ללכת על עיצוב הטבע הפראי עם מיטה זוגית מעוצבת הסגנון הזברה, שילוב צבעים אחרים בחדר השינה צריך להשתלב בצורה חכמה ובמינון נכון, בכדי שצבעי השחור- לבן יישארו הצבעים הדומיננטיים בחדר. כל שאר הצבעים הנועזים יותר, צריכים לתת “נגיעות” קטנות שיוסיפו למיוחדות שבעיצוב, אך לא להשתלט לגמרי על צבעי החדר.

אם גם אתם חושקים בדגם זה, לחצו מיטה זוגית מעוצבת – דגם זברה והתרשמו מהמיטה הזוגית המדליקה שעיצבנו עבורכם!

× איך אנחנו יכולים לעזור?