מיטה זוגית לכל תכלית

חלומות מיטות ומזרנים / מיטה זוגית לכל תכלית

מיטה זוגיתהזוג החצוי

מדובר בזוג לא מסונכרן מבחינת הרגלי השינה: היא הולכת לישון מוקדם וקמה מוקדם. הוא – חיית לילה שמתחיל לחיות בחצות. בבוקר הקימה תתרחש לא לפני שמונה. התוצאה: מיטה זוגית חצי מנוצלת כמעט באורח קבע. מכאן שזוג כזה גם לא יצפה יחדיו בטלוויזיה בחדר השינה, או יחלוק קריאת עיתונים היות שאין כמעט זמן איכות זוגי במיטה.
טיפ: נסו לפחות בסופי שבוע להסתנכרן… יש משהו אינטימי ונעים בשינה משותפת, אחרי הכול –  זו מיטה זוגית

קולנוע ביתי, השקט של הלילה, מסך ה-LCD הגדול בחדר השינה, מיטה זוגית נוחה ומפנקת – כל אלה הם סיבות מצוינות לצפייה בסרט קולנוע משובח! בשכיבה או השתרעות.

זה פשוט כיף….

רבים וטובים, זוגות (או בודדים, אגב) הפכו את חדר המיטות שלהם לחדר קולנוע, ובצדק. בשביל מה לכתת רגליים לקולנוע, לחפש חנייה, לשלם על כרטיס יקר? בעידן האינטרנטי, הורדת סרטים או הזמנה ב-VOD, מאוד מפתה להישאר בבית ולצפות באיכות מעולה בסרט לפי הזמנה. והפופקורן? גם יותר זול, ובחברה מתאימה, גם טעים יותר…
ויש עוד יתרון – אם הסרט משעמם, פשוט נרדמים במקום שמתאים ביותר לשינה!

מיטה זוגית תומכת

טוב, אז לא כולנו קלילי משקל ותנועה. זה לא אומר שלא מגיעה לנו מיטה זוגית מכובדת, נעימה ומפנקת… לטובת הדשנים והמלאים חשוב יהיה להתאים מיטה זוגית נוחה המעניקה תמיכה יעילה לגוף. כיום מגוון המיטות עצום, זה נכון, אך מיטה זוגית חשוב שתתאים למשקל גוף וגובה האדם. במיוחד כאשר מדובר על מיטות זוגיות המיועדות לאנשים גדולים או כבדים, ישנה חשיבות מכרעת לאיכות ולהתאמה של המיטה הזוגית.
אחרי הבחירה הנכונה יש הנאה ללא גבולות… כי אם בחרתם מיטת קינג-סייז רחבה וארוכה מספיק (מטר ששים על שני מטר לפחות) לא תפסיקו ליהנות מהמרחבים…. ההשקעה שווה.

אוהבים נישנושים

אמרתם לילדים והתרעתם בפניהם לא לאכול בסלון, אבל מה קורה בחדר השינה שלכם? שלא נדע… מסתבר שנאה דורש לא מקיים. אתם נהנים לנשנש שם במיטה הזוגית… ענבים, גלידה או סתם חטיף. בינינו, יש משהו ממכר בזלילה קטנה במיטה זוגית גדולה, יחד עם ספר טוב ובן זוג אהוב ומפנק…
מיטה זוגית וחדר שינה הם היכל האינטימיות וההנאה שבחיים. לא פלא שרבים וטובים עסוקים בהקשר שבין אוכל-שינה-סקס והנאה ואין כמו זירת חדר המיטות להכיל ולסכם קשר זה.
טיפ: אם נתפסתם על ידי ילדכם אוכלים במיטה, אל תצפו שהם לא ישחזרו הרגל קלוקל זה גם במיטתם. התחילו לחשוב על שינוי הרגלים או לפחות תאכלו בלילה, כשהם כבר ישנים עמוק!

דברים שקטים

לעיתים מיטה זוגית היא מקום נהדר לשיחות נפש. בייחוד אם מדובר בשעות הקטנות של הלילה, אחרי עמל היום… הילדים, העבודה, הקניות… במיטה הזוגית בשילוב השקט כאשר השרירים נחים יש הזדמנות נפלאה לדבר. עייפות? שימו מוזיקה שקטה והקציבו לעצמם לפחות חצי שעה של קצת תשומת לב והחלפת כמה מילים. זה יכול בהחלט לתרום לשיפור הזוגיות, במקום לבחור להירדם כמו שק תפוחי אדמה.
טיפ: אם שניכם נרדמים באותה הדקה זה גם בסדר.

ילדים זה שמחה

אין כמו מיטה זוגית לחגיגה משפחתית! זוגיות ואינטימיות זה דבר אחד, ושבת בבוקר אתם ושלושת הילדים במיטה הזוגית זה דבר שני. אז מה עושים? נהנים… ממרחבי המיטה הזוגית (קינג – סייז, מטר שישים על שני מטר, תודה) ומכך שאין צורך להצטופף. יש מקום לכולם. יש בהחלט מקום לאינטימיות משפחתית ולא רק זוגית במיטה הזוגית. כמאמר השיר, שבת בבוקר יום יפה… אין כמו להתחיל את הבוקר של שבת במיטה הזוגית, כל המשפחה.
טיפ: אם הרשיתם לילדים להתגנב למיטתכם השכם וערב זה קצת מוגזם להתחיל להציב להם גבולות שמיטת ההורים היא מחוץ לתחום כשפשוט נמאס לכם מהדביקות הזאת… חשבו על כך מראש.

מיטה זוגית לרווקים

כן, גם לרווקים מגיע מיטה זוגית נעימה ורחבה. מי יודע, אולי בן או בת הזוג בסופו של דבר יגיעו, ועד אז צריך מקום להשתרע באלכסון. אבל לרוב, בואו נודה בכך, מחצית המיטה הריקה היא פשוט מקום נהדר לאחסון! בעיקר לבגדים מכובסים שאף פעם אין זמן לקפל ולסדר בארון, או לעיתונים ישנים שטרם נקראו, או סתם ללפ-טופ, ידיד הנפש של רבים וטובים.
כך או אחרת, גם אנשים חסרי בן זוג קבוע זקוקים למיטה זוגית נוחה שתענה על צורכיהם.
טיפ: כאשר אתם מחפשים מיטה זוגית, גם ללא מגורים עם בן זוג קבוע, אל תתפשרו במחשבה שבמילא בהמשך תחליפו אותה… מיטה זוגית ומזרון הם קנייה חשובה ומשמעותית, ממש כמו רכב. השקעה לטווח ארוך.

לסיכום, מה תעדיפו לעשות במיטה? מי מורשה להיכנס לחדר השינה שלכם ולמיטה הזוגית שלכם? מסתבר שאין לכך תשובה חד משמעית. איש – איש וחיבתו למיטה הזוגית שלו, להרגלים מה עושים שם ולהנאות הקטנות שלו שם. והעיקר, שמיטות זוגיות יישארו מקום שפשוט כיף לרבוץ בהן – נשואים, רווקים או גרושים…

שלכם, צוות חלומות

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מיטה יהודית

מיטה זוגית מעץ מלא

ספה נפתחת למיטה זוגית

 
× איך אנחנו יכולים לעזור?