מיטה זוגית מעוצבת באופן אישי

חלומות מיטות ומזרנים / מיטה זוגית מעוצבת באופן אישי

מיטה זוגית - מיטות זוגיות - רשת חלומותחדר השינה הוא אחד החדרים אשר משקפים באופן המשמעותי ביותר את אופיו של האדם, היות וזוהי הטריטוריה האישית האינטימית ביותר. סגנון חדר השינה והאווירה שהוא משרה יכולים להכתיב את איכות השינה שלנו ולהשפיע על מצב רוחנו לאורך היום, היות ואנו מבלים זמן רב בחדר השינה, והאווירה שבו יכולה להשפיע לטובה או לרעה על איכות השינה שלנו. לכן, ישנה חשיבות רבה לעיצוב חדר השינה באופן שיבטא את הסגנון האישי של האדם או הזוג ויגרום להרגשה נינוחה ונעימה בחדר.

מיטה זוגית מעוצבת

מיטה זוגית היא ללא ספק האלמנט הדומיננטי בחדר השינה, ובחירת המיטה תשפיע על מראה החדר כולו. מיטה זוגית מעוצבת תוסיף עניין וסטייל לחדר השינה. באמצעות עיצוב מיטה זוגית באופן אישי ניתן ליצור אווירה יוקרתית ורומנטית בחדר.

כיום ניתן לרכוש מיטה זוגית מעוצבת באופן אישי לפי הצרכים והטעם של הזוג. רשת חלומות מחזיקה במפעל לייצור מיטות, ומציעה לזוגות לבחור מבין מגוון דגמים של מיטות זוגיות, הנבדלים בעץ ממנו עשויה מסגרת המיטה וסגנונה, גובה המיטה ועוד. עבור כל דגם ניתן לבחור את מידות המיטה הרצויות וצבע המיטה. 

מיטה זוגית מעץ מלא בצבעים טבעיים חמים ועשירים תתאים לחדר שינה בסגנון כפרי, המאופיין באווירה משפחתית וחמה. בעוד שצבעי עץ כהים משרים אווירה בוגרת ושמרנית יותר,  עבור חדר שינה בסגנון צעיר ומודרני יותר, כדאי לבחור מיטה זוגית עשויה עץ צבוע בצבעים רכים ועדינים כגון לבן או שמנת. 

בנוסף לבחירת מיטה זוגית, רשת חלומות מציעה הוספת ראש מיטה מעוצב מעץ תואם למסגרת המיטה או ראש מיטה מרופד, כאשר הריפוד מיוצר לפי הזמנה לפי בחירת הבד והדוגמה הרצויה, שילוב כפתורים או אבני חן וכו’. בין אם מדובר על ראש מיטה בעל קווים פשוטים וישרים, ראש מיטה מעוגל או מעוצב באופן אחר, הוספת ראש מיטה משווה אלגנטיות ויוקרה למיטה ולחדר השינה. הזמנת שידות חדר שינה תואמות מוסיפה גם היא ליוקרתיות החדר ויוצרת מראה הרמוני ושלם.

וכמובן, מעבר לעיצוב, חשוב שלא לשכוח להקדיש את תשומת הלב גם לנוחות ולבחור מיטה יציבה וחזקה אשר תעניק תמיכה טובה עבור מזרן אורטופדי איכותי. שילוב של מיטה ומזרון טובים תבטיח שמעבר לפן האסתטי, תיהנו משינה מפנקת ובריאה כל לילה ותשמרו על בריאות הגב, הצוואר והגוף כולו.

 

 

× איך אנחנו יכולים לעזור?