מיטה זוגית מרופדת

חלומות מיטות ומזרנים / מיטה זוגית מרופדת

מיטה זוגית מרופדתזוגות רבים מוצאים את הסגנון העיצובי שמציעה מיטה זוגית מרופדת מושך מסיבות רבות. ריפוד מסגרת המיטה וראשה מעניקים למיטה הזוגית מראה יוקרתי, נעים יותר, כיוון שהוא מרכך את קווי המתאר שלה. מיטה זוגית מרופדת תורמת לאווירה חמימה ומזמינה יותר בחדר השינה. כיום ניתן למצוא מיטות מרופדות במגוון רחב של גדלים, סגנונות, צבעים וחומרים. ישנן מספר תצורות אפשריות בעיצוב מיטה זוגית מרופדת. ישנן מיטות זוגיות אשר רק ראש המיטה שלהן מרופד, בעוד במיטות אחרות כל מסגרת המיטה מרופדת ומכוסה בד. כמו כן ישנם עיצובים בהם רק חלק מראש המיטה מרופד ו/או חלק מרגל מסגרת המיטה.

בחירת הצבע, הטקסטורה ודוגמת בד הריפוד משפיעה במידה רבה על הסגנון של המיטה. בדים בעלי הדפסים מודרניים דוגמת הדפסי מגזין או הדפסים גיאומטריים וכן בדי ריפוד בצבעים מטאליים יתאימו לעיצוב מיטה זוגית במראה עכשווי וצעיר. למראה יוקרתי ניתן לבחור בבד ריפוד דמוי עור. בדי ריפוד בעלי טקסטורה גסה יתאימו לחדר שינה בעיצוב כפרי. גם בדי ריפוד בעלי הדפסים פרחוניים מסוימים יכולים להתאים לחדר שינה כפרי, בעוד הדפסים פרחים אחרים יתאימו דווקא בעיצוב חדר שינה בסגנון רומנטי. לחדר שינה במראה סולידי יותר ניתן לבחור בבד ריפוד בצבע אחיד. למראה יוקרתי במיוחד ניתן לשלב בבד הריפוד כפתורים או אבני חן.

כיום ניתן לרכוש בנפרד ראש מיטה מרופד וכך לשדרג כל מיטה זוגית. מעבר לאלמנט העיצובי, ראש המיטה מציע גם נוחות, שכן ניתן להישען עליו בנוחות רבה יותר מראש מיטה ללא ריפוד ובוודאי יותר מאשר הישענות על קיר קשה וקר, כאשר יושבים על המיטה וקוראים ספר או צופים בטלוויזיה. את ראש המיטה ניתן לתלות על הקיר או לחבר למסגרת המיטה. ניתן לבחור צורות שונות של ראש מיטה, ביניהן ראש מיטה מלבני או בצורת כתר אשר נפוצות יותר. אלמנט נוסף עליו יש לחשוב הוא מידות ראש המיטה – האם תרצו ראש מיטה גבוה או נמוך יחסית, וכן האם תעדיפו ראש מיטה ברוחב המיטה או ראש מיטה רחב יותר ממסגרת המיטה אשר יהווה מוקד החדר.

רשת חלומות מציעה מגוון רחב של דגמי מיטות זוגיות מרופדות. כל המיטות מיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר וברמת גימור גבוהה מאד. ניתן לרכוש מיטה בהזמנה אישית ולמעשה לרכוש כל דגם הקיים באתר בהתאם למידות הרצויות לכם, לבחור את צבע המיטה, להתאים ראש מיטה וכו’. ניתן לבחור את בד הריפוד מתוך מבחר גדול שהרשת מציעה. כך תוכלו לעצב מיטה זוגית ייחודית אשר תשקף את הטעם האישי שלכם. כמו כן, נציגי הרשת ישמחו לעזור לכם בהתאמת מזרן אורטופדי זוגי להשלמת הפינוק שבשינה על מיטה מיוחדת ויוקרתית. בעת רכישת מיטה זוגית מרופדת מבית רשת חלומות ניתן להתאים גם שידת חדר שינה מרופדת בעיצוב תואם למיטה.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מהו מזרן אורטופדי

חדר שינה בסגנון כפרי

ריהוט חדר שינה מעץ מלא

× איך אנחנו יכולים לעזור?