מיטה זוגית מרחפת

חלומות מיטות ומזרנים / מיטה זוגית מרחפת
מיטה מרחפת

מיטה זוגית מרחפת הינה אופציה מוצלחת למעוניינים להקנות לחדר השינה שלהם מראה עכשווי מתוחכם. אם אתם מעוניינים לעצב את הבית בסגנון שיק מודרני בעל מראה חדשני, מיטה זוגית מרחפת תשתלב היטב בעיצוב החדר. מיטות זוגיות מרחפות משרות אווירה ייחודית שמשתלבת בצורה מושלמת בבתים שעיצוב הפנים שלהם הוא בעל סגנון ‘נקי’ אשר מאופיין בקווים ברורים. מיטות כאלו מעניקות לחדר השינה מראה לא קונבנציונלי ומהפכני, אך משרות גם אווירה מרגיעה בו זמנית.

מיטות זוגיות מרחפות הינן בעלות מראה אסתטי מושך, אשר מצביע על סטייל מעודן ומתוחכם. הודות לאופן בו הן תופסות מקום בחלל החדר הן מעניקות גם לחדרים קטנים מראה יותר מרווח ואוורירי. אמנם מיטות זוגיות מרחפות מתאימות במיוחד לחדרי שינה בעיצוב עכשווי מינימליסטי, אך הן גם יכולות להשתלב יפה בחדרי שינה בעלי עיצוב מסורתי יותר אשר רוצים להוסיף לו קצת ‘שובבות’. למעשה, היות וניתן לעצב מיטות מרחפות בסגנונות שונים על ידי בחירה שונה של חומרי גלם, צבעים, שילוב ראש מיטה וכדומה, מיטות אלו יכולות להתאים בבתים בעלי סגנונות עיצוב פנים שונים. ממיטה מרחפת עם מסגרת עץ במראה טבעי לסגנון כפרי ועד למיטה מרופדת עם ראש מיטה מעוצב לסגנון עשיר ויוקרתי, ניתן לעצב מיטות מרחפות בסגנונות שונים.

מיטה זוגית שגונבת את ההצגה…

מיטה זוגית מהווה את פריט הריהוט הדומיננטי בחדר השינה ויש לה השפעה רבה על מראה החדר כולו והאווירה ששוררת בו. פעמים רבות, תהליך עיצוב חדר שינה יתחיל בבחירת מיטה, ומכאן תוכתב בחירת יתר פריטי הריהוט. כאשר מדובר על מיטה זוגית מרחפת, היא ללא ספק ‘תגנוב את ההצגה’ בחדר השינה.

הרעיון של ריחוף באוויר תמיד הקסים אנשים. מעצבים מודרניים ניצלו את המשיכה הזו ועיצבו פרטי ריהוט מרשימים אשר נראים כאילו הם מרחפים ללא תמיכה כלשהי, ביניהם גם מיטה מרחפת. מעצבים רבים רואים במיטה מרחפת פריט ריהוט מעוצב אשר מהווה סוג של יצירת אומנות אשר מפעילה את הדמיון.

מיטה מרחפת תהפוך את חדר השינה לכזה שיהיה נעים וכיף יותר לשהות בו ולהתפנק ממנוחה מרגיעה. אין ספק שחדר שינה מעוצב עם מיטה מרחפת יכול להיות מקור לגאווה שתשמחו להציג לראווה לאורחים. כמובן שמעבר לפן הויזואלי, נוחות השינה על המיטה הינה פקטור חשוב גם כן לפינוק האולטימטיבי. מבחינה זו, חשוב להשקיע ברכישת מזרן אורטופדי איכותי שיספק לגוף את התמיכה הנכונה. ולפרקטיים שבינינו, מיטה מרחפת מחזיקה ביתרון נוסף – קלות ונוחות בניקיון מתחת למיטה…

חלומות – מיטות זוגיות, מזרונים אורטופדיים ומוצרים נוספים לחדר השינה

חלומות, רשת מיטות ומזרונים, מציעה מיטות וכן מזרונים אורטופדיים בהתאמה אישית, לצד מוצרים נוספים לחדר השינה כמו כריות אורטופדיות, שידות, ראש מיטה ועוד. בין שלל דגמי המיטות ניתן למצוא גם מיטות מרחפות. הודות לעובדה שרגלי המיטה מוכנסות מעט פנימה, מתקבלת תחושה של ריחוף וקלילות. כל המיטות והמזרונים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים תוך הקפדה על מקצועיות ורמת גימור גבוהה. בנוסף, ניתן להתאים למיטה מזרן אורטופדי איכותי לפינוק מושלם.

רשת חלומות מחזיקה בפס ייצור מדויק ומתקדם המספק עשרות מיטות ביום לכל רחבי הארץ, ומבטיח מגוון מוצרים בלעדיים במחירים אטרקטיביים ואספקה מהירה. כל זאת כחול-לבן, תוצרת הארץ. רשת חלומות מחזיקה ב”תו ישראלי” מטעם התאחדות התעשיינים בישראל. ניתן להגיע לחנות או לחנות המפעל או לבחור את המיטה והמזרן שמתאימים לכם באתר האינטרנט, וליהנות משינה מתוקה ומפנקת.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מהו מזרן אורטופדי

מיטה זוגית מעץ מלא

מיטה זוגית עם ארגז מצעים – יתרונות ושיקולים ברכישת מיטה

זה הזמן לפינוק אמיתי, כזה שמתאים רק לכם ולבני זוגכם. ומה אומר פינוק יותר מאשר לסיים את היום הארוך בעבודה, לשטוף מעליכם את הצרות, ולהיכנס למיטת אפיריון מפנקת ויוקרתית שמתאימה בדיוק לשניים. אין מה לומר, חדר השינה שלכם הוא המרחב האינטימי והזוגי רק שלכם, לכן חשוב להשקיע בו מכל הנשמה.

× איך אנחנו יכולים לעזור?