מיטה זוגית עם ארגז מצעים חכם

חלומות מיטות ומזרנים / מיטה זוגית עם ארגז מצעים חכם
מיטה זוגית עם ארגז מצעים חכם

למרבית האנשים אין שטחי אחסון גדולים בחדר השינה פרט לארון הבגדים, ולעיתים בחדרי שינה קטנים יחסית, אין גם ארון גדול אם בכלל. רוב חדרי השינה בנויים בצורה מאוד פונקציונאלית כך שחדר השינה לרוב, מספיק בעיקר לרהיטים המרכזיים – המיטה, הארון, שידות, ועוד.

מאחר וכולנו רוצים לשמור על חדר שינה מרווח יחסית , חשוב לא להעמיס רהיטים שאינם חיוניים. לפיכך, מיטה זוגית עם ארגז מצעים יכול להיות הפתרון המושלם עבור אחסון כריות, שמיכות ומצעים, מבלי לגזול שטח נוסף מהחדר. מעבר ליתרון שבסיס מיטה עם ארגז מצעים נותן לנו בחיסכון בשטח אחסון, הוא גם נותן יתרון של אחסון נסתר, כך שכל הדברים שאנו בוחרים לאחסן בבסיס המיטה יהיו נסתרים מהעין ובכך יצרו מראה חדר שינה מסודר ונקי יותר.

מיטה זוגית עם אכסון חכם

בסיס מיטה עם ארגז מצעים חכם

רוב המיטות בעלות ארגזי מצעים כוללות ארגז מתרומם בלבד, כך שלצורך הוצאת פריטים, יש צורך להרים את החלק העליון של המיטה. כך, שעם כל היתרונות שמיטה בעלת ארגז מצעים מעניקה לנו, הרבה פעמים נמצא את עצמו מסתרבלים עם הרמת המיטה כולה על מנת להוציא פריט או שניים. אנחנו ברשת חלומות הבנו את הפוטנציאל הקיים בבסיס מיטה בעל שטח אחסון והחלטנו לשדרג את ארגז המצעים בכדי להביא לנוחות מרבית.

כולנו מכירים את התחושה כאשר אנו רוצים רק לשלוף משהו קטן מהארגז, אך נאלצים להרים את כל המיטה. עם ארגז המצעים החכם שלנו, הכולל מגירות נשלפות מצדי המיטה בנוסף לארגז מתרומם, תוכלו מעתה לאחסן את הפריטים השימושיים ביותר במגירות הצדדיות, ובכך לחסוך לכם התעסקות עם הרמת המיטה כולה כאשר תרצו להוציא אותם.

מיטה זוגית עם שטח אכסון

אחסון זמין וקל

ארגז המצעים החכם, יכול להיות מעולה לא רק עבור אחסון מצעים, אלא גם לפרטי לבוש כאלו ואחרים. אנשים רבים בוחרים לאחסן במגירות אף את הנעליים, הגרביים או פריטים שימושיים אחרים, מאחר והמגירות הופכות את שליפת פריטים אלו לקלה וזמינה כל כך.

דגם מיטה זוגית עם ארגז מצעים חכם כולל שלוש מגירות מכל צד של המיטה, עם טריקה שקטה וארגז מצעים מתרומם במרכז שטח האחסון. תוכלו לבחור האם אתם מעוניינים במגירות אחסון משני צידי המיטה או רק מצד אחד של המיטה ואנו נעצב בהתאם את בסיס המיטה עבורכם. מסגרת המיטה הזוגית עשויה מלמין המהווה שכבת ציפוי איכותי לריהוט, על מנת להבטיח עמידות מרבית ושמירת האיכות לאורך זמן רב. בנוסף לכך, תוכלו לבחור את הצבע עבור המיטה הכוללים צבעי אגס קוניאק, סלמון אפור, צבע מולבן, שחור, אגס זהוב, שמנת, וונגה, וינטאג’, אגס חום, שיטה, צבע לבן, פשטן וצבע מייפל.

מיטה זוגית עם מגרות אכסון

אנו מזמינים אתכם להתרשם מן הדגם של מיטה זוגית עם ארגז מצעים חכם ומדגמים רבים נוספים של מיטות זוגיות מבית חלומות מיטות ומזרונים, עם ובלי ארגז מצעים. באתר חלומות תוכלו כמובן גם לבחור מזרן אורטופדי איכותי ומוצרים נוספים כמו שידות לחדר השינה, הדום ועוד, וליהנות מחדר שינה מעוצב ושינה מפנקת ובריאה! 

המוצרים החכמים שלנו:

מיטה זוגית עם ארגז מצעים מוגבה- ארגז הפלא

מיטה זוגית עם ארגז מצעים מוגבה - ארגז הפלא

מיטה זוזית עם ארגז מצעים- ארגז חכם

× איך אנחנו יכולים לעזור?