מיטות ומזרונים בסיטונאות

חלומות מיטות ומזרנים / מיטות ומזרונים בסיטונאות

מיטות ומזרונים בסיטונאותבניגוד לצרכן הפרטי אשר קונה לרוב מיטה אחת ומזרון תואם בכל רכישה, גופים מן המגזר העסקי והציבורי, דוגמת בתי מלון, בתי הארחה וצימרים, מוסדות ופנימיות זקוקים לריהוט בהיקף גדול בהרבה, ורוכשים לרוב מיטות ומזרונים בסיטונאות. צרכנים אלו מבקשים לרכוש ריהוט אשר ישדר מראה ותדמית מסוימים וזאת לצד הצורך בעמידות רבה שלו. החשיבות הרבה של מיטה זוגית איכותית וכן מזרן אורטופדי נוח עבור גופים אלו ברורה, ובמיוחד בענף המלונאות, בו יכולה להיות לפריטים אלו השפעה משמעותית על חווית האורחים ומידת שביעות הרצון שלהם מהשהייה במקום.

רשת חלומות הינה רשת ותיקה המתמחה בתחום של ריהוט ופריטים נלווים לחדרי שינה. כל דגמי המיטות והמזרנים של רשת חלומות מעוצבים ומיוצרים תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וגימור ברמה הגבוהה ביותר, בכדי שיוכלו לספק את הצרכים הפונקציונאליים כמו גם העיצוביים של עסקים מתחום המלונאות ומוסדות שונים.

המגוון הרחב של דגמי מיטות ומזרונים בסגנונות עיצוביים שונים, מאפשר בחירה מבין ההיצע הרב בהתאם לצרכי העסק או הארגון. נציגי רשת חלומות ישמחו לייעץ לגבי הדגמים אשר יתאימו ביותר, הן מבחינת האספקטים הפונקציונליים והפרקטיים, והן העיצוביים והתדמיתיים. חלומות מציעה דגמי מיטות זוגיות, מיטות יחיד, מיטות חלום וחצי (רוחב 1.20 מ’), מיטות יהודיות ועוד. בנוסף, רשת חלומות מציעה ייצור מיטות בהזמנה אישית בהתאם לדרישות ולצרכי הלקוח. לדוגמא, ניתן לבחור את המידות הרצויות, צבע המיטות, להתאים למיטות ראש מיטה מעוצב ועוד. כמו כן, ניתן להזמין מזרונים אורטופדיים במידות שונות, בהתאם למיטות שנבחרו, כמו גם מוצרים נלווים נוספים דוגמת כריות אורטופדיות, שידות לחדר השינה ועוד.

רשת חלומות מעסיקה צוות מיומן ומכשור מתקדם, וביכולתה להציע ייצור ואספקה מהירים של מיטות ומזרונים בסיטונאות, ללא התפשרות על איכות המוצרים ורמת הגימור שלהם. באמצעות פס ייצור מדויק ומתקדם, רשת חלומות בונה מיטות יציבות וחזקות אשר איכותן מבטיחה עמידות ואריכות ימים, כמו גם תחזוקה קלה ופשוטה. חלומות מציעה את הפתרון המושלם, המשלב סטייל ואיכות, וכל זאת, במחירים אטרקטיביים. מחלקת שירות הלקוחות של הרשת תעמוד לשירותכם משלב הייעוץ והתכנון הראשוניים עד אספקת המוצרים, וגם לאחר מכן.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מזרן אורטופדי

מיטה זוגית מעץ מלא

מיטה זוגית עם ארגז מצעים – יתרונות ושיקולים ברכישת מיטה

× איך אנחנו יכולים לעזור?