מיטת ילדים – כיצד לבחור מיטה לילד ?

חלומות מיטות ומזרנים / מיטת ילדים – כיצד לבחור מיטה לילד ?

מיטת ילדים - מיטות בירושלים - חלומות
שנת לילה נוחה ואיכותית היא חשובה ביותר עבור התפתחות בריאה של הילד. לכן,  ישנו ערך רב בבחירה נכונה של מיטת ילדים. היות וילדים מתפתחים וגדלים בשנתם, חשוב לבחור מיטת ילדים יציבה ונוחה התואמת למידות הילד. כמו כן, מיטה נוחה תבטיח כי הילד יזכה לשינה איכותית ולא יהיה עייף לאורך היום, דבר אשר יכול להשפיע על מצבו הבריאותי, מצב הרוח ורמות הריכוז שלו.

סוגי מיטות ילדים

קיימים סוגים שונים של מיטות ילדים. המיטות נבדלות בחומר ממנו הן עשויות, במידותיהן, בעיצוב ובצבע שלהן ועוד. בנוסף למיטות ילדים סטנדרטיות, ישנן מיטות נפתחות המאפשרות אירוח חברים. כמו כן, ישנן מיטות המציעות חללי אחסון, אשר יעזרו לשמור על חדר ילדים נקי ומסודר. סוג מיטות ילדים נוסף הוא מיטות מעבר, המיועדות לגילאי שנתיים עד גילאי 6 או 7, ומקלות על הילד בשלב המעבר ממיטת תינוק למיטת ילדים.

מיטת ילדים – עיצוב

לאחר שוידאנו כי המיטה איכותית, הפן העיצובי מהווה גם הוא שיקול. כדאי לבחור במיטה בעלת עיצוב המתאים לעיצוב הכללי של החדר, אך רצוי שתהיה בסגנון ובצבעים שיאפשרו שימוש בה גם בטווח הרחוק. מיטת ילדים תשמש את הילד לעיתים גם כנער ועד לבגרותו. מומלץ לשתף את הילד בתהליך בחירת מיטת ילדים, ובכך ליצור אצלו תחושה טובה לגבי המיטה וחדר הילדים בכלל.

‘חלומות’, רשת מיטות ומזרונים מציעה מגוון דגמים של מיטות ילדים. כל מיטת ילדים מיוצרת לפי הזמנה, בהתאם לדגם, למידות ולצבע הנדרשים על ידי הלקוח. נשמח לייעץ לכם בבחירת מיטת ילדים וכן מזרן איכותי מתאים.

 

 

× איך אנחנו יכולים לעזור?