מיטת ילדים שתלווה את הילד לאורך שנים

חלומות מיטות ומזרנים / מיטת ילדים שתלווה את הילד לאורך שנים

מיטת ילדים - מיטות בירושלים - חלומותמיטת ילדים הינה בין האלמנטים הבולטים ביותר בחדר ילדים, במיוחד בחדרים קטנים. לכן, יש לה השפעה רבה על עיצוב החדר כולו. לרוב, הורים מבקשים לקנות מיטת ילדים אשר תשרת את הילד לאורך שנים. עם זאת, ככל שהילד גדל, הצרכים שלו וטעמו האישי משתנים, ועיצוב החדר שהתאים לו בהיותו בן 6, אינו מתאים עוד, לדוגמא, בהיותו בן 12.

בכדי שילדכם יוכל ליהנות ממיטתו לאורך שנים, ותוכלו לעצב מחדש את חדר הילדים, מבלי לרכוש מיטה חדשה בכל שנתיים או שלוש, להלן כמה טיפים:

איכות המיטה

דאגו לקנות מיטת ילדים חזקה ועמידה. מיטת ילדים באיכות גבוהה תחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר מיטה חלשה שלא בנויה טוב. מיטת ילדים מעץ מלא תחזיק מעמד לאורך שנים. מעבר לעמידות הרהיט, מומלץ שהרהיטים בחדר הילדים, ובייחוד המיטה, יהיו מחומריים טבעיים דוגמת עץ, הבריאים יותר לילד.

סגנון המיטה

בכדי שהמיטה תשרת את הילד לטווח הרחוק, כדאי לבחור במיטה בעיצוב קלאסי. הימנעו מרכישת מיטות דוגמת מיטת מכונית. מיטה הבנויה בצורה מיוחדת כזו יכולה למצוא חן בעיני ילדיכם כיום, אך יתכן מאד שלא יאהב אותה בעוד כמה שנים. מאותה סיבה, כדאי לבחור מיטות ילדים ללא ציורים או קישוטים ילדותיים, אלא אם כן מדובר בקישוטים הניתנים להסרה ולעדכון.
חשוב לבחור מיטה עם עיצוב שיתאים לילד גם כשיגדל, מיטת ילדים בעיצוב קלאסי ובצבע ניטרליי כגון שמנת, אופוויט, מוקה וכו’. ניתן להוסיף צבעוניות וסגנון ייחודיים בחדר באמצעות בחירת מצעים מיוחדים וכריות צבעוניים, שטיח ואביזרים נוספים לחדר, אותם יהיה קל וזול יחסית להחליף.
אלמנט נוסף שיכול להשפיע על מראה החדר והאווירה בו הוא צבע קירות החדר. מומלץ לצבוע את קירות חדר הילדים בצבעים ניטראליים, אשר ישרו אווירה נעימה ושלווה בחדר. צבעים כאלו, יאפשרו שינוי של עיצוב החדר בקלות, שכן ניתן יהיה להוסיף צבע וסגנון באמצעות תליית תמונות מיוחדות, ובעזרת יתר האביזרים בחדר. במידה ותרצו בכל זאת לשנות את צבע הקירות, כדאי לצבוע רק קיר אחד בצבע יותר ‘נועז’, בכדי לא ליצור מראה עמוס מדי. אפשרות נוספת היא הדבקת טפט צבעוני על אחד הקירות. לרוב, הקיר אשר יינתן לו מראה שונה יהיה זה אליו צמוד ראש המיטה.  

מיקום מיטת ילדים בחדר

בחדר שחללו מלבני כדאי למקם את המיטה בחלק הצר יותר. כך יישאר יותר חלל פנוי בחדר עבור יתר הרהיטים וחללי האחסון, וכן חלל פנוי שיוכל לנצל הילד למשחק. במידה והחדר גדול יחסית, ניתן לשקול שינוי של מיקום המיטה ויתר הרהיטים אחת לתקופה כחלק מעיצוב מחדש של החדר.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

אחריות על מזרן אורטופדי

מיטת נוער נפתחת

ספת ספר

 

× איך אנחנו יכולים לעזור?