מיטת נוער נפתחת לחדר שינה משותף

חלומות מיטות ומזרנים / מיטת נוער נפתחת לחדר שינה משותף

פמיטת נוער נפתחתעמים רבות ילדים ואף בני נוער חולקים חדר שינה. בעוד משפחות מסוימות רואות בכך אילוץ שנוצר כתוצאה מגודל הדירה אותה ביכולתם לשכור כלכלית, משפחות רבות בוחרות בכך מתוך רצון ליצור קשר עמוק חיובי בין הילדים, ולעיתים אף הילדים יבקשו לחלוק יחד חדר שינה.

תהיה הסיבה אשר תהיה, לרוב, הצבת שתיים או אף שלוש מיטות באותו חדר שינה יכולה להוות אתגר שכן הדבר לא יותיר מספיק חלל בחדר. פתרון מיטבי עבור חדר שינה משותף יהיה מיטת נוער נפתחת. מיטת נוער נפתחת תתפוס מצד אחד שטח של מיטת יחיד כאשר היא סגורה, וכך תאפשר במהלך היום ליהנות ממרחב פנוי בחדר. מצד שני, בשעות הערב, ניתן יהיה לפתוח אותה כשתי מיטות יחיד או להצמידן וליצור מיטה במידות של מיטה זוגית. חשוב לדעת שבמידה והחדר משרת שלושה ילדים או שרוצים להשאיר אופציה לאירוח חבר, קיימים גם דגמי מיטה נפתחת משולשת, כלומר מיטה שנפתחת ל-3 מיטות נפרדות. בחדרים אשר משרתים 4 ילדים ויותר, ניתן כמובן להציב מספר מיטות נפתחות.

בניגוד למיטת קומותיים, מיטת נוער נפתחת משאירה גם חלל פנוי בגובה, אותו ניתן לנצל למדפים אשר ייצרו חלל אחסון נוסף או לתליית תמונות או צביעה אומנותית, לדוגמה, שיוסיפו למראה החדר ויביאו לידי ביטוי את אופי הילדים.

מיטת נוער נפתחת עם מזרן אורטופדי

חשוב מאד לבחור מיטת נוער נפתחת עם מזרן אורטופדי כדי לשמור על בריאות הילדים, למנוע היווצרות כאבי גב ושרירים ולאפשר להם מנוחה איכותית שתאפשר להם לקום רעננים ומלאי אנרגיות.

כאשר המזרן אינו מתאים עצמו לגוף הילד, הוא אינו מספק את התמיכה הנכונה לגוף, בטווח הקצר הדבר עלול להתבטא בשינה חסרת מנוחה ומיחושים. בטווח הארוך הדבר עלול לגרום לבעיות בריאותיות פיזיות. חשוב לזכור כי השינה מהווה אלמנט חשוב בהתפתחות התקינה של הילד. על כן, חשוב להקפיד על מזרן אורטופדי גם במיטת נוער נפתחת, ובכך תוכלו לוודא כי לא רק מצאתם את הפתרון היעיל ביותר לחדר הילדים מבחינה פונקציונלית, אלא גם את הבריא והטוב ביותר לטווח הארוך. מזרן אורטופדי הינה השקעה משתלמת כאשר מסתכלים לטווח הארוך, ובסופו של יום, לא ניתן לשים מחיר על בריאות.

מיטת נוער נפתחת לחדר שינה המשרת ילד אחד

מיטת נוער נפתחת יכולה להיות הבחירה המיטבית גם כאשר מדובר על חדר שמשרת ילד או ילדה אחת בלבד. מיטה נפתחת תספק את הפתרון הטוב ביותר אם מדובר בחדר שינה קטן, וגם בחדר שינה בעל מידות סטנדרטיות תאפשר הותרת חלל פנוי רב יותר שיאפשר תנועה נוחה בחדר והרגשת מרחב, למרות הצבת רהיטים נוספים כמו ארונות, שולחן כתיבה ועוד. כמו כן, פעמים רבות חברים מבקשים לישון אחד אצל השני, וכך מיטה נפתחת יכולה לשרת יותר מילד אחד.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

ספות נוער נפתחות

מיטת נוער עם ארגז מצעים

מיטת נוער מרופדת

× איך אנחנו יכולים לעזור?