מה כדאי לקנות לילד המתבגר: מיטת נוער, ספת נוער או מיטה זוגית?

חלומות מיטות ומזרנים / מה כדאי לקנות לילד המתבגר: מיטת נוער, ספת נוער או מיטה זוגית?

מיטת נוערמעצבים חדר שינה לבני נוער? מתלבטים איזו מיטה לקנות? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מורחב אודות דגמי המיטה השונים המיועדים לחדרי בני נוער ומתבגרים ואודות אופן הבחירה באחת מהן.

מיטות לבני נוער – כל האפשרויות

בשנים האחרונות הולך וגדל היצע המיטות המיועדות לחדרי ילדים ובני נוער. מיטות אלו נבדלות בחומרי הגלם מהן הן בנויות, והן מגיעות במבחר גדלים, עיצובים וצבעים. בין המיטות העומדות לרשותכם לחדרי ילדים ובני נוער תמצאו מיטות יחיד, מיטות נוער ברוחב שבין מיטת יחיד ומיטה זוגית (רוחב 1.20 מ’), ספות נוער, מיטות זוגיות ועוד. כמו כן, מתוך הבנת הצרכים הפונקציונליים של המשפחה בין הדגמים המיועדים לילדים ונוער תמצאו גם מיטות נפתחות באופן ידני או חשמלי.

כיצד בוחרים מיטת נוער ?

השיקול המרכזי אשר אמור להנחות אתכם בכל הנוגע להליך בחירת מיטה לילד או לילדה המתבגרים שלכם צריך להיות בראש ובראשונה הנוחות שלהם. חשוב שלא להתפשר על איכות המיטה וכן מזרן, בייחוד בשנים קריטיות של גדילתם להבטחת שינה איכותית ושמירה על בריאותם.

שיקול נוסף בבחירת המיטה יהיה גודל החדר בו אתם מתכננים להציב את המיטה. במידה ומדובר בחדר קטן מימדים מומלץ לשקול רכישה של ספת נוער מתקפלת או מיטה שבין מיטת יחיד למיטה זוגית. אלו יאפשרו תנועה קלה ונוחה בחדר במהלך היום. כמו כן כדאי לבחור בדגם מיטה עם ארגז מצעים כדי להוסיף אפשרות נוספת לשטח אחסון בחדר קטן ממילא שלא מאפשר הצבת ארון גדול. במידה ומדובר בחדר שינה גדול ומרווח, מומלץ לרכוש מיטה זוגית.

אם החלטתם לרכוש מיטה חלום וחצי, או מיטה זוגית, הקפידו גם על רכישת מזרון איכותי ווודאו שהוא מתאים במידותיו למיטה. בעבר דגמי מיטה ברוחב שבין מיטת יחיד למיטה זוגית שהוצעו לרכישה בחנויות ורשתות ריהוט היו של מיטות שהמזרן כבר משולב בהן, בסגנון של ספת נוער, כך שהיה קשה לבחור את איכות המזרן ודרגת הקושי. כיום תוכלו להזמין ברשת חלומות כל מיטה בדגמי מיטת חלום וחצי (רוחב 1.20 מ’), ולבחור את המזרן בנפרד, כך שהתאמת המזרן לנער/ה תהיה מדויקת יותר. התאמת המזרן תיעשה תוך התייחסות לנתונים אישיים כגון גובה, משקל, תנוחת שינה ונוחות אישית. אם החלטתם לרכוש ספת נוער וודאו כי המזרן שלה עשוי חומרי גלם איכותיים והוא נוח הן לישיבה והן לשכיבה. מזרן אורטופדי יעניק תמיכה נכונה הנחוצה להתפתחות התקינה במהלך גיל הנעורים ויאפשר לילד/ה שינה נעימה ורציפה לאורך הלילה.

מיטות במבצע – זה טוב או רע?

כיום, התחרות בין יצרני המיטות לבני נוער ובין החנויות המתמחות במכירת מערכות שינה לבני נוער, מעמידה לרשותכם מגוון נרחב של מיטות במבצע לצד מיטות ברמות מחיר משתנות. בבואכם לרכוש מיטות במבצע או מיטות זולות במיוחד, וודאו כי המחיר האטרקטיבי אינו בא על חשבון איכות המיטה, חוזקה, עמידותה והנוחות שהיא יכולה לספק לילד/ה.

מעבר לכל מה שנכתב מעלה, לפני רכישת מיטה לנער או לנערה יש לוודא שהמיטה תוכל לשמש אותם לאורך כל תקופת גיל ההתבגרות שכן אין מדובר ברכישה שעורכים לעיתים קרובות.     

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מיטה זוגית מעץ מלא

מיטת נוער היי רייזר

מיטת נוער נפתחת לחדר שינה משותף

× איך אנחנו יכולים לעזור?