עיצוב חדר שינה בסגנון ניטראלי

חלומות מיטות ומזרנים / עיצוב חדר שינה בסגנון ניטראלי
מיטה זוגית דגם קרמבו

עיצוב חדר שינה בסגנון ניטראלי לא חייב להיות משעמם… התרחקו מהצבעים החמים כמו אדום, כתום וצהוב, ודלגו על גווני ירוק, כחול וסגול, ותיכנסו לעולם העיצוב בסגנון ניטראלי. גוונים ניטראליים כמו חום, אפור, שחור ולבן אהובים משום שהם מספקים הרגשה של ביטחון ורוגע לצד ורסטיליות, וניתן ‘לשחק’ איתם יחד עם צבעים אחרים. בדיוק מאותן סיבות, יש שפחות מתלהבים מעיצוב ניטראלי שנחשב “בטוח מדי”, משעמם ולא מלהיב.

למעשה, שימוש בצבעים ניטראליים יכול לספק לנו חדר שינה יפהפה עם מראה אלגנטי ודרמטי, ואפילו עם ניגודים בולטים אם עושים זאת נכון. עיצוב ניטראלי אין משמעו התפשרות על חדר שינה משעמם.

ניגודיות גבוהה

שימוש בצבעים עזים או גוונים כמו כחול, אדום וירוק אינו הדרך היחידה ליצור חדר שינה בעל מראה דרמטי וניגודיות גבוהה בצבעוניות שלו. בחירה נכונה בצבעים ניטראליים יכולה לספק גם היא את האפקט הרצוי. לדוגמה, ניתן לבחור מיטה זוגית בצבעים כמו חום שוקולד או אפור פחם ולהעניק ניגודיות עם בדים בצבעי שמנת. כך תשיגו מראה דרמטי ורומנטי ללא שימוש בצבעי בסיס עזים.

מיטה זוגית דגם קרמבו

מיטה זוגית דגם קרמבו

חדר שינה נקי ומרגיע

סגנון העיצוב המינימליסטי נקי מבלגן ורהיטים מיותרים, וכך מעניק תחושה רצויה של רוגע בחדר השינה. למרות שלרוב הסגנון הזה משויך לצבעים כמו שחור, אפור ולבן, שימוש בגווני אדמה יעבוד גם כן ליצירת סגנון זה ויוסיף תחושת חמימות. סגנון מינימליסטי לא צריך להיות ללא אופי או סטייל. הוסיפו נגיעות אישיות על ידי בחירת התאורה, אביזרי נוי ופריטי ריהוט שישרו תחושה חמה יותר ולא סטרילית.

צביעת הקירות

במידה ואתם מחפשים דרך קלה להוסיף עניין בחדר שינה ניטראלי, תוכלו לעשות זאת באמצעות הקירות. צבע אחיד הוא צפוי ובטוח, אבל אם אתם רוצים להוסיף עניין, שקלו צביעת הקירות בפסי צבע מנוגדים, הוספת נקודות צבע או צורות גיאומטריות. אם אתם חוששים מכך, שקלו הזמנת ראש מיטה מרופד, גדול ודומיננטי, אשר ייצור את האפקט הרצוי מאחורי המיטה. ראש מיטה עם הדפס מעניין יתפוס את העין ויספק את אפקט ה’וואו’.

מיטה זוגית עם ראש מיטה מרופד - דגם טוקיו

מיטה זוגית עם ראש מיטה מרופד – דגם טוקיו

שילוב סגנונות

סגנון ניטראלי וסגנון כפרי הולכים טוב יחד, ושילוב של שניהם יוצר משהו מיוחד. המראה הכפרי החמים המשלב עץ משתלב עם הסגנון הניטראלי העדין והאלגנטי. המראה הכפרי המודרני משלב ישן עם חדש ללוק מרענן שמזמין אתכם להיכנס, לנוח מתלאות היום ולהתמתח למנוחה מתבקשת. לדוגמה, שלבו בחדר השינה מיטה זוגית מעץ מלא במראה טבעי עם אלמנטים אחרים מודרניים. להוספת יוקרה, שלבו נגיעות של נצנוץ על ידי מראות ותאורת זכוכית וקריסטל, בדים מבריקים כמו סאטן לכיסוי מיטה וכו’, אך כדי להימנע ממראה מצועצע, אל תגזימו בכך.

הדפסים

טריק עיצובי נוסף ל’החייאת’ חדר שינה ניטראלי הוא שימוש בהדפסים. שלבו מגוון הדפסים בגדלים שונים – מגדולים ועד קטנים בגוונים ניטראליים, כך שישתלבו טוב יחד. שקלו שילוב של עיצובים שונים כמו הדפסים פרחוניים לצד הדפסים גיאומטריים.

מיטת אפיריון

מיטת אפיריון

חדר שינה רומנטי

חדר שנה רומנטי לא חייב להיות בגווני ורוד או אדום. למעשה, צבעים ניטראליים רכים כמו בז’, שמנת או אפרסק יעניקו אווירה רומנטית יותר. השתמשו בבדים רכים בחלל החדר עם נגיעות של זהב, זכוכית וקריסטל. מיטת אפיריון מעץ עם בדים רכים תספק מראה דרמטי ורומנטי. 

טקסטורות

שימוש נכון בטקסטורות חשוב בכל חדר שינה, אבל בחדר שינה בו לוח הצבעים מוגבל, זה חשוב עוד יותר. בחדר שינה בו הצבעים יהיו פחות אלו שמוסיפים עניין וניגוד, הטקסטורות יעשו זאת. למרבה המזל, הוספת טקסטורות שונות לחדר השינה היא משימה קלה. מגוון כריות נוי ושמיכות, רהיטים במראה מחוספס, שטיחים, טפטים – כל אלו הם דוגמאות לאופציות להוספת טקסטורות בחדר השינה.

× איך אנחנו יכולים לעזור?