עיצוב חדר שינה בשחור לבן

חלומות מיטות ומזרנים / עיצוב חדר שינה בשחור לבן

מיטה זוגית דגם בומרנג מחפשים רעיון מקורי לעיצוב חדר השינה שלכם? עיצוב חדר שינה בשחור לבן היא אופציה ייחודית ונועזת, המשווה לחדר השינה שלכם מראה קסום וחלומי. משחק הצבעים בין השחור לבין הלבן יוצר אפקט דרמטי ואלגנטי, והופך את חדר השינה לחלל מעוצב שכיף לחזור אליו הביתה בתום יום עבודה. אפשר בכמה דרכים פשוטות להשיג את אפקט השחור לבן, החל מבחירת הריהוט ופריטי הטקסטיל, דרך הריצוף ואפילו באמצעות הדבקת טפט על קיר מלא או חלקי. מומלץ לתכנן את עיצוב חדר השינה מראש, ולהזמין ראשית את הריהוט הנמצא בו כגון מיטה, ארונות, שידות חדר שינה וכו’ בצבעי שחור לבן. בדרך זו יש לכם בסיס למראה המבוקש, ועליו אפשר להוסיף אלמנטים נוספים.

חדר שינה מעוצב

חדר שינה הוא המפלט שלנו מחיי היום יום העמוסים. זהו המקום שבו אפשר להתרווח ולצפות בטלוויזיה, להתעדכן באירועי היום, להירגע בקריאת ספר, לשוחח עם בן או בת הזוג ולישון שנת לילה ערבה. חדר שינה מושקע ומתוכנן בקפידה, הוא ערובה לחיוניות ורעננות ולתפקוד מלא ביום-יום.

אנשים נוהגים לעצב את חדר השינה שלהם לפי טעמם, החל מחדר שינה בסגנון כפרי ועד לחדר שינה מודרני, שבו שולט צבע מונוכרומטי או שילובי צבעים המשדרים אלגנטיות וניקיון. עיצוב חדר שינה בשחור לבן, הוא אופציה מעולה למי שאוהב מראה אורבני ומתוחכם, ואפשר להשיגו בכמה דרכים. אפשר כמובן להיעזר במעצבת פנים שתתכנן את עיצוב חדר השינה מראשיתו, אבל אפשר גם בכמה צעדים פשוטים להשיג בעצמכם את המראה המבוקש.

טיפים לעיצוב חדר שינה בשחור לבן

להלן כמה טיפים פשוטים שבעזרתם אפשר לעצב חדר שינה בשחור לבן, שיקנה לחדר שלכם מראה זוהר ומעודכן:

  • ריצוף – הריצוף הוא אחת הדרכים היעילות להשגת מראה אלגנטי, שכן אפשר לרצף את הרצפה בסגנון לוח שח מט בשחור לבן. המראה המתקבל מרהיב ומסוגנן, וכן משווה לו מראה של חלל גדול יותר. 
  • מצעים – המשחק עם מצעים בצבעים שחור לבן על גבי מיטה זוגית, הוא דרך קלה להשגת המראה המבוקש. אפשרות נוספת היא להניח על גבי המיטה כיסוי מיטה בצבע שחור וכריות בצבע לבן או להיפך. 
  • טפט מפוספס – אפקט מדהים מתקבל על ידי הדבקת טפט על גבי קיר מלא או חלקי בדוגמה מפוספסת בשחור לבן. הדבר משדרג כל חדר שינה ומקנה לו מראה מהודר. 
  • ריהוט – בחדר שינה יש כמה רהיטים בסיסיים, בראשם המיטה, הרהיט הדומיננטי ביותר. בחירת מיטה עם מסגרת לבנה או שחורה תתאים כמובן לעיצוב חדר שינה בשחור-לבן. כיום ניתן אף לרכוש מיטות מעוצבות בעלות ראשי מיטה מיוחדים בשחור-לבן שישתלבו בסגנון העיצובי. חלומות מציעה מגוון דגמים בלעדיים מסוג זה. מיטה זוגית דגם זברה תעניק למראה החדר פן שובב וחייתי. גם בעוד דגמים אחרים כמו מיטה זוגית דגם חרמון או מיטה זוגית דגם בומרנג מתאפיינים בקווים ישרים, נקיים וגיאומטריים. אלו הן כמובן רק מספר קטן של דוגמאות מתוך מגוון דגמים ייחודיים מבית חלומות שיכולים להשתלב בחדר שינה בעיצוב שחור-לבן. רהיטים נוספים כגון שידות חדר שינה, ארון בגדים וכו’ צריכים להיות גם הן בצבעים הללו. המשחק בצבעים בין כל האלמנטים הללו, וחלוקת צבעי הרהיטים בין שחור ולבן, היא אחד הטיפים המרכזיים לעיצוב בסגנון זה.

האפקט המתקבל מהמשחק בין כל האלמנטים הללו הוא דרמטי, והשילוב בין מצעים, טפט, רהיטים בצבעים הנכונים והוספת אלמנטים נוספים בצבעים שחור או לבון כגון כיסוי מיטה, שטיח או מסגרות תמונות, יהפכו כל חדר שינה ליחיד במינו.

אנו מזמינים אתכם להגיע לאולמות התצוגה בסניפי חברת חלומות ולהתרשם ממגוון הריהוט שאנו מציעים לחדרי שינה, כגון מיטות זוגיות, מיטות נוער, מיטות חלום וחצי (רוחב 1.20 מ’), ספות נוער, מיטות ילדים, ספות נפתחות לאירוח, שידות חדר שינה, מזרונים אורטופדיים, כריות אורטופדיות ועוד. ניתן לבחור את דגם המיטה הרצוי, צבע המיטה וכן מידותיה, ראש מיטה בעיצוב הרצוי, מזרון תואם, שידות תואמות ועוד. כך תבטיחו שתעניקו לחדר השינה שלכם את האפקט המבוקש. ניתן להתרשם מהמגוון הגדול ולרכוש מוצרים גם באתר האינטרנט שלנו ולהתייעץ איתנו טלפונית לגבי המוצרים בכדי להבטיח שתיהנו מחדר השינה המושלם עבורכם.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מהו מזרן אורטופדי

מיטה זוגית מעץ מלא

מיטת נוער היי רייזר

× איך אנחנו יכולים לעזור?