עיצוב חדר שינה גדול

חלומות מיטות ומזרנים / עיצוב חדר שינה גדול
עיצוב חדר שינה גדול

עיצוב חדר השינה מושפע באופן משמעותי ממידות החדר, לכן, השיקולים והאפשרויות בעת עיצוב חדר שינה גדול שונים מאלו של חדר שינה קטן. מבחינות מסוימות, עיצוב חדר שינה גדול קל יותר מעיצוב חדר קטן שכן המרחב מאפשר יותר חופש פעולה. מצד שני, ישנם גם כמה דברים שיש לתת עליהם את הדעת כדי לא ליצור חדר קר ולא מזמין.

בחירת רהיטים מתאימים – מיטה זוגית, ארונות וכו’

מיטה זוגית

כדי שחדר שינה גדול לא ירגיש כמו חלל ריק או לחילופין חדר צפוף ועמוס, יש להשקיע מחשבה בעיצוב נכון שלו. אחד האלמנטים הדומיננטיים בכל חדר שינה הוא פריטי הריהוט – מיטה זוגית, ארונות, שידות ועוד. חשוב לבחור רהיטים בגודל ועיצוב מתאים כדי ליצור חדר שינה נוח, נעים ומזמין.

חדר שינה גדול מצריך רהיטים גדולים. רהיטים קטנים מדי עלולים לגרום לחלל חדר השינה להיראות כמו בית בובות… בחרו רהיטים גדולים ובעלי נוכחות כדי “למלא” את חלל החדר, אך מצד שני, וודאו שאינכם מעמיסים מדי על החדר ויוצרים הרגשת צפיפות.

מיטה זוגית עם נוכחות

פריטי ריהוט גבוהים מושכים את העיניים למעלה וגורמים לחדר שינה גדול במיוחד להיראות פרופורציונלי. הדבר נכון על אחת כמה וכמה אם מדובר על חדר שינה בעל תקרה גבוהה. מיטת אפיריון תעניק לחדר השינה מראה יוקרתי ורומנטי. אפשרות נוספת היא מיטה זוגית עם ראש מיטה, שיעניק לה גובה נוסף, ויוסיף גם הוא ערך מוסף למראה המעוצב של חדר השינה.

מומלץ לשלב בחדר שינה גדול פריטי ריהוט בעלי צבעים כהים עשירים, בין אם הדבר יתבטא במיטה, בארונות, בשידות וכדומה, שכן פריטים בהירים ‘יחזירו’ את האור, ויצרו אשליה של חדר גדול עוד יותר ממה שהינו גם כך.

הצבת רהיטים ופריטים בחלל החדר

אחד היתרונות שבחדר שינה גדול הוא החופש ומגוון אפשרויות הצבת הרהיטים בחלל. לדוגמה, בחדר שינה גדול אפשר להרחיק את הרהיטים מהקירות. הצבת מיטה זוגית במרכז חדר השינה תיצור מראה ייחודי ומרשים. הרחקת רהיטים מהקירות תעזור גם למנוע שטח רצפה ריק רב מדי.

אפשרות נוספת שאינה קיימת בחדרי שינה קטנים היא הצבת אזור ישיבה. הצבת שזלונג או זוג כורסאות נוחות תהפוך את חדר השינה שלכם לאזור מנוחה ורגיעה מזמין ומפנק. עם זאת, יש להקפיד שלא להתרגל ‘לזרוק’ על הכורסאות פריטי ביגוד במקום לסדרם במקומם וליצור בלאגן וחוסר סדר בחדר השינה.

בתהליך עיצוב חדר שינה גדול הימנעו מהשארת קירות עירומים שישרו בחדר אווירה של ריקנות. מלאו קיר גדול עם פריט דוגמת יצירת אומנות גדולה. לדוגמה, צילום שחור-לבן גדול מידה יעניק לחדר השינה מראה יוקרתי מודרני. לחילופין, תוכלו להציב מספר יצירות אומנות קטנות יותר ממוסגרות זו לצד זו כדי למלא את הקיר.

חדר השינה הזוגי צריך לקלוע לטעם שני בני הזוג וכן לשרת את שניהם בצורה הטובה ביותר. חדר שינה גדול מספק הזדמנות להציב שתי שידות חדר שינה ואף שני ארונות, כך שכל אחד מבני הזוג יוכל ליהנות מחלל משלו לאחסון פריטי ביגוד ועוד. פריטים אלו אינם חייבים להיות זהים. אדרבא, זוהי ההזדמנות של כל אחד מבני הזוג להביא לידי ביטוי את הטעם האישי שלו.

מזרן אורטופדי לפינוק מושלם בחדר השינה

בסופו של יום, לא רק המראה של חדר השינה ייקבע את המידה בה חדר השינה יהיה מזמין. בכדי שבאמת תיהנו לשהות בחדר השינה גם במהלך היום, ותיהנו משינה מפנקת בלילה, חשוב שחדר השינה יהיה נוח. בחרו מיטה טובה וחזקה, והשקיעו ברכישת מזרן אורטופדי איכותי לנוחות מקסימלית. מזרן אורטופדי יספק לגופכם תמיכה מיטבית, כך שתיהנו לשכב על המיטה, לקרוא ספר או לצפות בטלויזיה או סתם להתכרבל יחד. הודות לתכונות המזרן שמתאים עצמו לגופכם, תתעוררו בכל בוקר מלאי אנרגיה ומרץ ליום החדש.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מהו מזרן אורטופדי

מיטה זוגית – רמת הגימור

מיטת נוער נפתחת

× איך אנחנו יכולים לעזור?