עיצוב חדר שינה מודרני

חלומות מיטות ומזרנים / עיצוב חדר שינה מודרני

מיטה זוגית - עיצוב חדר שינה מודרנילכל זוג אופי ייחודי משלו. חדר שינה אשר יבטא אותו ויעוצב בהתאם לסגנון ולטעם של בני הזוג ישרת אותם בצורה הטובה ביותר הודות לאווירה הנעימה שישרה. חדר שינה בסגנון מודרני הינו בעל חזות מינימליסטית. הוא מתאפיין בפריטי ריהוט מעטים אך בעלי מראה דומיננטי. חדר שינה מודרני ישדר פונקציונליות, ולכן ישדר סדר וניקיון, ויעוצב כחלל מרווח ומואר.

מיטה זוגית בעיצוב מודרני

מיטה זוגית היא מרכז חדר השינה. מיטה זוגית מעוצבת בקווים נקיים ופשוטים תתאים לחדר בעיצוב מודרני. מיטה זוגית נמוכה או מיטה זוגית מרחפת ייצרו תחושה של קלילות ואווריריות. מיטה מרחפת, בה רגלי המיטה מוכנסות מעט פנימה, תורמת גם למראה נקי ועדכני של חדר השינה. שידות מרחפות, התלויות על הקיר משני צידיה של מיטה זוגית ללא ספק ידגישו רושם זה.

גוונים מנוגדים ייצרו מראה דרמטי. לכן, מיטה זוגית בצבע בהיר, כגון לבן, מוקה בהיר וכדומה, תתאים לחדר שינה שקירותיו ייצבעו בגוונים חזקים. לעומת זאת, עבור חדר שינה שקירותיו בהירים, כדאי לבחור מיטה זוגית בצבעים עזים. עם זאת, ניתן לבחור מיטה זוגית בצבעים בהירים גם לחדר שקירותיו בהירים, ולהוסיף צבעוניות ומראה דרמטי לדוגמא על ידי בחירת ראש מיטה מרופד בעל צבע דומיננטי, או בחירת כריות או מצעים בגוונים כגון כתום או ירוק. אפשרות נוספת אשר תתאים לעיצוב חדר שינה מודרני היא בחירת מיטה זוגית בעלת עיצוב נקי ומצעי כותנה בהדפסים גיאומטריים או הדפסי רטרו. ניתן לבחור טפטים בהדפסים דומים או תמונות המשדרות אווירה זהה. חדר שינה מודרני כאמור לא יהיה עמוס בפריטים, אך חשוב להוסיף לו אופי על ידי בחירת מספר אביזרים מיוחדים, דוגמת אגרטל בעל מבנה גיאומטרי ייחודי או מראה בעלת צורה מיוחדת.

מיטה זוגית עם ארגז מצעים – פתרון אחסון

חדר שינה מודרני מתאפיין כאמור במראה נקי ולכן חשוב בו נושא האחסון. מומלץ לתכנן מראש מקומות אחסון נוחים עבור כל החפצים הדרושים במגירות וארונות סגורים. עבור חדרים קטנים כדאי לשקול רכישת מיטה זוגית עם ארגז מצעים. תאורה נסתרת מתוחכמת תעזור ליצירת מראה מודרני בחדר השינה. ניתן “להחביא” את התאורה בתוך פריטי ריהוט או לבחור מנורות בעיצוב מעניין שיונחו על שידות חדר שינה תואמות למיטה הזוגית שנבחרה או יעמדו לצד המיטה.

רשת חלומות הינה חברה ותיקה, המתמחה שנים רבות בייצור ושיווק של מיטות, מזרונים אורטופדים, שידות ומוצרים נוספים לחדר השינה. ‘חלומות’ מציעה מגוון רחב של דגמי מיטות זוגיות, ומאפשרת לכם לבחור את מיטה זוגית אידיאלית עבורכם על ידי בחירת דגם המיטה, גודלה וצבעה, כך שתתאים לעיצוב חדר השינה שבחרתם. 

 

 

× איך אנחנו יכולים לעזור?