עיצוב חדר שינה מפנק ופונקציונלי גם במהלך היום

חלומות מיטות ומזרנים / עיצוב חדר שינה מפנק ופונקציונלי גם במהלך היום
עיצוב חדר שינה

כאשר אנו חושבים על ריהוט לחדר שינה, כמובן שראשית נחשוב על מיטה זוגית ועל ארונות לביגוד ולמצעים. בהקשר של חדר שינה מעוצב ומפנק רבים יתייחסו לחשיבות של מזרן אורטופדי איכותי שיספק תמיכה נכונה לגוף ויאפשר שינה טובה ונעימה, לרכישת שידות תואמות לחדר השינה, וילונות יפים וכו’.

חדר השינה שלנו הוא החדר בו מתחיל ומסתיים היום שלנו, אך כיום הם אינם משרתים אותנו רק לשינה. חדרי שינה, ובעיקר חדרי שינה גדולים הופכים למקום של מפלט והירגעות מסדר היום העמוס והמתחים שמאפיינים את חיי היום-יום של רבים מאיתנו. ככל שחדר השינה גדול יותר, באופן טבעי נפתחות בפנינו אפשרויות עיצוב רבות יותר. אם לרשותכם חדר שינה גדול ואתם מעוניינים ברעיונות מיוחדים לשדרוג חדר השינה, המאמר הזה הוא בשבילכם.

חדר שינה אקלקטי

הטרנד העכשווי בתחום ריהוט חדרי השינה מתרחק מהנוסחה הסטנדרטית של מיטה, שידות חדר שינה המוצבות משני צידי המיטה וארוניות בסגנון עיצובי זהה. כיום רבים מעדיפים ליצור אמירה ייחודית על ידי שילובים מעניינים של פריטים שונים בסגנון שלהם, בין אם מדובר על ריהוט, צבעי הקירות, טקסטיל (מצעים, וילונות וכו’) או אביזרי נוי.

חדרי שינה גדולים מאפשרים הוספת פריטי ריהוט נוספים. אנשים אשר מבלים זמן בחדר השינה גם במהלך היום או מבקשים להתפנק בערב לפני השינה, מוסיפים רהיטים שגם משדרגים את החדר מבחינה עיצובית אך גם פונקציונליים. בין אלו ניתן למנות רהיטים ארוניות, שידות ותיבות לאחסון פריטי ביגוד שמוסיפים יופי לחדר אך גם חללי אחסון נדרשים.

אם אתם אוהבים לקרוא בחדר השינה, שקלו ליצור תנאים מפנקים בחדר השינה להתרווחות וקריאה. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של דגמי מיטות זוגיות עם ראש מיטה גבוה כך שתוכלו למצוא מיטה בסגנון עיצובי המועדף עליכם שתאפשר לכם לקרוא בישיבה על המיטה במקום בזויות שונות בשכיבה שאינן תמיד נוחות. גם בהקשר זה, כריות ושמיכות מפנקות ישדרגו את החוויה. בחדר שינה גדול אפשר לשקול הצבת כורסא מפנקת או שזנלונג ולצידם שולחן קפה ומנורת רצפה שיהוו בנוסף לפינה פונקציונלית גם תוספת מושלמת למראה חדר השינה.

כיום רבים הופכים את חדר השינה לסוג של סלון שני בבית, ויוצרים הרגשה של סוויטה מפנקת על ידי הצבת פריטי ריהוט סלוניים בחדר השינה. הוספת רהיטי סלון כמו ספות וכורסאות אוטומטית משדרגת את חדר השינה והתפקיד שהוא משרת.

אביזרים כמו כריות, כיסויי מיטה ושמיכות יוקרתיות תורמים ליצירת חדר שנעים ונוח לשהות בו. בבחירת בדים, אביזרים או צבעי קירות, בחרו גוונים שמשקפים את הסגנון האישי שלכם. חשבו אילו צבעים נראים טוב עליכם ואילו צבעי בגדים אתם בד”כ לובשים.

שילובים אקלקטיים של סגנונות עיצוב עכשוויים עם פרטים קלאסיים עשירים משרתים לא רק ליצירת המפלט הרומנטי המושלם אלא גם ליצירת חלל מגורים עם פונקציונליות זהה לזו שעד היום היתה שמורה רק לסלון בבית. כדי ליצור את המפלט האישי המושלם, הקיפו את עצמכם בתמונות של חברים ומשפחה, מקומות אהובים עליכם, פריטי אומנות שאתם אוהבים ובעלי משמעות מיוחדת עבורכם.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מהו מזרן אורטופדי

ריהוט חדר שינה מעץ מלא

חדר שינה בסגנון כפרי

× איך אנחנו יכולים לעזור?