עיצוב חדר שינה רומנטי

חלומות מיטות ומזרנים / עיצוב חדר שינה רומנטי

מיטה זוגית - עיצוב חדר שינה רומנטיכאשר חושבים על חדר שינה רומנטי, לרוב אנו מדמיינים חדר שינה מעוצב בצבעים רכים, מיטה זוגית גדולה ומפנקת במרכז החדר, וילונות לבנים וכו’. בראש ובראשונה, בכדי שחדר שינה ישרה תחושה רומנטית, עליו להיות נוח ונעים עבור השוהים בו.

מיטה זוגית בעיצוב רומנטי

מיטה זוגית, גדולה ונוחה עבור שני בני הזוג תעזור ליצירת האווירה בחדר. מיטה זוגית בעיצוב רומנטי יכולה להיות מיטה זוגית מעץ בצבעים טבעיים או בצבעים כגון לבן או שמנת. מיטה זוגית בעלת ראש מיטה מרופד תשרה אווירה יוקרתית ורומנטית. רשת חלומות מציעה רכישת ראש מיטה מרופד לפי הזמנה, כך שניתן לבחור את העיצוב והבד הרצויים, ובכך לתת מגע אישי לעיצוב המיטה והחדר. כמו כן, כדאי להשקיע ברכישת מצעים בצבעים רכים. ניתן לבחור במצעים המשלבים דוגמאות כגון פרחים או פסים עדינים אשר יוסיפו צבעוניות קלה אך לא יעמיסו על מראה החדר.

אלמנטים נוספים בעיצוב חדר שינה רומנטי

פריטים משלימים תורמים גם הם ליצירת אווירה רומנטית וכן להכנסת ה”נגיעות” האישיות של הזוג. לדוגמא, שידות חדר שינה יוסיפו יופי ואלגנטיות. מנורות מיוחדות או נרות ריחניים, תמונות, וילונות, שטיח או כל פריט אחר אשר מתאים לעיצוב הכללי של החדר, יוסיפו לאופי הייחודי של החדר. חשוב לזכור שבכדי שחדר שינה ישרה אווירה רומנטית, עליו להיות מעוצב לטעמם של שני בני הזוג.

חדר שינה מסודר ומטופח יצור אווירה רומנטית, בעוד חדר שינה מבולגן יצור חוסר שקט ולא יאפשר אותה. חשוב לוודא שבחדר השינה יש מקומות אחסון מספיקים שיאפשרו שמירה על סדר ותחושת אווריריות בחדר. במידה ואין בחדר מספיק מקום לארונות גדולים, מומלץ לרכוש מיטה זוגית עם ארגז מצעים, וכך למנוע מצב בו ביגוד, מצעים וכדומה יהיו מפוזרים על המיטה וברחבי החדר.

התאורה בחדר משפיעה גם היא במידה רבה על האווירה בחדר. תאורה רכה ומפוזרת, בניגוד לתאורה חזקה מדי, תתרום לאווירה הרומנטית. עם זאת, היות וחדר השינה אינו משמש אותנו לשינה בלבד, ועליו להתאים גם לפעולות כגון קריאה, לעבודה, לצפייה בטלוויזיה וכדומה, מומלץ לבחור בתאורה אשר תאפשר משחק עם עוצמת האור לפי הצורך.

מיטה זוגית היא הרהיט העיקרי בחדר השינה, ולכן עיצובה משפיעה אולי במידה הרבה ביותר על האווירה בחדר. אין זה מפתיע כי עיצוב חדר שינה רומנטי יחל בבחירת המיטה. רשת ‘חלומות’ מציעה מיטות זוגיות במבחר סגנונות ודגמים. ‘חלומות’ מזמינה כל זוג לבחור מיטה זוגית המתאימה לו על ידי הזמנת מיטה זוגית אשר תיוצר בהתאם לצרכיו. הרשת מציעה מיטות אשר מיוצרת על פי הזמנה לפי הגודל, הדגם, הצבע הרצוי ועוד.

 

 

× איך אנחנו יכולים לעזור?