ריהוט חדר שינה בצבעים ניטראליים למתבגרים

חלומות מיטות ומזרנים / ריהוט חדר שינה בצבעים ניטראליים למתבגרים

מיטת נוער

בכדי שנער או נערה ייהנו לשהות בחדר השינה שלהם, עליו לבטא את האופי והאישיות שלהם. עם זאת, גיל ההתבגרות מתאפיין בשינויים רבים. זאת, בעוד שרובנו לא מחליפים מיטה או ארון אחת לכמה שנים טובות.

ריהוט חדר שינה בצבעים ניטראליים יכול להתאים כמעט לכל סגנון עיצובי. לכן, בחירה של ריהוט כזה יכולה לאפשר שינוי עיצוב חדר השינה על ידי אלמנטים אחרים, דוגמת צביעת הקירות, החלפת גופי תאורה, וילונות, אביזרי נוי וכו’, מה שמצריך הוצאה כספית נמוכה הרבה יותר מרכישת ריהוט חדש.

מיטה בצבעים ניטראליים

הרהיט הדומיננטיים ביותר בחדר השינה הינו ללא ספק המיטה. לקראת רכישת מיטה לנער או נערה עולה השאלה האם לרכוש מיטת נוער, מיטה בגודל שבין מיטת יחיד ומיטה זוגית, ספה נפתחת למיטה או מיטה זוגית. בהיבט זה ישנם שיקולים פונקציונליים הנוגעים למרחב שהמיטה תתפוס בחלל החדר, כמו גם אסתטיים.  בעוד שבעבר מיטת נוער היתה האופציה הנפוצה, כיום ניתן לראות ביותר ויותר חדרי שינה של מתבגרים מיטה זוגית או ספת נוער שנפתחת למיטה זוגיות. מעבר לאפשרות של שינה מפנקת על מיטה רחבה, הדבר עונה גם על הצורך של בני נוער כיום לשדר בגרות. באשר לצבע, כאמור, מומלץ לבחור מיטה איכותית וחזקה בצבעים ניטראליים שתוכל לשרת את המתבגר או המתבגרת לאורך שנים.

חשוב לקחת בחשבון שפעמים רבות ילדים גרים בבית הוריהם גם לאחר שהגיעו לבגרות, במהלך השירות הצבאי ואף הלימודים הסטודנטיאליים. חדר שינה שעוצב לטעמם של המתבגרים לא יקלע בהכרח לטעמם עם השנים והמעבר שלהם לשלב אחר בחיים.

מיטה וארון בצבע ניטראלי יכולים להשתלב בעיצוב נקי לחדר שינה המשרה אוירה של שקט, שלווה ורוגע. לחילופין, ניתן לשנות בקלות את האווירה בחדר על ידי בחירה של מצעי מיטה בדוגמאות צבעוניות, צביעה של הקירות בצבעים דומיננטיים, טפטים או תמונות מעניינות. כמו כן ניתן להוסיף צבע ועניין בחדר באמצעות כריות מיוחדות, מנורות, פופים ואביזרים נוספים.

מזרן אורטופדי לנוחות מירבית

אם כן, יש מספר יתרונות, עיצוביים, פונקציונליים וכלכליים, לרכישת ריהוט בצבעים ניטראליים כאשר מדובר על חדר שינה לנוער. כאשר מדובר על רכישת מזרן, אמנם אין כל כך שיקולים עיצוביים כי הוא מכוסה במצעים וכשלעצמו יש לו פחות השפעה על המראה הכולל של חדר השינה, אך ללא ספק, יש משקל לשיקולים פונקציונליים וכלכליים. בראש ובראשונה, מזרן צריך להעניק לגוף תמיכה ראויה ולאפשר לו את המנוחה הנדרשת לשינה טובה, להתפתחות תקינה בשלבי ההתבגרות ולשמירה על הבריאות. יש לתת להיבט זה משקל רב יותר מאשר להיבט הכלכלי, ולבחור מזרן איכותי. מומלץ לרכוש מזרן אורטופדי ולא להתפשר על המזרן הזול ביותר. אמנם בטווח המיידי משמעות הדבר היא הוצאה כספית גבוהה יותר, אבל למעשה, רכישה כזו תבטיח מזרן עמיד שישרת את הנער או הנערה שנים רבות, גם לאחר בגרותם, כך שהתוספת בתשלום המיידי תבטל את הצורך לרכוש מזרן חדש לאורך שנים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מיטת נוער מתכווננת לפינוק המושלם

מיטת נוער נפתחת לחדר שינה משותף

ספות נוער נפתחות

× איך אנחנו יכולים לעזור?