רכישת חדר שינה קומפלט או פריטים בנפרד? בעד ונגד

חלומות מיטות ומזרנים / רכישת חדר שינה קומפלט או פריטים בנפרד? בעד ונגד

אם גם אתם לפני תהליך קניית חדר שינה, אתם מכירים את התחושה של הקושי בבחירה. עם כל האופציות המוצעות לנו כיום הבחירה נראית קשה מתמיד. אם פעם סגנונות עיצוב חדר השינה היו מוגבלות יחסית והציעו את הסטנדרט המוכר לכולנו, כיום ניתן למצוא יותר ויותר עיצובים מהעדינים ביותר, עד לנועזים ביותר עבור חדר השינה. ישנם אלפי סגנונות לעיצובים אם זה סגנון אסייתי עם אלמנטים מארצות המזרח או עיצוב מערבי השם דגש על חומרי העץ והברזל או אף חדרי שינה שכאילו לקוחים מהאגדות עצמן – כל מה שתחשקו בו קיים בשוק.

אז מה באמת כדי לקנות – האם חדר שינה קומפלט או פריטים בנפרד? חדר שינה קומפלט יכול להיות הפתרון המהיר עבור אלו שלא טובים בבחירות או שאין להם את הכוח והזמן להשקיע בקניית פריטים בודדים. אמנם נקבל  חדר שינה מעוצב, אך אין ספק כי אפשרויות העיצוב לחדר שינה זה יהיה מוגבלות לפרי מחשבתו וטעמו של המעצב עצמו ולא שלכם.

מיטות זוגיות יפות לחדר

יתרונות בבחירת רהיטים ואביזרים בנפרד

לאלו האוהבים את תחום העיצוב אם מדובר במעצבי פנים או בחובבנים, בחירים פריטים בנפרד עבור חדר השינה יכולה להיות חוויה מהנה ביותר. כך ניתן יהיה לשלב אלמנטים מסגנונות שונים. אפשרויות השילוב עם החומרים הן בלתי מוגבלות. לדוגמה, שילוב מיטה זוגית מעץ מלא עם אלמנטים אחרים אשר עשויים ברזל למשל יכול להקנות לנו מראה כפרי לצד מערבי יותר. הבחירות השונות בגדלי הרהיטים והרהיטים עצמם יכולים ליצור לנו אינספור אפשרויות עיצוב שיביאו לחדרי שינה בסגנונות שונים לגמרי ואף חדשים, החורגים מגבולות הרגיל.

מיטה זוגית מיקס

בחירת מיטה

בחירת מסגרת מיטה, ראש המיטה, גודלה, עובי המזרון, שידות, המדפים ואלמנטים עיצוביים נוספים, הינם שיקולים שצריך לקחת בחשבון בעת  עיצוב חדר השינה. לכן, חשוב מאוד לא “להשתגע” יותר מידי בשילוב הסגנונות בכדי שלא תתקבל לנו יצירת שתי וערב. ההמלצה לנועזים שבינינו היא לבחור שניים עד שלושה סגנונות עיצוב, כאשר אחד מהם יהיה הדומיננטי והשאר יספקו “נגיעות עיצוביות”. דוגמא טובה לכך היא עיצוב חדר שינה כפרי, בו החומר המוביל יהיה עץ, כך שהמיטה – הפריט החשוב ביותר בחדר יהיה עשוי מעץ במראה כפרי ועוד רהיטים בודדים בחדר, בעוד הוספת חפצי נוי, תמונות, ידיות ועוד בהשראת העולם המערבי או ארצות המזרח הרחוק. בחירת הרהיטים הנכונים ושיטות העיצוב יכול להביא לנו יצירה יפיפייה של חדר שינה מרגיע ומיוחד ביותר.

 

בסופו של דבר, לכל אחד יש את הטעם האישי שלו, וכן, על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. לכן אין זה משנה באיזה סגנון תבחרו.  כל עוד אתם אוהבים את העיצוב ויצרתם לעצמכם חדר שינה מושלם עבורכם, זה מה שמכריע. עם הטיפים הנ”ל ויד עדינה בשילוב העיצובים תוכלו לשדרג את חדר השינה שלכם אלפי מונים.

× איך אנחנו יכולים לעזור?