רכישת מזרן אורטופדי – שלם וקח

חלומות מיטות ומזרנים / רכישת מזרן אורטופדי – שלם וקח

מזרן אורטופדיכיום רבים מבינים את החשיבות של רכישת מזרן אורטופדי אשר מעניק תמיכה מיטבית לגוף ומסייע לשינה טובה ובריאה. בעוד לעיתים רכישת המזרן נעשית באותה הזדמנות בה רוכשים מיטה זוגית, מיטת נוער או מיטה לילד, אך לעיתים עומדת לרשותנו מיטה טובה ויציבה שאנו אוהבים ומרוצים ממנה, אך הזמן הגיע להחליף את המזרן.

במקרים בהם רוכשים מיטה ומזרן יחד וברשותנו עדיין המיטה והמזרן הקודמים ייתכן שלא נתנגד להזמין מזרן אורטופדי חדש ולחכות מספר ימים עד שיגיע לביתנו. עם זאת, ישנם מקרים בהם חשוב לצרכן לקבל את המזרן באופן מיידי. במקרים כאלו חשוב לוודא כי החנות מספקת שירות רכישת מזרן אורטופדי בשיטת שלם וקח. הכוונה היא לשיטה בה אתה לוקח את המוצר כבר בעת ביצוע העסקה ולא צריך לחכות לזמן אספקה מוגדר. זהו המצב במרבית חנויות המפעל המספקות מזרונים אורטופדיים שבאופן טבעי מחזיקות מלאי זמין של מזרנים בכל עת.

חלומות – מזרונים אורטופדיים שלם וקח

חלומות, רשת מיטות ומזרונים אורטופדיים, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים לחדרי שינה דוגמת מיטות זוגיות, מיטות נוער, ספות נוער, מיטה חלום וחצי (רוחב 1.20 מ’), מיטות יהודיות, מיטות ילדים, ספות נפתחות לאירוח ועוד, כמו גם מגוון דגמי מזרונים אורטופדיים.

בין אם אתם מעוניינים במזרן זוגי או מזרן אורטופדי יחיד, תוכלו למצוא את המזרן המתאים עבורכם בחלומות. באפשרותכם להתרשם מדגמי המזרנים באתר המכירות הארצי של הרשת בו ניתן לרכוש מיטות ומזרונים איכותיים וליהנות מאספקה מהירה לכל רחבי הארץ. בנוסף, ניתן לרכוש מזרונים בשיטת שלם וקח בסניף הרשת בירושלים ובחנות המפעל במעלה אדומים.

בין דגמי המזרנים של חברת חלומות תוכלו למצוא מזרוני קפיצים מבודדים, וכן מזרונים אורטופדיים ללא קפיצים. המזרנים נבדלים בשכבות השונות המרכיבות אותן, ספוג, ויסקו, לטקס וכו’. המזרונים נעימים לשכיבה הודות לבד עוטף נעים ובחלקם שכבת פילוטופ מפנקת, וניתן לבחור בין מזרנים בדרגות קושי שונות.

כל דגם מגיע במגוון מידות שונות כך שתוכלו למצוא את המזרן המתאים עבורכם במידה המתאימה למידות המיטה שלכם, וליהנות מעד 10 תשלומים ברכישה באשראי ללא ריבית.

צוות חלומות ישמח לסייע לכם בבחירת המזרן המתאים ביותר עבורכם בסניפי הרשת וכן במענה הטלפוני.

לרכישת מזרונים אורטופדיים בשיטת שלם וקח, ניתן לבקר בסניפי הרשת:

מזרונים אורטופדיים בירושלים – סניף יד חרוצים 14, תלפיות.

מזרונים אורטופדיים במישור אדומים – חנות המפעל אשר ברח’ אופירה 16, מעלה אדומים.

לפרטים נוספים על סניפי הרשת ויצירת קשר, לחצו חלומות – רשת מיטות ומזרונים.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מהו מזרן אורטופדי

מזרן ללא קפיצים

בסיס מיטה איכותי

× איך אנחנו יכולים לעזור?