שילוב אלמנטים פרחוניים בעיצוב חדר שינה

חלומות מיטות ומזרנים / שילוב אלמנטים פרחוניים בעיצוב חדר שינה

מיטה זוגית דגם ליאלחדר שינה הוא המקום שבו אנו רוצים לנוח לאחר יום אינטנסיבי במשרד או שעות אחר צהרים עם הילדים. השקעה נבונה בריהוט איכותי ומעוצב, כולל מיטה איכותית, מזרן טוב ועוד, יבטיחו הנאה ומנוחה מלאה בסוף כל יום. נוסף על רכישה של ריהוט איכותי, חשוב להקפיד על עיצוב המתאים לטעם שלכם כדי להפוך את חדר השינה לחלל מזמין ומפנק. שילוב אלמנטים פרחוניים בעיצוב חדר שינה הוא אחת הדרכים הנפוצות והפופולריות ביותר, על ידי הדפסים ותמונות של פרחים, היוצרים אווירה קסומה בתוך חדר השינה.

מדוע לשלב אלמנטים פרחוניים בחדר שינה

פרחים ידועים כאלמנט מרגיע מימים ימימה. לכל אורך ההיסטוריה אנשים חיו ליד צמחים ותיארו את הפריחה הצבעונית של הפרחים בכל עונות השנה. ידועות לנו התמונות המפורסמות של מונה על החבצלות, נושא מרכזי ביצירותיו האימפרסיוניסטיות. היתרון הגדול באלמנטים של פרחים שהוא מתאים לכל הסגנונות בעיצוב, הן העיצוב הנקי והאלגנטי והן העיצוב הכפרי, הדוגל בגישה חמה הקרובה לטבע. שני הסגנונות יוצאים נשכרים משימוש באלמנטים של פרחים, המוסיפים חום, אווירה וצבע לכל חדר שינה.

הוספה של אלמנטים פרחוניים בחדר השינה משפרת את האווירה בו, תורמת לזרימה של אנרגיה חיובית וגורמת לנו לאהוב לשהות בחדר ולרצות לבלות בו זמן איכות, אם במהלך צפייה בטלוויזיה, מנוחה או שינה.

כיצד ניתן לשלב אלמנטים פרחוניים בחדר שינה

אנשים משקיעים הון ברכישה של ריהוט לחדר השינה, כולל מיטה זוגית, ארונות, שידות חדר שינה ועוד. הם בודקים סוגים שונים של מזרנים כדי לקבל את מקסימום הנוחות וליהנות מחדר השינה שלהם באופן מיטבי. יש כמה שיטות פשוטות לשילוב אלמנטים פרחוניים בחדר שינה להשלמת עיצוב החדר:

  • ניתן לשלב אלמנטים פרחוניים בריהוט בחדר. לדוגמה, חלומות מציעה דגמים בלעדיים של מיטות זוגיות עם ראשי מיטה מעוצבים מרופדים בבדים בעלי דוגמאות פרחוניות כמו למשל מיטה זוגית דגם ליאן או מיטה זוגית דגם ליאל. דוגמה נוספת לשילוב אלמנטים פרחוניים בריהוט יכול לבוא לידי ביטוי ברכישת שידות חדר שינה שבעיצובן משולבים עיטורים ו/או הדפסים פרחוניים. דרך נוספת לשילוב אלמנטים פרחוניים יכולה לבוא לידי ביטוי בבחירים מצעי מיטה או כריות נוי.
  • מצעים וכריות עם דוגמאות פרחוניות – ההחלפה של מצעים היא דבר שבשגרה, אבל אין כמו כיסוי מיטה פרחוני או כיסוי בצבע אחיד ניטראלי שעליו כמה כריות פרחוניות לשדרוג כל חדר שינה. הכריות יכולות להיות בדגם אחיד או בדגם משתנה עם צבעים מגוונים.
  • וילונות פרחוניים – יש היום שלל בדים פרחוניים, החל מבדים לבנים עם דוגמאות עדינות של פרחים ועד לבדים המכוסים בפרחים בצבעים עזים. ההחלטה על סוג הבד הפרחוני צריכה להיעשות תוך מחשבה על שאר האלמנטים בחדר והאופן בו הוא ישתלב בעיצוב הכללי של החדר.
  • תמונות של פרחים – כיום אפשר להשיג במחירים נוחים מאוד העתקי צילומים של צלמים מקצועיים. אפשר לשלב תמונות אלה בתוך מסגרות עץ בסגנון כפרי, או במסגרת אלומיניום, המשווה להן מראה מודרני ואלגנטי.
  • פרחים אמיתיים – מיקום שולחן קטן בפינת החדר תאפשר לכם להניח עליו אגרטל עם פרחים אמיתיים, לפי עונות השנה. כך תיהנו ממראה רענן וטרי של פרחים וכן מריחות נעימים אשר יביאו את הטבע אל תוך חדר השינה עצמו.

כל אלו הן מספר הצעות מתוך אפשרויות רבות לשילוב אלמנטים פרחוניים בחדר שינה, אשר ישדרגו את החדר לפי טעמכם.

חברת חלומות מציעה מגוון רחב של פתרונות לחדר השינה, החל ממיטות, מזרונים אורטופדיים, שידות חדר שינה, כריות אורטופדיות, ספות נפתחות ועוד. ניתן להתרשם מהמבחר הגדול והאיכותי בסניפי חלומות וכן באתר האינטרנט. בסניפי חלומות ובאתר האינטרנט תוכלו לרכוש מוצרים איכותיים מותאמים אישית וליהנות מאספקה מהירה לכל רחבי הארץ.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:


מהו מזרן אורטופדי

מיטה זוגית עבור חדר שינה קטן

מיטה זוגית מרופדת

× איך אנחנו יכולים לעזור?