תרופות סבתא לבעיות שינה: איך להירדם בקלות ללא תרופות?

חלומות מיטות ומזרנים / תרופות סבתא לבעיות שינה: איך להירדם בקלות ללא תרופות?
איך להירדם ללא תרופות

אחת הפעילויות המשמעותיות בחיינו, לה אנו מקדישים כשליש מזמננו, היא השינה. במהלך עצימת העיניים ומעבר הגוף למצב פסיבי יותר, אנו מייצבים את מערכות הגוף, מחזקים את המערכת החיסונית ואף תורמים להתפתחות המוח. מנגד, במידה ולא הצלחנו להירדם בלילה עקב מנדודי שינה, אנו עלולים לסבול מתשישות במהלך היום למחרת ולחוש ירידה חדה באיכות החיים.

אז מה עושים? כיצד ניתן להירדם בקלות ללא תרופות וכדורים למיניהם?

ליקטנו עבורכם מגוון תרופות סבתא, שיציעו פתרונות טבעיים ומעשיים ויסייעו לכם בהשגת שינה טובה ואיכותית.

  1. שינה מתוקה מתחילה בחלב ודבש – בשעות הערב שתו כוס חלב פושר עם דבש. מדוע? טריפטופן, החומצה האמינית הקיימת בחלב, תשחרר בגופכם את הורמון הסרטונין המרגיע ואת הורמון המלטונין, המעודד שינה. והדבש? ידאג להעביר את ההורמונים המשתחררים ישירות למוח. במהלך היום הוסיפו לתזונה שקדים, תרד, אבוקדו, בננה ותאנים, מזונות אלו עשירים במינרל המגנזיום שתומך אף הוא בהשגת שינה רדופה.
  2. שינה רגועה מתחילה בחליטות תה מרגיעות – מרגישים שקשה לכם לעצום עיניים ולעבור לעולם החלומות? הכינו לעצמכם כוס תה מחליטה טבעית של קמומיל, מליסה, פסיפלורה, עלי ורבנה. צמחי המרפא הללו, המופיעים תדיר בתרופות סבתא, יגבירו את רמת הגליצין ואתם תחושו רגועים ורפויים.
  3. הכינו את עצמכם לשינה כבר במהלך היום – הרבו להיחשף לאור השמש כדי להשאיר את הגוף ערני; גם אם מרגישים מנומנמים במהלך הצהריים, אל תתפתו לשנ”צ; הקדישו זמן מה לפעילות גופנית בשעות אחה”צ, ובמקביל הפחיתו את כמויות הקפאין בשתייה. שילוב פעילות אלו יעלה אתכם על הנתיב הבטוח לעייפות בריאה לקראת שינה לילה עמוקה ואיכותית.
  4. הפכו את חדר השינה למרדים במיוחד – כבו את המכשירים הרועשים, הוציאו את מכשירי המדיה המאירים (טלפון נייד, טלוויזיה, מחשב). במידה ולא ניתן, כסו את המסכים בבד כהה. באופן כללי, דאגו להחשיך את החדר, וכן לאווררו במהלך היום.

 

 

איך להירדם ללא תרופות

 

 

5. השקיעו במוצר החשוב ביותר לשינת לילה טובה – שהוא לא אחר מאשר המיטה שלכם. ובמה נתחיל? בסיס מיטה חזק ויציב. לא סתם משטח עץ פשוט, אלא בסיס מיטה מעוצב בהתאמה אישית, שישמש אתכם לאורך שנים רבות ויתמוך במזרן האורטופדי. אכן, מעבר לכל תרופות הסבתא הטבעיות והמועילות, הדבר החשוב ביותר לשינת לילה טובה הוא כמובן על מה אתם ישנים. זה הזמן להשקיע גם במזרן אורטופדי, ולא להתפשר על פחות ממזרן איכותי באמת. כזה שרוכשים מחברה בעלת שם ומוניטין, המספקת שירות מעולה וקשובה לצרכי הלקוחות.

× איך אנחנו יכולים לעזור?